Jump to content

peteres

Uživatelé
  • Content Count

    348
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

646 profile views
  1. Co dáš za prehozeni vstriku, bude stát kabeláž (2 000 Kč), mě už místy na restart přestalo reagovat a kabeláž problém vyřešila, výměna svépomocí...
  2. peteres

    HEX CAN Kabel

    Ahoj, nešel by na OII tento kabel? Jen nikde nevidím zda je KKL či HEX, kdepak zjistím tuto skutečnost, není schovaná pod těmi protokoly? Já bych za to ty peníze dal ... https://www.conrad.cz/automobilovy-diagnosticky-pristroj-obd-ii-diamex-dx35-7104.k842369?gclid=EAIaIQobChMIzqThkv2k2AIVyzLTCh34PQSBEAYYASABEgL_8PD_BwE
  3. Koupíš v origo servisu ca 700-800 Kč jsou tak na dva roky, pak použiješ renovator a pokračuješ dál... Jinak toto téma už tu určitě je, zkus pohledat...
  4. Zkus naučit koncové polohy, tj. Dojedu oknem na jednu a držím tlačítko ještě asi 5 s a pak druhou polohu, udělej u všech oken a uvidíš... Na druhou stranu jede okno pouze při náražení na překážku, tzn. Pak vyčistit kolejnice a kontrola jestli někde nedrhne jezdec
  5. Jak nefunguje, abys náhodou neměl jenom panel s diodou a klimatizaci žádnou
  6. Zajeď do myčky a uvidíš...
  7. Já bych tomu i věřil, po pár km když kontroluju hladinu, olej žlutou barvu zapomene B-) Když si představím, že do půl litru může zůstat v motoru, v kanálech a na stěnách, tak 4 litry čistého barvu nezmění. Je to jako voda se šťávou, jak málo stačí šťávy, aby změnila barvu nápoje :-)
  8. Tyčky vytáhnout, očistit a vazelínou promazat, měl jsem jednu zatuhlou, ze s ní šlo sotva točit, druhá sice šla, ale na sucho a byla zrzavá od rzi. Teď jdou hýbat malickem :-)
  9. Ono je těch podvodů všude, člověk by mlátit holí musel ... oni to jsou schopni posrat i v autorizáku, napsali mi jiné VIN do protokolu, takže jiné auto, kilometry ... , i když to byl podobný motor, auto zcela jiné, lehká shoda jmen údajně, takže práce na mém autě napsané na jiné VIN, tenkráte jsem nevěděl a byl fakt blbej, když jsem si neuvědomil, že pro případ reklamace bych byl v řiti ... s odstupem času v tom vidím nějakou kulišárnu na podnik, že vykazujou práci na autě aniž by tam bylo, tzn. že účtují jednu práci dvakrát mě fyzicky a ještě firmě ...
  10. A nebo se na to vy.er, v tomto případě to asi nebude, ale mě tak 4 roky zpátky napsal do protokolu absolutní nesmysl, když jsem na to toho arogantního kokota upozornil, že je to jedno a kecy okolo, protokol už byl vytištěnej a já zrovna neměl tu správnou náladu to řešit ... tak na STK mám zapsaný nesmysl směrem nahoru a to o dost, musel bych pohledat ... Každopádně STK nemusí být vypovídající ...
  11. Proč u vás nezvedáte telefony, poněkolikáté se tam k vám nemůžu dovolat a to nikomu za celý den ... Ani z jiného čísla, tak to asi nebude osobní... Lepší kontakt neuvadět nebo jen email...
  12. Blbá otázka, protože mám jen benzin, na STK jedeš emise na benzin či na LPG? Určitě to chce diagnostiku a je hodně smutné, ale bohužel realita, že autorizovaný servis neví a pokud jim to hodíš na hlavu, oni na to výměnným způsobem časem přijdou, problém je v tom, že všechny jejich i slepé pokusy platí zákazník ... Já měl při 220t špatnou lambdu, ale jak jsem psal, nejezdím LPG
  13. Záleží asi na typu resp. výrobci pneu ... Když jsem letos přezouval, vyskládal jsem do komínku vedle sebe 205/55/16 z OI a 225/45/17 z OII a opravdu jsem byl zaskočen, že komínky byly stejně vysoké ... obojí Dunlop gumy Fastresponse vs SportMaxx, čekal jsem rozdíl v šířce pneu, který se jaksi nekoná ...
  14. BFQ, ale v tomto kousku by snad měly být motory stejný ... co tak koukám po netu, nikde se samostatně nenabízí, pomohl by rozpad resp. číslo dílu samotného ... zatím současně vymýšlím, zda by šlo nějak nastavit ...
×
×
  • Create New...