Přejít na obsah

Vadný snímač teploty?


Doporučené příspěvky

Niečo viac ako pred pol rokom mi sa mi pravidelne začínala zapínať kontrolka motora. Na VAG hlásil chybu s vadným snímačom na výstupe z chladiča.

 

Snímač som vymenil, chybu začalo hlásiť znova. Okrem toho hlásy ešte sporadickú chybu s lambda sondou.

 

Chybové hlášky:

 

17698 - Snimac teploty chladici kapaliny na vystupu z chladice (G83) Prilis velky signal
	P1290 - 35-10 -  - - Sporadicky
16514 - rada 1 -sonda 1 El.zavada v obvodu
	P0130 - 35-00 -  -

 

Budíky mi teplotu ukazujú správne, teda teplota stúpne normálne na 90 stupňov a drží. Má význam opäť vymeniť to čidlo, alebo tá chyba súvisí s niečim iným?

 

Motor mám 75kW r.v. 2002

Odkaz ke komentáři

Tak musím to znova otvoriť, asi na tretí deň po výmene sa tá chyba objavila znovu. Môže to súvisieť aj s niečím iným? Kabelážou?

 

17698 - Snimac teploty chladici kapaliny na vystupu z chladice (G83) Prilis velky signal
	P1290 - 35-00 -  -
16514 - rada 1 -sonda 1 El.zavada v obvodu
	P0130 - 35-00 -  -
16522 - rada 1 -sonda 2 Napeti prilis velke
	P0138 - 35-10 -  - - Sporadicky

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Ahoj..mám naprosto stejnou závadu jako kolega..bohužel už nenapsal jak to vyřešil. Začlo to spáleným ventilátorem..to není problem vyměnit,ale vyhazuje to stejné závady lambda sond? Nemůže to být tou teplotou motoru? Pokud je mi známo,tak při vyšších teplotách ve válci vzniká více CO a lambda by mohla vyhodit chybu,kvuli tomu,že není schopná regulovat směs aby dosáhla snížení teploty ve válcích a tudíž zamezit zvýšenému obsahu CO? Ke všemu to hlásí ještě chybu na ovládací ventil na nádobce s aktivním uhlím-ventil je dobrý (zkouška přes akční členy i odpor je ok.)Kabely od ragulační lambdy nejsou něják poškozené,ovšem nedoměřil jsem se na "pípák" mezi svorkovnící lambdy a ŘJ-což bych asi měl. Moc díky za odpověď

Odkaz ke komentáři

Problém so snímačom bol ten, že som si nepozrel poriadne v dielenskej príručke o ktorý teplotný snímač sa jedná. Ono to aj z chyby je jasné, že ten na chladiči. Ja som však 2x menil ten čo je na bloku motora (je možné že predchádzajúce chyby hlásili práve ten). Takže som vymenil snímač aj na chladiči a tieto chyby umĺkli.

 

Čo sa týka chýb s lambda sondou, viac som to neriešil. Takže svieti mi stále kontrolka motora. Spotrebu mám dobrú, na jazde to nijak nepociťujem tak to moc neriešim. Ako píšeš chcelo by to aspoň premerať kabeláž pod autom, či to nie je prerušené.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
×
×
  • Vytvořit...