Přejít na obsah

Laurinka 1.8TSI DSG Black Magic Omicrona (FL MR2010)


Doporučené příspěvky

- měl jsem od nich na dobu opravy půjčeného Golfa s 1.6 motorem, po tom, co jsem si zvykl na 1.8 TSI to je pocitově naprostá katastrofa, při předjíždění problémy, je to opravdu gigantický rozdíl, dokonce jsem při stejném jízdním stylu evidoval výrazně vyšší spotřebu, než u 1.8 TSI (až o 2 l/100km)

A 2.0 TFSI má oproti 1.8 TSI taky o 2 litry menší spotřebu :-D

 

Docela mě zaráží kolik věcí na novém autě pořád reklamuješ, to není moc dobrá vizitka pro firmu, a v servisu z Tebe taky musí být na prášky, spousta práce a zisk žádný :-)

Odkaz ke komentáři
pojedeš na besídku? rád bych omrknul ten spoiler přední měl jsem takovou ideu ho zkusit dát na předface nárazník ale vypadá to že je hodně jinak tvarovanej...

 

Nee, ale muzem se nekde treba sejit, na to omrknuti (Praha, KV...)

 

A 2.0 TFSI má oproti 1.8 TSI taky o 2 litry menší spotřebu :-D

Docela mě zaráží kolik věcí na novém autě pořád reklamuješ, to není moc dobrá vizitka pro firmu, a v servisu z Tebe taky musí být na prášky, spousta práce a zisk žádný :-)

 

Te spotrebe u TFSI neverim (pokud to tedy nebyl zert), mel jsem v lete zapujcenou asi 3 tydny RS 2.0TFSI, naprosto zoufaly a hlucny zrout, samozrejme pri mem nynejsim stylu jizdy (uzivam si ten motor, navic se ted dlouhodobe pohybuji skoro stale po stavenisti dalnice, kde to je porad na kolony do 50 kmh, to ten motor nema vubec rad). V lete jsem si tim na zajeti objel Balkan, na dalnicich to bylo velmi uspokojujici.

 

Mel jsem 15 let ruzna TDI, a asi jsem chtel zmenit drobet zazitek z jizdy (a uzivat si ticha s perfektni muzikou v peknem a komfortnim interieru), kdyz uz autem dost najezdim. Urcite nelituji ani TSI, ani te postupne haldy problemu s autem jako takovym, ktere me potkaly. Tu spotrebu beru mj. jako dan za mimoradny zazitek z jizdy oproti "dehtaku", mimochodem se s TSI da jet take na spotrebu, ale to jsem si mohl nechat nejake TDI.

Problemy s autem beru holt take jako dan za kupu elektroniky a rady nadstandardnich veci, se kterymi nekteri problemy nemaji, protoze je na autech nemaji. No a v servisu me opravdu jiz "dobre znaji", ale jsou vstricni, vedi kolik to auto stalo, maj ho radi, a jsou slusni...

Take dnes verim, ze auto byl evidentne pondelni ci patecni kousek, a ono za to nemuze.

Jen me mrzi, ze SII Combi nebyl drive, to nej bych dnes 100% sel.

Odkaz ke komentáři
A co s ehluku týká, 1.8 TSI je o tolik tišší než 2.0TFSI? Není to jen o výfuku?

 

No tak to je zasadni vec (uz jsem o tom parkrat psal), to auto s TSI 1.8 je skutecne neuveritelne tiche, dokud tomu "neslapnu na krk" o motoru skutecne nevis (to bez nadsazky !), motor se takovym prijemnym sportovnim brumem projevi az pokud to na otackach posunes z bezne provozovane oblasti, ve ktere se vyskytuji otacky, ktere pripusti DSG v D.

S TFSI ZCELA, ZCELA nesrovnatelne, TFSI v RSu me hodne, hodne pripominalo me predchozi TDI 1.9 (samozrejme ne tak moc), ale po presedlani z TSI to bylo velmi neprijemne

 

Samozrejme tomu evidentne moc napomahaji Sun Safe skla, ktera velmi, velmi omezuji zbyly aerodynamicky hluk, takze dnes jsem v podstate konfrontovan jen hlukem od kol, o nemz uvazuji, ze bych ho take snizil nejakym odhlucnenim odspodu, o kterem se zde i jinde take dost diskutuje.

 

K tomu vyfuku tezko neco reknu, jen tam originalni prima 2roura, doplnena z tovarny o tu hezkou nerez kocovku... Ta je ale evidentne jen designova vecicka.

Odkaz ke komentáři
O akej spotrebe sa tu bavíte :palec: po celej Prahe sú billboardy "Zážitek s motorem TSI s nízkou spotrebou" :palec:

Omicron: ako tak čítam auto je viac v servise ako doma :D

 

Pokud s TSIckem jezdis s lehkou nohou, budes odmenen i na spotrebe.

S tim servisem - no bylo to zpocatku neprijemne, ale myslim, ze se to zacina vylepsovat. Na druhou stranu se nejednalo o zadne zivotne dulezite veci u motoru ci DSG, ci podvozku (az na ten pridavny predni spoiler). Vicemene nejvice elektronika a priplatkove (resp. LK vybava) vecicky.

Odkaz ke komentáři
Tak to asi s každým motorom

 

Jasne, to je pravda, ale ne z kazdeho relativne usporneho motoru muzes pouhym seslapnutim pedalu plynu (a prepnutim DSG do S) udelat trochu vice "rozlobeneho kocoura" :palec: V tom je 1.8 TSI velmi povedene, myslim ze se Audi velmi povedl, a stastna ruka (ne vzdy) koncernoveho marketingu ho dala k dispozici i do Octavie.

To samozrejme s TD nejde, a to vim o cem mluvim (jezdil jsem na ruznych TDI takrka 15 let).

Odkaz ke komentáři
- měl jsem od nich na dobu opravy půjčeného Golfa s 1.6 motorem, po tom, co jsem si zvykl na 1.8 TSI to je pocitově naprostá katastrofa, při předjíždění problémy, je to opravdu gigantický rozdíl, dokonce jsem při stejném jízdním stylu evidoval výrazně vyšší spotřebu, než u 1.8 TSI (až o 2 l/100km)

A co bys při rozdílu 58/45 koní čekal?! :D Srovnáváš nesrovnatelné kategorie a ještě atmosféru × turbo :D

Odkaz ke komentáři
A co bys při rozdílu 58/45 koní čekal?! :D Srovnáváš nesrovnatelné kategorie a ještě atmosféru...

 

Myslim, ze ten rozdil bude vetsi, Autobild (myslim, ze to byl on) nechal na brzde namerit nekolik 1.8 TSI motoru (tech, co jsou v O2), vsechny do jednoho byly v tovarni verzi bez upravy, a disponovali vykonem kolem 175-180 koni. Pokud to tak je, je to od koncernu asi podobna strategie, jak drive i s TDIcky, snad chteji v testech vykonove (dle oficialnich udaju) srovnatelnych vozu mit nejakou jistotu...

 

Uz ani nevim, proc jsem to tam daval, nevim, kolik ta zoufala 1.6 ma vykon (ted jsem si vsiml, ze to mas v Okte v podpisu, nic osobniho) ale asi to byl vyraz meho znechuceni z toho, co me dali jako nahradni vozidlo. Tak zoufalou akceleraci (spise zadnou) jsem nezazil ani se svymi predchozimi tremi TDIcky (1x Passat B5, 2x Octa). Takovy motor dost dobre chapu v necem jako je Fabia, ci jeste mensim, ale jak to mohou davat do O2 ? Zaplat panbuh za nove TSI motory ve vsech kubaturach, ktere snad tohle MPI poslou na zaslouzeny odpocinek...

Odkaz ke komentáři

Jo v klidu, já mám na to taky svůj názor.. být rozmlsanej z 1.8 TSI, tak by se mi asi do starší atmosférický 1.6 taky nechtělo vracet. TSIčka už jsou někde jinde, každopádně si nemyslím, že je 1.6 MPI špatnej motor (kdyby byl, tak by ho VW asi tak dlouho necpal do aut), před pár lety ten výběr benzíňáků taky nebyl zrovna oslnivý (1.6 MPI/FSI, 2.0 FSI), výkonově je s 1.9 TDI srovnatelná, a nevím, jakej kousek se ti zrovna dostal do rukou, ale náhradní auto, kterýmu dává čočku každej měsíc někdo jinej, asi v nejlepší kondici nebude. Já s akcelerací problémy nemívám, i když musím mít napaměti, že mám něco přes 100 koní a ne přes 160, proto jsem podotknul, že by se to mělo srovnávat s něčím jiným. Nerad bych ale zaváděl diskuzi někam jinam, takže ať máš auto brzy v pořádku a jsi spokojený.

Odkaz ke komentáři
No tak to je zasadni vec (uz jsem o tom parkrat psal), to auto s TSI 1.8 je skutecne neuveritelne tiche, dokud tomu "neslapnu na krk" o motoru skutecne nevis (to bez nadsazky !), motor se takovym prijemnym sportovnim brumem projevi az pokud to na otackach posunes z bezne provozovane oblasti, ve ktere se vyskytuji otacky, ktere pripusti DSG v D.

S TFSI ZCELA, ZCELA nesrovnatelne, TFSI v RSu me hodne, hodne pripominalo me predchozi TDI 1.9 (samozrejme ne tak moc), ale po presedlani z TSI to bylo velmi neprijemne

 

Samozrejme tomu evidentne moc napomahaji Sun Safe skla, ktera velmi, velmi omezuji zbyly aerodynamicky hluk, takze dnes jsem v podstate konfrontovan jen hlukem od kol, o nemz uvazuji, ze bych ho take snizil nejakym odhlucnenim odspodu, o kterem se zde i jinde take dost diskutuje.

Si dovolím trochu oponovat. :rolleyes:

 

Mám taky 1.8 TSI a že bych o motoru nevěděl, to teda říct nemůžu. Možná je to tím, že mám zatím najeto jen cca 3 000 km, ale tichý motor jsem si představoval ještě trochu jinak. Tak prosím neklamat potenciální kupce, aby pak nebyli rozčarováni jako já. Je ale pravda, že v oktávce jsou větší zdroje hluku při jízdě, takže motor se zdá relativně tichý. Čímž přecházím k těm sun safe sklům, kdy jejich největší kouzlo se projeví tehdy, když vedle mě na křižovatce zastaví hlučná tatrovka. Oproti sériovým sklům to líp tlumí hluk z okolí, ale rozhodně ne od motoru. Druhý kouzlo je to, že když venku praží slunce, tak je v autě pořád příjemně.

 

Shrnul bych to asi tak, že motor je fajn, skla taky, ale chtělo by to líp odhlučnit podvozek a kola. Pak by byla oktávka skutečně pohodový auto na delší cesty.

 

EDIT: Ještě mě tak napadlo - tvoje subjektivní vnímání tichého motoru je asi dáno tím, že ho DSG po většinu jízdy drží v nízkých otáčkách. Já musím kvrdlat s klackem a tak nějak pocitově by mi přišlo divný jezdit na 6. na 1 500 otáček, takže se držím mezi 2 000 - 3 000 ot. a tam už motor slyšet je. Pokud někdo tvrdí, že ne, tak je hluchej. :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Si dovolím trochu oponovat. :palec:

Mám taky 1.8 TSI a že bych o motoru nevěděl, to teda říct nemůžu. Možná je to tím, že mám zatím najeto jen cca 3 000 km, ale tichý motor jsem si představoval ještě trochu jinak. Tak prosím neklamat potenciální kupce, aby pak nebyli rozčarováni jako já. Je ale pravda, že v oktávce jsou větší zdroje hluku při jízdě, takže motor se zdá relativně tichý. Čímž přecházím k těm sun safe sklům, kdy jejich největší kouzlo se projeví tehdy, když vedle mě na křižovatce zastaví hlučná tatrovka. Oproti sériovým sklům to líp tlumí hluk z okolí, ale rozhodně ne od motoru. Druhý kouzlo je to, že když venku praží slunce, tak je v autě pořád příjemně.

Shrnul bych to asi tak, že motor je fajn, skla taky, ale chtělo by to líp odhlučnit podvozek a kola. Pak by byla oktávka skutečně pohodový auto na delší cesty.

EDIT: Ještě mě tak napadlo - tvoje subjektivní vnímání tichého motoru je asi dáno tím, že ho DSG po většinu jízdy drží v nízkých otáčkách. Já musím kvrdlat s klackem a tak nějak pocitově by mi přišlo divný jezdit na 6. na 1 500 otáček, takže se držím mezi 2 000 - 3 000 ot. a tam už motor slyšet je. Pokud někdo tvrdí, že ne, tak je hluchej. :D

 

O2 s TSI 1.8, DSG a SunSafe skly (v mem LK provedeni) je opravdu tichy vuz, a to jsem sedel jiz v ledascem (vc. nekolika vyhlasene tichych Lexusu, Cadillacu STS atd). Nevim, nevim jaky model auta mas, jaky rocnik atd...

V mem aute se motor da znatelne rozeznat kolem 3,5 tis. ot., do te doby je to velky prijemny, tichy a zcela zanedbatelny zvuk (na rozdil napr. od TFSI 2.0, starsi 1.8T nebo 1.6 MPI apod.) - nikdy jsem netvrdil, ze je to auto nehlucne.

 

Co se tyka SunSafe skel, asi spatne ctes, jasne jsem napsal, ze k tichu v aute tato skla prispivaji tim, ze "...velmi, velmi omezuji zbyly aerodynamicky hluk...". Nic o tlumeni zvuku od motoru, takze zde jsi prislovecne "vedle, jak ta jedle"....

 

Jasne jsem rovnez napsal, ze by to pomohlo odhlucnit od podvozku, ktery v mem aute zpusobuje nejvetsi hluk, tak proc to opakovani (ackoliv to neuskodi :lol: ) ?

 

Hluchej rozhodne nejsem, ale jasne asi chapu Tvou zkusenost v relaci s tim, ze je Ti "...divne jezdit na 6ku kolem 1.500 ot..., a radeji to drzis kolem 2000-3000 ot...." Na dalnici s temito otackami mozna jedu i na 7ku, kterou Ty postradas.

 

Zaverem rovnez priznam, ze me pocity zcela jiste ovlivnuje dlouhodoba prechozi zkusenost s TDI, ale na druhou stranu i s tichymi 6ti valci obcas v zamori... Toto auto (myslim to me) je pro 2 dospele lidi myslim velmi pohodove (vzdy je ale co zlepsovat) i na dlouhe cesty, v lete jsem s nim najel pres 5 tis. km po Balkane v extremnich vedrech, po extremnich silnicich a mezi extremnimi ridici (napr. Albanie).

Ve sve kategorii (cena vs dostupna vybava vs dostupnost servisu vs kvalita vs design) nema mnoho konkurence.

Odkaz ke komentáři

Kamarát ju má firemnú1,8TSI cca 50tis km a môžem potvrdiť Woodbineho slová.Motor išiel v celku pekne a slušne ťahal,ale rozhodne ho počuť bolo.Čo sa týka automatu radil dobre,ale kamarát sa chcel trochu predviesť,že ako mu to ťahá,tak jej vyťal a prekvapilo ma,že ten automat vtedy radil trhavo a neplynule,tak som sa ho opýtal,že čo to má akože znamenať .Tak sa vymákol,že je trochu pomalá,vraj to už aj riešili.Bol som z nej viac sklamaný,ako nadšený

Odkaz ke komentáři
Kamarát ju má firemnú1,8TSI cca 50tis km a môžem potvrdiť Woodbineho slová.Motor išiel v celku pekne a slušne ťahal,ale rozhodne ho počuť bolo.Čo sa týka automatu radil dobre,ale kamarát sa chcel trochu predviesť,že ako mu to ťahá,tak jej vyťal a prekvapilo ma,že ten automat vtedy radil trhavo a neplynule,tak som sa ho opýtal,že čo to má akože znamenať .Tak sa vymákol,že je trochu pomalá,vraj to už aj riešili.Bol som z nej viac sklamaný,ako nadšený

 

Tohleto je nejake nekonzistentni a hlavne z z doslechu, myslim Woodbine rozporoval moje tvrzeni o tichosti TSI (o hlucnosti jsme si tady psali), nepsal nic o o tom "...ze mu ten automat radil trhavo a neplynule...". Nechci Ti zasadne odporovat, ale automat (pokud pises o DSG) rozhodne u Octavie neradi trhavě a neplynule (rozhodne ne seriova DSG, neporouchana), to jsi si asi s necim popletl :palec: Zkus mrknout do threadu o DSG. A "...ze je trochu pomala...", myslis ta prevodovka nebo TSI ?

Potom tedy nevim, v cem chces "...potvrdiť Woodbineho slová..." ???

Odkaz ke komentáři

Omikron,ale veď som to napísal,že v čom s ním súhlasím hneď hore,že ten motor počuť je,rozhodne mi nepríde taký tichý,ako to ty popisuješ.

A že je pomalá som písal o prevodovke,nie motore,ale veď aj to je tam jasne napísané,mimochodom to povedal majiteľ,nie ja,ja som sa ho pýtal na to trhanie ale aj to pri ostrej jazde(mormálne bez problémov),aj to som písal,že hovoril,že to už riešili(samozrejme servis),takže vadná asi nebude,tak načo takéto dokazovanie a na fórum nepotrebujem pozerať aby som si potvrdil to čo som cítil a videl,to snáď nemusíme rozoberať.Jednoducho som tu len popísal ako som ju vnímal ja a tým to haslo,nič viac a nič menej.

Odkaz ke komentáři

Ja vam nevim, me prijde TSI motor jako velmi tichy, a ve vyssich otackach mi pripada jako sici stroj :)Jak stojis na semaforu a je pustena hudba, tak nejde slyset. Ja mam obyc eleganci (nekde tady je vlakno, zatim najeto 71tis.km) bez sunsafe skel, a odhlucneni je v pohode, akorat zvuk od kol je trosku blbe odtlumeny.

 

Vubec se neztotoznuju s nazory ze je to hlucny motor, si sednete do TDIcka na chvili zase a to je zvuk motoru :palec:

 

Me spise rozciluje spotreba a pseudo nazory o sportovni jizde s timdle autem. Podle me je to velmi dobre komfortni auto se solidni vybavou a jizdnimi vlastnostmi ktere umozni zdolavat relativne dlouhe trasy bez zvysene unavy ridice a cestujicich, a to je hlavni deviza octavy s timdle motorem.

 

 

Omicron : Auticko mas nadherne, krasna kombinace vnitrku a vnejsku :D

Odkaz ke komentáři
Omikron,ale veď som to napísal,že v čom s ním súhlasím hneď hore,že ten motor počuť je,rozhodne mi nepríde taký tichý,ako to ty popisuješ.

A že je pomalá som písal o prevodovke,nie motore,ale veď aj to je tam jasne napísané,mimochodom to povedal majiteľ,nie ja,ja som sa ho pýtal na to trhanie ale aj to pri ostrej jazde(mormálne bez problémov),aj to som písal,že hovoril,že to už riešili(samozrejme servis),takže vadná asi nebude,tak načo takéto dokazovanie a na fórum nepotrebujem pozerať aby som si potvrdil to čo som cítil a videl,to snáď nemusíme rozoberať.Jednoducho som tu len popísal ako som ju vnímal ja a tým to haslo,nič viac a nič menej.

 

Ale, ale, ja bych tady (i v jinych threadech) radeji psal o zkusenostech uzivatelu, majitelu atd, a ne o tom, co Ti "...povedal kamarat...", to me opravdu nezajima, zvlaste kdyz netusim s cim srovnavas. Pokud mas doma 16valcovyho 8litrovyho Cadillaca nekdy z 30.let minuleho stoleti (ktery udajne švehelil jak přeletající hejno vrabců), tak tomu rozumim, ze se Ti to tiche nezda. Pokud jezdis s nejakym TDI ci MPI, tak nevim, o c em to vlastne vubec mluvis, a muzeme to ukoncit :palec:

Odkaz ke komentáři
Ja vam nevim, me prijde TSI motor jako velmi tichy, a ve vyssich otackach mi pripada jako sici stroj :)Jak stojis na semaforu a je pustena hudba, tak nejde slyset. Ja mam obyc eleganci (nekde tady je vlakno, zatim najeto 71tis.km) bez sunsafe skel, a odhlucneni je v pohode, akorat zvuk od kol je trosku blbe odtlumeny.

Vubec se neztotoznuju s nazory ze je to hlucny motor, si sednete do TDIcka na chvili zase a to je zvuk motoru :D

Me spise rozciluje spotreba a pseudo nazory o sportovni jizde s timdle autem. Podle me je to velmi dobre komfortni auto se solidni vybavou a jizdnimi vlastnostmi ktere umozni zdolavat relativne dlouhe trasy bez zvysene unavy ridice a cestujicich, a to je hlavni deviza octavy s timdle motorem.

 

Souhlas, jen to potvrzuje muj nazor :palec:

Ta spotreba me take cili, ale je to hodne o zlozvycich ridice, ktery jezdil 10-15 let hlavne s TDI (az na drobne epizody v zahranici s pujc .auty). U TDI jsem si vubec nemusel davat pozor na jizdni styl, mohl jsem na pedal plynu slapat jak chtel, vicemene jezdit rychle jak chtel, a na spotrebe se to moc neodrazilo, resp. nepresla pres nejakych 6,5 l/100 dehtu dlouhodobe.

V zivote bych ale prave uz kvuli tomu hluku, vibracim, zplodinam a jizdnim vlastnostem neuvazoval o nejakem navratu od TSI k ropaku. To bych ten benal musel stat 2x tolik co nafta.

Pokud jeste nekdo bude tvrdit, ze je TSI 1.8 hlucny motor, nebo ze neni tichy, rad bych, aby uvedl ve srovnani s cim jinym (napr. od koncernu, min. ve srovnatlene kategorii)...

Odkaz ke komentáři

Netuším o čom hovoríš,keď som ti jasne napísal,že v aute som sedel a motor až taký extra tichý nie je a taktiež som cítil to trhanie prevodovky,tak neprekrúcaj a nevkladaj mi tvoje slová,že mi to len niekto hovoril a pod.Kamarát len reagoval,že je pomalá.

V práci používam 1,9TDI a 1.6MPI ,ktoré je samozrejme počuť viac a momentálne dva mesiace vlastním Lexusa IS220 D a pred dvomi mesiacmi som mal BMW X5,totiž dovážam jazdené autá.

Dosť jasne vyjadril svoj názor za ktorým si stojím a podobné mudrlantské reči si nechaj do hospody,fakt nie som na ne zvedavý,že máš iný názor je tvoja vec a neberiem ti ho,ale druhým ho nevnucuj.

Odkaz ke komentáři
Netuším o čom hovoríš,keď som ti jasne napísal,že v aute som sedel a viem ako je motor počuť a taktiež som cítil to trhanie prevodovky,tak neprekrúcaj,že mi to len niekto hovoril.On tvrdil toľko,že je pomalá.

Mimochodom v práci používam 1,9TDI a 1.6MPI a momentálne dva mesiace vlastním Lexusa IS220 D a pred dvomi mesiacmi som mal BMW X5,totiž dovážam jazdené autá.

Dosť jasne vyjadril svoj názorza ktorým si stojím a podobné mudrlantské reči si nechaj do hospody,fakt nie som na ne zvedavý,že máš iný názor je tvoja vec a neberiem ti ho,ale druhým ho nevnucuj.

 

Hele ty chytroline, nikdo Ti zde NIC nevnucoval, takze pokud neumis udrzet na uzde sve emoce, tak se laskave odsun jinam. Pokud neumis cist, tak to zkus jinde, treba v nejakych ojetinach, zaloz si na to treba svoje vlastni vlakno... Bohuzel asi nejsi schopen prijmout ani ta zakladni fakta, na rozdil od Tveho pouheho nazoru (ci spise Tveho kamarata), ktery me rovnez nezajima :D

Tak uz to tady prosim nezapleveluj. Diky.

Odkaz ke komentáři
Ale, ale, ja bych tady (i v jinych threadech) radeji psal o zkusenostech uzivatelu, majitelu atd, a ne o tom, co Ti "...povedal kamarat..."

 

Inak povedané, chceš počuť a dočítať sa to, že 1.8TSI s DSG je to najlepšie na svete? Sorry, ale z tvojich reakcií to tak vypadá, lebo napádaš každého, kto si dovolí čo i len sebemenšiu kritiku :D

 

Olaf: LaK má také isté odhlučnenie, ako ostatné OII, nie je ničím výnimočná.

Odkaz ke komentáři
Inak povedané, chceš počuť a dočítať sa to, že 1.8TSI s DSG je to najlepšie na svete? Sorry, ale z tvojich reakcií to tak vypadá, lebo napádaš každého, kto si dovolí čo i len sebemenšiu kritiku :smich:

Olaf: LaK má také isté odhlučnenie, ako ostatné OII, nie je ničím výnimočná.

 

A jak jsi na to prisel ? Pokud si to prectes zpet, tak zjistis, ze nic takoveho, spise to vypada na dalsiho, ktery chce nejakou konfrontaci za kazdou cenu ? Za kritiku asi lze tezko povazovat cokoliv, co neni k veci, je doprovazeno urazkami a tvrzenimi z druhe ruky. Za kritiku lze tezko povazovat vyjadreni typka se zkusenosti, kdy jednou sedel v nejakem aute s mozna nespravne fungujici DSG, ackoliv zde o ni vubec neslo, a jeho kamos pri tom neco zajimaveho pronesl o "neci ci necem" pomalosti. To vse pri docela dobre diskuzi o tom, zda-li je "1.8 TSi" hlucny nebo tichy motor. Majitele tohoto motoru v tom jiste jasno maji, a myslim, ze to nepotrebuji podpirat takovymi argumenty.

 

Jen jsem chtel, aby se srovnavalo srovnatelne, a aby se nevyndavali nejaka tvrzeni "jedne pani", doprovazena bitim se v prsou, kdo ma lepsiho Lexuse ci BMW X5, tohle je forum o Octavii.

Pokud se na to podivas objektivne, tak dej vedet, nemam zajem tu kohokoliv napadat, kdo ma cokoliv vecneho a slusneho co rict. Jeste jednou, precti si to cele, nedelej zavery z poslednich 3 prispevku, a tak obvinovat z nejakeho napadani. To ver mi, preci jen vypada drobet jinak. :blink:

 

S autem jsem mel nemale problemy, ktere jsem tu dostatecne ventiloval, takze o nejake neprijatelnosti kritiky nemuze byt rec.

K tomuto Howgh!

Odkaz ke komentáři

Stačí si pozrieť vlákno a je evidentné,že sa navážaš do každého,čo má iný názor a snažíš sa ho presvedčiť o opaku a diktovať ľuďom o čom majú písať.Zhadzuješ iné a svoje až chorobne vychvaľuješ.

Ja som išiel v kamarátovom aute ako spolujazdec minimálne 30X,ale doteraz som netušil,že spolujazdec nepočuje motor a necíti trhanie prevodovky,až teraz keď si mi to napísal.

Nik neporovnáva OII s X5 a ani by som ju nespomenul,nebyť tých mudrlantských rečí, "ak chcete hodnotiť,napíšte čím jazdíte" a určite nie v súvislosti s niečiou Octaviou ak by dvojročný BMW,alebo audinu nenazýval hanlivo "ojetinami",nakoľko je jasné,že je to úplne iná liga.

Snáď 3x si ma presviedčal,že píšen iba z počutia aj ked som jane písal,že som sa ho na to trhanie pýtal,ale podľa tvojich vtieravých vyjadrení som asi sedel na lavičke a z tej pozície komentoval prevodovku.A to že som komentoval prevodovku je moja vec a rozhodne si od teba nebudem pýtať na to povolenie,jednoducho to je skúsenosť a ak má niekto možnosť,tak nech si to pred kúpou auta overí,nakoľko po kúpe už bude neskoro a môže mu to vadiť ako mne.

Ak by niekto bral do úvahy len tvoje vyjadrenia o vozidle,tak po kúpe aj keď veľmi slušného auta bude asi sklamaný,nakoľko bude čakať viac a ak by si sa do mňa stále nenavážal,ostalo by to pri tom jednom príspevku s ktorým som nič viac povedať nechcel.

Odkaz ke komentáři

1.8TSI je standardne hlucny/resp. tichy motor. Nic EXTRA by som v tom nehladal... A DSG je dobre tak na klasicke jazdenie, pri sportovej jazde to neradi velmi dobre vid Ljuk. Take SMG radi jedna basen, aj pri klasickej aj pri sportovej jazde. Ale chapem, ze ked ma niekto L&K tak ma pocit ze sedi v Mejdaku :blink:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...