mischicka Odesláno Duben 1, 2010 Sdílet Odesláno Duben 1, 2010 - měl jsem od nich na dobu opravy půjčeného Golfa s 1.6 motorem, po tom, co jsem si zvykl na 1.8 TSI to je pocitově naprostá katastrofa, při předjíždění problémy, je to opravdu gigantický rozdíl, dokonce jsem při stejném jízdním stylu evidoval výrazně vyšší spotřebu, než u 1.8 TSI (až o 2 l/100km) A 2.0 TFSI má oproti 1.8 TSI taky o 2 litry menší spotřebu :-D Docela mě zaráží kolik věcí na novém autě pořád reklamuješ, to není moc dobrá vizitka pro firmu, a v servisu z Tebe taky musí být na prášky, spousta práce a zisk žádný :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 1, 2010 pojedeš na besídku? rád bych omrknul ten spoiler přední měl jsem takovou ideu ho zkusit dát na předface nárazník ale vypadá to že je hodně jinak tvarovanej... Nee, ale muzem se nekde treba sejit, na to omrknuti (Praha, KV...) A 2.0 TFSI má oproti 1.8 TSI taky o 2 litry menší spotřebu :-DDocela mě zaráží kolik věcí na novém autě pořád reklamuješ, to není moc dobrá vizitka pro firmu, a v servisu z Tebe taky musí být na prášky, spousta práce a zisk žádný :-) Te spotrebe u TFSI neverim (pokud to tedy nebyl zert), mel jsem v lete zapujcenou asi 3 tydny RS 2.0TFSI, naprosto zoufaly a hlucny zrout, samozrejme pri mem nynejsim stylu jizdy (uzivam si ten motor, navic se ted dlouhodobe pohybuji skoro stale po stavenisti dalnice, kde to je porad na kolony do 50 kmh, to ten motor nema vubec rad). V lete jsem si tim na zajeti objel Balkan, na dalnicich to bylo velmi uspokojujici. Mel jsem 15 let ruzna TDI, a asi jsem chtel zmenit drobet zazitek z jizdy (a uzivat si ticha s perfektni muzikou v peknem a komfortnim interieru), kdyz uz autem dost najezdim. Urcite nelituji ani TSI, ani te postupne haldy problemu s autem jako takovym, ktere me potkaly. Tu spotrebu beru mj. jako dan za mimoradny zazitek z jizdy oproti "dehtaku", mimochodem se s TSI da jet take na spotrebu, ale to jsem si mohl nechat nejake TDI. Problemy s autem beru holt take jako dan za kupu elektroniky a rady nadstandardnich veci, se kterymi nekteri problemy nemaji, protoze je na autech nemaji. No a v servisu me opravdu jiz "dobre znaji", ale jsou vstricni, vedi kolik to auto stalo, maj ho radi, a jsou slusni... Take dnes verim, ze auto byl evidentne pondelni ci patecni kousek, a ono za to nemuze. Jen me mrzi, ze SII Combi nebyl drive, to nej bych dnes 100% sel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Duben 2, 2010 Sdílet Odesláno Duben 2, 2010 Byl to samozřejmě vtip, ale pokud bys chtěl jezdit pořád stejným stylem, určitě auto s menším objemem sežere víc jak píšeš. A co s ehluku týká, 1.8 TSI je o tolik tišší než 2.0TFSI? Není to jen o výfuku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Duben 2, 2010 Sdílet Odesláno Duben 2, 2010 O akej spotrebe sa tu bavíte po celej Prahe sú billboardy "Zážitek s motorem TSI s nízkou spotrebou" Omicron: ako tak čítam auto je viac v servise ako doma :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 3, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 3, 2010 A co s ehluku týká, 1.8 TSI je o tolik tišší než 2.0TFSI? Není to jen o výfuku? No tak to je zasadni vec (uz jsem o tom parkrat psal), to auto s TSI 1.8 je skutecne neuveritelne tiche, dokud tomu "neslapnu na krk" o motoru skutecne nevis (to bez nadsazky !), motor se takovym prijemnym sportovnim brumem projevi az pokud to na otackach posunes z bezne provozovane oblasti, ve ktere se vyskytuji otacky, ktere pripusti DSG v D. S TFSI ZCELA, ZCELA nesrovnatelne, TFSI v RSu me hodne, hodne pripominalo me predchozi TDI 1.9 (samozrejme ne tak moc), ale po presedlani z TSI to bylo velmi neprijemne Samozrejme tomu evidentne moc napomahaji Sun Safe skla, ktera velmi, velmi omezuji zbyly aerodynamicky hluk, takze dnes jsem v podstate konfrontovan jen hlukem od kol, o nemz uvazuji, ze bych ho take snizil nejakym odhlucnenim odspodu, o kterem se zde i jinde take dost diskutuje. K tomu vyfuku tezko neco reknu, jen tam originalni prima 2roura, doplnena z tovarny o tu hezkou nerez kocovku... Ta je ale evidentne jen designova vecicka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 3, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 3, 2010 O akej spotrebe sa tu bavíte po celej Prahe sú billboardy "Zážitek s motorem TSI s nízkou spotrebou" Omicron: ako tak čítam auto je viac v servise ako doma :D Pokud s TSIckem jezdis s lehkou nohou, budes odmenen i na spotrebe. S tim servisem - no bylo to zpocatku neprijemne, ale myslim, ze se to zacina vylepsovat. Na druhou stranu se nejednalo o zadne zivotne dulezite veci u motoru ci DSG, ci podvozku (az na ten pridavny predni spoiler). Vicemene nejvice elektronika a priplatkove (resp. LK vybava) vecicky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Duben 3, 2010 Sdílet Odesláno Duben 3, 2010 Pokud s TSIckem jezdis s lehkou nohou, budes odmenen i na spotrebeTak to asi s každým motorom Čo sa týka tých závad,tak to naštve,že človek si priplatí a práve tie veci odchádzajú 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 3, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 3, 2010 Tak to asi s každým motorom Jasne, to je pravda, ale ne z kazdeho relativne usporneho motoru muzes pouhym seslapnutim pedalu plynu (a prepnutim DSG do S) udelat trochu vice "rozlobeneho kocoura" V tom je 1.8 TSI velmi povedene, myslim ze se Audi velmi povedl, a stastna ruka (ne vzdy) koncernoveho marketingu ho dala k dispozici i do Octavie. To samozrejme s TD nejde, a to vim o cem mluvim (jezdil jsem na ruznych TDI takrka 15 let). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Duben 3, 2010 Sdílet Odesláno Duben 3, 2010 Ja myslim, ze nektere vykone moderni TDI maji trosku sportovnejsi potencial..treba nacipovany 3.0tdi od audi je skvely a velmi zivy...a usporny taky...to je jen jeden priklad 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Duben 3, 2010 Sdílet Odesláno Duben 3, 2010 To samozrejme s TD nejde, a to vim o cem mluvim (jezdil jsem na ruznych TDI takrka 15 let). No s klasickou nečipnutou 1,9 nie,to je pravda,ale na druhej strane žerie o 3l menej a na tu spotrebu má veľmi slušný ťah 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Duben 3, 2010 Sdílet Odesláno Duben 3, 2010 - měl jsem od nich na dobu opravy půjčeného Golfa s 1.6 motorem, po tom, co jsem si zvykl na 1.8 TSI to je pocitově naprostá katastrofa, při předjíždění problémy, je to opravdu gigantický rozdíl, dokonce jsem při stejném jízdním stylu evidoval výrazně vyšší spotřebu, než u 1.8 TSI (až o 2 l/100km) A co bys při rozdílu 58/45 koní čekal?! :D Srovnáváš nesrovnatelné kategorie a ještě atmosféru × turbo :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 3, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 3, 2010 A co bys při rozdílu 58/45 koní čekal?! :D Srovnáváš nesrovnatelné kategorie a ještě atmosféru... Myslim, ze ten rozdil bude vetsi, Autobild (myslim, ze to byl on) nechal na brzde namerit nekolik 1.8 TSI motoru (tech, co jsou v O2), vsechny do jednoho byly v tovarni verzi bez upravy, a disponovali vykonem kolem 175-180 koni. Pokud to tak je, je to od koncernu asi podobna strategie, jak drive i s TDIcky, snad chteji v testech vykonove (dle oficialnich udaju) srovnatelnych vozu mit nejakou jistotu... Uz ani nevim, proc jsem to tam daval, nevim, kolik ta zoufala 1.6 ma vykon (ted jsem si vsiml, ze to mas v Okte v podpisu, nic osobniho) ale asi to byl vyraz meho znechuceni z toho, co me dali jako nahradni vozidlo. Tak zoufalou akceleraci (spise zadnou) jsem nezazil ani se svymi predchozimi tremi TDIcky (1x Passat B5, 2x Octa). Takovy motor dost dobre chapu v necem jako je Fabia, ci jeste mensim, ale jak to mohou davat do O2 ? Zaplat panbuh za nove TSI motory ve vsech kubaturach, ktere snad tohle MPI poslou na zaslouzeny odpocinek... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Duben 4, 2010 Sdílet Odesláno Duben 4, 2010 Jo v klidu, já mám na to taky svůj názor.. být rozmlsanej z 1.8 TSI, tak by se mi asi do starší atmosférický 1.6 taky nechtělo vracet. TSIčka už jsou někde jinde, každopádně si nemyslím, že je 1.6 MPI špatnej motor (kdyby byl, tak by ho VW asi tak dlouho necpal do aut), před pár lety ten výběr benzíňáků taky nebyl zrovna oslnivý (1.6 MPI/FSI, 2.0 FSI), výkonově je s 1.9 TDI srovnatelná, a nevím, jakej kousek se ti zrovna dostal do rukou, ale náhradní auto, kterýmu dává čočku každej měsíc někdo jinej, asi v nejlepší kondici nebude. Já s akcelerací problémy nemívám, i když musím mít napaměti, že mám něco přes 100 koní a ne přes 160, proto jsem podotknul, že by se to mělo srovnávat s něčím jiným. Nerad bych ale zaváděl diskuzi někam jinam, takže ať máš auto brzy v pořádku a jsi spokojený. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Woodbine Odesláno Duben 5, 2010 Sdílet Odesláno Duben 5, 2010 No tak to je zasadni vec (uz jsem o tom parkrat psal), to auto s TSI 1.8 je skutecne neuveritelne tiche, dokud tomu "neslapnu na krk" o motoru skutecne nevis (to bez nadsazky !), motor se takovym prijemnym sportovnim brumem projevi az pokud to na otackach posunes z bezne provozovane oblasti, ve ktere se vyskytuji otacky, ktere pripusti DSG v D.S TFSI ZCELA, ZCELA nesrovnatelne, TFSI v RSu me hodne, hodne pripominalo me predchozi TDI 1.9 (samozrejme ne tak moc), ale po presedlani z TSI to bylo velmi neprijemne Samozrejme tomu evidentne moc napomahaji Sun Safe skla, ktera velmi, velmi omezuji zbyly aerodynamicky hluk, takze dnes jsem v podstate konfrontovan jen hlukem od kol, o nemz uvazuji, ze bych ho take snizil nejakym odhlucnenim odspodu, o kterem se zde i jinde take dost diskutuje. Si dovolím trochu oponovat. Mám taky 1.8 TSI a že bych o motoru nevěděl, to teda říct nemůžu. Možná je to tím, že mám zatím najeto jen cca 3 000 km, ale tichý motor jsem si představoval ještě trochu jinak. Tak prosím neklamat potenciální kupce, aby pak nebyli rozčarováni jako já. Je ale pravda, že v oktávce jsou větší zdroje hluku při jízdě, takže motor se zdá relativně tichý. Čímž přecházím k těm sun safe sklům, kdy jejich největší kouzlo se projeví tehdy, když vedle mě na křižovatce zastaví hlučná tatrovka. Oproti sériovým sklům to líp tlumí hluk z okolí, ale rozhodně ne od motoru. Druhý kouzlo je to, že když venku praží slunce, tak je v autě pořád příjemně. Shrnul bych to asi tak, že motor je fajn, skla taky, ale chtělo by to líp odhlučnit podvozek a kola. Pak by byla oktávka skutečně pohodový auto na delší cesty. EDIT: Ještě mě tak napadlo - tvoje subjektivní vnímání tichého motoru je asi dáno tím, že ho DSG po většinu jízdy drží v nízkých otáčkách. Já musím kvrdlat s klackem a tak nějak pocitově by mi přišlo divný jezdit na 6. na 1 500 otáček, takže se držím mezi 2 000 - 3 000 ot. a tam už motor slyšet je. Pokud někdo tvrdí, že ne, tak je hluchej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 5, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 5, 2010 Si dovolím trochu oponovat. Mám taky 1.8 TSI a že bych o motoru nevěděl, to teda říct nemůžu. Možná je to tím, že mám zatím najeto jen cca 3 000 km, ale tichý motor jsem si představoval ještě trochu jinak. Tak prosím neklamat potenciální kupce, aby pak nebyli rozčarováni jako já. Je ale pravda, že v oktávce jsou větší zdroje hluku při jízdě, takže motor se zdá relativně tichý. Čímž přecházím k těm sun safe sklům, kdy jejich největší kouzlo se projeví tehdy, když vedle mě na křižovatce zastaví hlučná tatrovka. Oproti sériovým sklům to líp tlumí hluk z okolí, ale rozhodně ne od motoru. Druhý kouzlo je to, že když venku praží slunce, tak je v autě pořád příjemně. Shrnul bych to asi tak, že motor je fajn, skla taky, ale chtělo by to líp odhlučnit podvozek a kola. Pak by byla oktávka skutečně pohodový auto na delší cesty. EDIT: Ještě mě tak napadlo - tvoje subjektivní vnímání tichého motoru je asi dáno tím, že ho DSG po většinu jízdy drží v nízkých otáčkách. Já musím kvrdlat s klackem a tak nějak pocitově by mi přišlo divný jezdit na 6. na 1 500 otáček, takže se držím mezi 2 000 - 3 000 ot. a tam už motor slyšet je. Pokud někdo tvrdí, že ne, tak je hluchej. :D O2 s TSI 1.8, DSG a SunSafe skly (v mem LK provedeni) je opravdu tichy vuz, a to jsem sedel jiz v ledascem (vc. nekolika vyhlasene tichych Lexusu, Cadillacu STS atd). Nevim, nevim jaky model auta mas, jaky rocnik atd... V mem aute se motor da znatelne rozeznat kolem 3,5 tis. ot., do te doby je to velky prijemny, tichy a zcela zanedbatelny zvuk (na rozdil napr. od TFSI 2.0, starsi 1.8T nebo 1.6 MPI apod.) - nikdy jsem netvrdil, ze je to auto nehlucne. Co se tyka SunSafe skel, asi spatne ctes, jasne jsem napsal, ze k tichu v aute tato skla prispivaji tim, ze "...velmi, velmi omezuji zbyly aerodynamicky hluk...". Nic o tlumeni zvuku od motoru, takze zde jsi prislovecne "vedle, jak ta jedle".... Jasne jsem rovnez napsal, ze by to pomohlo odhlucnit od podvozku, ktery v mem aute zpusobuje nejvetsi hluk, tak proc to opakovani (ackoliv to neuskodi ) ? Hluchej rozhodne nejsem, ale jasne asi chapu Tvou zkusenost v relaci s tim, ze je Ti "...divne jezdit na 6ku kolem 1.500 ot..., a radeji to drzis kolem 2000-3000 ot...." Na dalnici s temito otackami mozna jedu i na 7ku, kterou Ty postradas. Zaverem rovnez priznam, ze me pocity zcela jiste ovlivnuje dlouhodoba prechozi zkusenost s TDI, ale na druhou stranu i s tichymi 6ti valci obcas v zamori... Toto auto (myslim to me) je pro 2 dospele lidi myslim velmi pohodove (vzdy je ale co zlepsovat) i na dlouhe cesty, v lete jsem s nim najel pres 5 tis. km po Balkane v extremnich vedrech, po extremnich silnicich a mezi extremnimi ridici (napr. Albanie). Ve sve kategorii (cena vs dostupna vybava vs dostupnost servisu vs kvalita vs design) nema mnoho konkurence. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ljuk Odesláno Duben 6, 2010 Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Kamarát ju má firemnú1,8TSI cca 50tis km a môžem potvrdiť Woodbineho slová.Motor išiel v celku pekne a slušne ťahal,ale rozhodne ho počuť bolo.Čo sa týka automatu radil dobre,ale kamarát sa chcel trochu predviesť,že ako mu to ťahá,tak jej vyťal a prekvapilo ma,že ten automat vtedy radil trhavo a neplynule,tak som sa ho opýtal,že čo to má akože znamenať .Tak sa vymákol,že je trochu pomalá,vraj to už aj riešili.Bol som z nej viac sklamaný,ako nadšený 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 6, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Kamarát ju má firemnú1,8TSI cca 50tis km a môžem potvrdiť Woodbineho slová.Motor išiel v celku pekne a slušne ťahal,ale rozhodne ho počuť bolo.Čo sa týka automatu radil dobre,ale kamarát sa chcel trochu predviesť,že ako mu to ťahá,tak jej vyťal a prekvapilo ma,že ten automat vtedy radil trhavo a neplynule,tak som sa ho opýtal,že čo to má akože znamenať .Tak sa vymákol,že je trochu pomalá,vraj to už aj riešili.Bol som z nej viac sklamaný,ako nadšený Tohleto je nejake nekonzistentni a hlavne z z doslechu, myslim Woodbine rozporoval moje tvrzeni o tichosti TSI (o hlucnosti jsme si tady psali), nepsal nic o o tom "...ze mu ten automat radil trhavo a neplynule...". Nechci Ti zasadne odporovat, ale automat (pokud pises o DSG) rozhodne u Octavie neradi trhavě a neplynule (rozhodne ne seriova DSG, neporouchana), to jsi si asi s necim popletl Zkus mrknout do threadu o DSG. A "...ze je trochu pomala...", myslis ta prevodovka nebo TSI ? Potom tedy nevim, v cem chces "...potvrdiť Woodbineho slová..." ??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ljuk Odesláno Duben 6, 2010 Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Omikron,ale veď som to napísal,že v čom s ním súhlasím hneď hore,že ten motor počuť je,rozhodne mi nepríde taký tichý,ako to ty popisuješ. A že je pomalá som písal o prevodovke,nie motore,ale veď aj to je tam jasne napísané,mimochodom to povedal majiteľ,nie ja,ja som sa ho pýtal na to trhanie ale aj to pri ostrej jazde(mormálne bez problémov),aj to som písal,že hovoril,že to už riešili(samozrejme servis),takže vadná asi nebude,tak načo takéto dokazovanie a na fórum nepotrebujem pozerať aby som si potvrdil to čo som cítil a videl,to snáď nemusíme rozoberať.Jednoducho som tu len popísal ako som ju vnímal ja a tým to haslo,nič viac a nič menej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Duben 6, 2010 Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Ja vam nevim, me prijde TSI motor jako velmi tichy, a ve vyssich otackach mi pripada jako sici stroj :)Jak stojis na semaforu a je pustena hudba, tak nejde slyset. Ja mam obyc eleganci (nekde tady je vlakno, zatim najeto 71tis.km) bez sunsafe skel, a odhlucneni je v pohode, akorat zvuk od kol je trosku blbe odtlumeny. Vubec se neztotoznuju s nazory ze je to hlucny motor, si sednete do TDIcka na chvili zase a to je zvuk motoru Me spise rozciluje spotreba a pseudo nazory o sportovni jizde s timdle autem. Podle me je to velmi dobre komfortni auto se solidni vybavou a jizdnimi vlastnostmi ktere umozni zdolavat relativne dlouhe trasy bez zvysene unavy ridice a cestujicich, a to je hlavni deviza octavy s timdle motorem. Omicron : Auticko mas nadherne, krasna kombinace vnitrku a vnejsku :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 6, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Omikron,ale veď som to napísal,že v čom s ním súhlasím hneď hore,že ten motor počuť je,rozhodne mi nepríde taký tichý,ako to ty popisuješ.A že je pomalá som písal o prevodovke,nie motore,ale veď aj to je tam jasne napísané,mimochodom to povedal majiteľ,nie ja,ja som sa ho pýtal na to trhanie ale aj to pri ostrej jazde(mormálne bez problémov),aj to som písal,že hovoril,že to už riešili(samozrejme servis),takže vadná asi nebude,tak načo takéto dokazovanie a na fórum nepotrebujem pozerať aby som si potvrdil to čo som cítil a videl,to snáď nemusíme rozoberať.Jednoducho som tu len popísal ako som ju vnímal ja a tým to haslo,nič viac a nič menej. Ale, ale, ja bych tady (i v jinych threadech) radeji psal o zkusenostech uzivatelu, majitelu atd, a ne o tom, co Ti "...povedal kamarat...", to me opravdu nezajima, zvlaste kdyz netusim s cim srovnavas. Pokud mas doma 16valcovyho 8litrovyho Cadillaca nekdy z 30.let minuleho stoleti (ktery udajne švehelil jak přeletající hejno vrabců), tak tomu rozumim, ze se Ti to tiche nezda. Pokud jezdis s nejakym TDI ci MPI, tak nevim, o c em to vlastne vubec mluvis, a muzeme to ukoncit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 6, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Ja vam nevim, me prijde TSI motor jako velmi tichy, a ve vyssich otackach mi pripada jako sici stroj :)Jak stojis na semaforu a je pustena hudba, tak nejde slyset. Ja mam obyc eleganci (nekde tady je vlakno, zatim najeto 71tis.km) bez sunsafe skel, a odhlucneni je v pohode, akorat zvuk od kol je trosku blbe odtlumeny.Vubec se neztotoznuju s nazory ze je to hlucny motor, si sednete do TDIcka na chvili zase a to je zvuk motoru :D Me spise rozciluje spotreba a pseudo nazory o sportovni jizde s timdle autem. Podle me je to velmi dobre komfortni auto se solidni vybavou a jizdnimi vlastnostmi ktere umozni zdolavat relativne dlouhe trasy bez zvysene unavy ridice a cestujicich, a to je hlavni deviza octavy s timdle motorem. Souhlas, jen to potvrzuje muj nazor Ta spotreba me take cili, ale je to hodne o zlozvycich ridice, ktery jezdil 10-15 let hlavne s TDI (az na drobne epizody v zahranici s pujc .auty). U TDI jsem si vubec nemusel davat pozor na jizdni styl, mohl jsem na pedal plynu slapat jak chtel, vicemene jezdit rychle jak chtel, a na spotrebe se to moc neodrazilo, resp. nepresla pres nejakych 6,5 l/100 dehtu dlouhodobe. V zivote bych ale prave uz kvuli tomu hluku, vibracim, zplodinam a jizdnim vlastnostem neuvazoval o nejakem navratu od TSI k ropaku. To bych ten benal musel stat 2x tolik co nafta. Pokud jeste nekdo bude tvrdit, ze je TSI 1.8 hlucny motor, nebo ze neni tichy, rad bych, aby uvedl ve srovnani s cim jinym (napr. od koncernu, min. ve srovnatlene kategorii)... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ljuk Odesláno Duben 6, 2010 Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Netuším o čom hovoríš,keď som ti jasne napísal,že v aute som sedel a motor až taký extra tichý nie je a taktiež som cítil to trhanie prevodovky,tak neprekrúcaj a nevkladaj mi tvoje slová,že mi to len niekto hovoril a pod.Kamarát len reagoval,že je pomalá. V práci používam 1,9TDI a 1.6MPI ,ktoré je samozrejme počuť viac a momentálne dva mesiace vlastním Lexusa IS220 D a pred dvomi mesiacmi som mal BMW X5,totiž dovážam jazdené autá. Dosť jasne vyjadril svoj názor za ktorým si stojím a podobné mudrlantské reči si nechaj do hospody,fakt nie som na ne zvedavý,že máš iný názor je tvoja vec a neberiem ti ho,ale druhým ho nevnucuj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 6, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Netuším o čom hovoríš,keď som ti jasne napísal,že v aute som sedel a viem ako je motor počuť a taktiež som cítil to trhanie prevodovky,tak neprekrúcaj,že mi to len niekto hovoril.On tvrdil toľko,že je pomalá.Mimochodom v práci používam 1,9TDI a 1.6MPI a momentálne dva mesiace vlastním Lexusa IS220 D a pred dvomi mesiacmi som mal BMW X5,totiž dovážam jazdené autá. Dosť jasne vyjadril svoj názorza ktorým si stojím a podobné mudrlantské reči si nechaj do hospody,fakt nie som na ne zvedavý,že máš iný názor je tvoja vec a neberiem ti ho,ale druhým ho nevnucuj. Hele ty chytroline, nikdo Ti zde NIC nevnucoval, takze pokud neumis udrzet na uzde sve emoce, tak se laskave odsun jinam. Pokud neumis cist, tak to zkus jinde, treba v nejakych ojetinach, zaloz si na to treba svoje vlastni vlakno... Bohuzel asi nejsi schopen prijmout ani ta zakladni fakta, na rozdil od Tveho pouheho nazoru (ci spise Tveho kamarata), ktery me rovnez nezajima :D Tak uz to tady prosim nezapleveluj. Diky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ljuk Odesláno Duben 6, 2010 Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 V klidu v klidu v klidu,tak v tvojom vlákne by sa o tých emóciach dalo hovoriť len čo je pravda a ver mi že tá "ojetá" X5,alebo A6 či Lexus je kapánek iná káva,ako OII 1,8TSI lajoš & kálman :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Duben 6, 2010 Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Tak se zase uklidnime a napocitame do 100 a to oba. Jednou je to diskusni forum a tak pokud je to k tematu muze kazdej vyjadrit svuj nazor. A k te hlucnosti nemuze mit L&K nejake lepsi odhlucneni?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Duben 6, 2010 Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Ale, ale, ja bych tady (i v jinych threadech) radeji psal o zkusenostech uzivatelu, majitelu atd, a ne o tom, co Ti "...povedal kamarat..." Inak povedané, chceš počuť a dočítať sa to, že 1.8TSI s DSG je to najlepšie na svete? Sorry, ale z tvojich reakcií to tak vypadá, lebo napádaš každého, kto si dovolí čo i len sebemenšiu kritiku :D Olaf: LaK má také isté odhlučnenie, ako ostatné OII, nie je ničím výnimočná. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Duben 6, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 6, 2010 Inak povedané, chceš počuť a dočítať sa to, že 1.8TSI s DSG je to najlepšie na svete? Sorry, ale z tvojich reakcií to tak vypadá, lebo napádaš každého, kto si dovolí čo i len sebemenšiu kritiku Olaf: LaK má také isté odhlučnenie, ako ostatné OII, nie je ničím výnimočná. A jak jsi na to prisel ? Pokud si to prectes zpet, tak zjistis, ze nic takoveho, spise to vypada na dalsiho, ktery chce nejakou konfrontaci za kazdou cenu ? Za kritiku asi lze tezko povazovat cokoliv, co neni k veci, je doprovazeno urazkami a tvrzenimi z druhe ruky. Za kritiku lze tezko povazovat vyjadreni typka se zkusenosti, kdy jednou sedel v nejakem aute s mozna nespravne fungujici DSG, ackoliv zde o ni vubec neslo, a jeho kamos pri tom neco zajimaveho pronesl o "neci ci necem" pomalosti. To vse pri docela dobre diskuzi o tom, zda-li je "1.8 TSi" hlucny nebo tichy motor. Majitele tohoto motoru v tom jiste jasno maji, a myslim, ze to nepotrebuji podpirat takovymi argumenty. Jen jsem chtel, aby se srovnavalo srovnatelne, a aby se nevyndavali nejaka tvrzeni "jedne pani", doprovazena bitim se v prsou, kdo ma lepsiho Lexuse ci BMW X5, tohle je forum o Octavii. Pokud se na to podivas objektivne, tak dej vedet, nemam zajem tu kohokoliv napadat, kdo ma cokoliv vecneho a slusneho co rict. Jeste jednou, precti si to cele, nedelej zavery z poslednich 3 prispevku, a tak obvinovat z nejakeho napadani. To ver mi, preci jen vypada drobet jinak. S autem jsem mel nemale problemy, ktere jsem tu dostatecne ventiloval, takze o nejake neprijatelnosti kritiky nemuze byt rec. K tomuto Howgh! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ljuk Odesláno Duben 7, 2010 Sdílet Odesláno Duben 7, 2010 Stačí si pozrieť vlákno a je evidentné,že sa navážaš do každého,čo má iný názor a snažíš sa ho presvedčiť o opaku a diktovať ľuďom o čom majú písať.Zhadzuješ iné a svoje až chorobne vychvaľuješ. Ja som išiel v kamarátovom aute ako spolujazdec minimálne 30X,ale doteraz som netušil,že spolujazdec nepočuje motor a necíti trhanie prevodovky,až teraz keď si mi to napísal. Nik neporovnáva OII s X5 a ani by som ju nespomenul,nebyť tých mudrlantských rečí, "ak chcete hodnotiť,napíšte čím jazdíte" a určite nie v súvislosti s niečiou Octaviou ak by dvojročný BMW,alebo audinu nenazýval hanlivo "ojetinami",nakoľko je jasné,že je to úplne iná liga. Snáď 3x si ma presviedčal,že píšen iba z počutia aj ked som jane písal,že som sa ho na to trhanie pýtal,ale podľa tvojich vtieravých vyjadrení som asi sedel na lavičke a z tej pozície komentoval prevodovku.A to že som komentoval prevodovku je moja vec a rozhodne si od teba nebudem pýtať na to povolenie,jednoducho to je skúsenosť a ak má niekto možnosť,tak nech si to pred kúpou auta overí,nakoľko po kúpe už bude neskoro a môže mu to vadiť ako mne. Ak by niekto bral do úvahy len tvoje vyjadrenia o vozidle,tak po kúpe aj keď veľmi slušného auta bude asi sklamaný,nakoľko bude čakať viac a ak by si sa do mňa stále nenavážal,ostalo by to pri tom jednom príspevku s ktorým som nič viac povedať nechcel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gatorade Odesláno Duben 7, 2010 Sdílet Odesláno Duben 7, 2010 1.8TSI je standardne hlucny/resp. tichy motor. Nic EXTRA by som v tom nehladal... A DSG je dobre tak na klasicke jazdenie, pri sportovej jazde to neradi velmi dobre vid Ljuk. Take SMG radi jedna basen, aj pri klasickej aj pri sportovej jazde. Ale chapem, ze ked ma niekto L&K tak ma pocit ze sedi v Mejdaku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zitny Odesláno Duben 7, 2010 Sdílet Odesláno Duben 7, 2010 Heled Omicrone nechces si ze svyho podpisu skrtnout ten predni spoiler, kdyz stejnak furt upadava ? Ale jinak nic ve zlym... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.