Přejít na obsah

Úpravy motoru 75kw


Doporučené příspěvky

Já psal Sportmotoru i Cimbovi. Sportmotor psal že z toho dostanou navíc kw tak, že ostatní to prej neuměj rozkodovat. Cimbu mi napsal že to zas po Sportmtoru opravuje. Pokud bych to nechal u Sportmotoru a pak u Cimba nevyruší se to? Resp že to pude u SM na 82kw pak půjdu na přechodový stavy a nepřepíše se mi to zpátky na 75 akorát bez zpoždění plynu?

 

Piar: Já tě tu hledal pod nikem jakej máš na skodahome :lool:

Odkaz ke komentáři

No jak uz som ti pisal na os ze mne chip nerobili po kablu ale priamo v r.d.a cibmu to robi vraj cez vag takze by to nemal byt problem,jo a to u cimbu ,zmena tich prech.stavou iba u BFQ

 

A nick som si tu dal iny, na skodahome je dost dlhy a tu je presne ako ma volaju skoti Pia :angry:

Odkaz ke komentáři

Jo,s chipom som najazdil asi 2 roky a vse v poho co sa tyka oleja,nazistil som ziadne ubytky oleja medzi vymenou,iba na olej.vyku bola vzdy taka zltohneda mazlina alebo jak to nazvat,ale vraj to moze byt kratkymi jazdami,alebo kondenzovana voda,

Auto malo najazdene pri predaji 81 t.

Odkaz ke komentáři

Ja mam s cipem od Sportmotoru vic jak tri roky a temer 60000km a stale nadseni :angry: Mam teda 74kW, cili nepriskrcenou verzi s jednou lambdou. Svicky, KN, trubky, vycisteny sani, vejfuk, celou dobu lehkobeznej olej, vyhral jsem si s tim celkem dost a hodne vyzkousel, i kdyz zadny upravy primo na motoru, to jsem nechtel. Sestikvalt jsem chtel taky, ale rikal jsem si, ze uz se nevyplati nechavat ji tam dodelat a prevodovka z 1,6 Tourana, ktera ma sestku, neni k sehnani. Chtel jsem jit do vacky, ale nakonec jsem se na to taky vyprd, pac autak uz 2 roky hubou prodavam ;) Benzin u takhle upravenyho auta dela divy, Verva 100, V-power racing nebo i obyc natural 98 je dost znat. Jinak je trosku vseobecny tajemstvi, ze Cimbu tenhle motor proste neumi opicovat, idealne Bitpower nebo Sportmotor, jinam bych to nedal. TDi dokaze opicovat uz kde kdo. A bezny 95 uz beru jen v nouzi na venkove, kdyz jinej neni, u OMV uz neberu vubec, skube mi to na nej.

Odkaz ke komentáři

Motor excel mi byl už taky doporučenej...zrovna od Cimby. Už jsem jim psal ale zatim žádná odpověd. Shell jsem poznal když jsem to načerpal do motorky 125cc :) sice se mi za měsíc vyletěla ojka, ale to bylo asi tim že to byla yuki :P tak já zatim budu psát a zjištovat. Na Bitpower sem bohužel nenašel cenik. Mám poměrně nový auto 2005 tak nevim jestli se by se mi tam vyplatil 6kvalt ani nevim jak se pohybuje cena. Nej by bylo asi tam hodit 1.8T :( Spíš jen se mi nechce věřit, že 1.6 nemá žádnou výkonostní rezervu. Ze všeho se musí přece dostat trochu víc. A z výroby určitě neni 75kw a 148nm nejvyžší co z toho šlo dostat. Klidně piš všechno co tě napadne :) určitě to pomůže spoustě lidem co s tim bude chtít něco dělat.

Upraveno uživatelem Sentinel
Odkaz ke komentáři

Aaaha, Motorexcel asi umi, i kdyz je s nima trosku slozitejsi komunikace a co si budeme povidat, ta uprava zas neda tolik, na to, ze chteji 30k. Jo a ted koukam, ze si jim psal, odpoved na email necekej, spis volej a i tak neni odpoved hned zarucena ;) Proto jsem to chtel poslat do Anglie, kde to vychazelo zhruba na pulku. Ale nakonec jsem si to rozmyslel asi kvuli spotrebe a pak uz jsem to se chystal to strelit, a mam to furt :D

 

V-power racing je fakt uzasnej benal, kdyz to nalejes do skoro prazdny nadrze, aby se to moc neredilo, tak budes cubrnet :) Nevim teda, jak se to chova bez cipu, ja to zkousel az po nem.

 

Picovani Bitpower slibuje vetsi hodnoty nez Sportmotor, ale co je na tom pravdy, tezko rict, cenove je to podobny, viz http://www.bitpower.cz/index.php?module=cl...ek=Ceník-služeb (2.polozka)

 

Jinak jeden cas jsem zvazoval kompletni potrubi od Supersprintu, to by bylo asi hodne znat, ale tenkrat jsem na to nemel a ted mi to zase prijde do tak staryho auta zbytecny :) http://www.supersprint.com/USP000skooct1.asp

 

Jinak ty 1,6ky opravdu moc rezervu nemaj, i rozsahlou upravou z toho nedostanes moc. Kdyz si vemu, co jde ze skodovackyho 1,3 motoru ve Felde, napriklad, o tom si muzeme nechat jenom zdat. Ohledne poznatku z toho svyho psal hodne na Skodahome, ale to to radsi napisu sem znova, co me napadne :)

 

No a jeste jsem kdysi zvazoval sportovni katalyzator a rezonator, ale vyprd jsem se na to...

Odkaz ke komentáři

Jo ten rezonátor to taky nechci. Já to chci mít všechno v cajku jak na tecnický tak emise nebo aspon co nejmín problémů :) jenom za ty moje vejfuky sem se zdržel na technický dýl :) a ceníku jsem se fakt nevšim díky ;) a těch 30tis od Motorexelu za tu trošku se mi dávat nechce :)asi to chce šoupnout 1.8 místo 1.6 :)

 

Asi tam hodim jen ten čip na těch 84kw a dál to neřešit. Dál by to asi bylo za hodně penízků málo hudby :)

 

Ale moc díky :D

Upraveno uživatelem Sentinel
Odkaz ke komentáři
Ja mam s cipem od Sportmotoru vic jak tri roky a temer 60000km a stale nadseni ;) Mam teda 74kW, cili nepriskrcenou verzi s jednou lambdou. Svicky, KN, trubky, vycisteny sani, vejfuk, celou dobu lehkobeznej olej, vyhral jsem si s tim celkem dost a hodne vyzkousel, i kdyz zadny upravy primo na motoru, to jsem nechtel. Sestikvalt jsem chtel taky, ale rikal jsem si, ze uz se nevyplati nechavat ji tam dodelat a prevodovka z 1,6 Tourana, ktera ma sestku, neni k sehnani. Chtel jsem jit do vacky, ale nakonec jsem se na to taky vyprd, pac autak uz 2 roky hubou prodavam :D Benzin u takhle upravenyho auta dela divy, Verva 100, V-power racing nebo i obyc natural 98 je dost znat. Jinak je trosku vseobecny tajemstvi, ze Cimbu tenhle motor proste neumi opicovat, idealne Bitpower nebo Sportmotor, jinam bych to nedal. TDi dokaze opicovat uz kde kdo. A bezny 95 uz beru jen v nouzi na venkove, kdyz jinej neni, u OMV uz neberu vubec, skube mi to na nej.

 

 

To je docela prcina co pises, ale ja mel to samy se Shellem V-powerem. Ale mam pocit, ze to neni benzinem.... Ja myslim, ze jakkakoliv ta 100 nebo 98 je celkem dobra. Verva je fajn, ale cene uz neni. U Shellu jsem nemel nejaky vyrazny pocit narustu vykonu a k tomu to cukani. S OMV jsem spojenej. Cena/vykon snesitelne i kdyz by to mohlo byt lepsi.

Odkaz ke komentáři
Jo ten rezonátor to taky nechci. Já to chci mít všechno v cajku jak na tecnický tak emise nebo aspon co nejmín problémů :) jenom za ty moje vejfuky sem se zdržel na technický dýl :) a ceníku jsem se fakt nevšim díky ;) a těch 30tis od Motorexelu za tu trošku se mi dávat nechce :)asi to chce šoupnout 1.8 místo 1.6 :)

 

Asi tam hodim jen ten čip na těch 84kw a dál to neřešit. Dál by to asi bylo za hodně penízků málo hudby :)

 

Ale moc díky :D

 

Za tech 30k muzes mit vicemene komplet prestavbu na 1,8, sakum prdum. Pruser je, ze to nedas do papiru, nebo aspon nevim, ze by to nekdo zvladnul, coz je trochu problem. Asi to s tim prodas, ale nevim, co na to pojistovna pri bouracce, kterou pripadne zavinis, asi se jim to moc libit nebude. Na Motorexcel bych prdnul a vzal radsi komplet potrubi od Supersprintu, za pulku budes mit myslim vic muziky a luxusni zvuk. A vozkousej par tech benzinu a uvidis, co tomu bude chutnat nejvic :lool:

Odkaz ke komentáři
u 1,6 to ztezka pujde. Nejde udelat zazrak. Naprve prived cerstvy a pokud mozno hladnejsi vzduh do sani (pokud mozno s co nejmene ohybek a zakrut), a to z materialu ktery udrzy ten chladny vzduh. SPortovny filter urcite pomuze al jen malo. Doporucuji jenom sportovni vlozku do original skodovackeho telesa filtru, akorat odstranit z nej ty drobne zalisky. Negde jsem slisel ze 1,6-tka ma tovarne perfektne udelane sani a ze pro dalsi vykon neni treba udelat nic krom vymene filtru. Pak muzes vylestit sani, saci a vyfukove kanaly v hlave valcu, montaz sport.ladenich svodu uricte da hodne, ale pak zalezi na tom jak ty to udelaji aby to nebylo hlucne jako zavodni auto. Pak sleduje demontaz stredniho dilu vifuku, pokud mozno katalizatoru a na konci samotny ladeni vifuk. Ten vyfuk Layting co tet mas, spise kvuli tem 4 koncovkam moc neprida, chtelo by to vypocitat presne co motor potrebuje. Do motoru jeste muzes nacpat sport.svicki, zlepsi to trochu hod motoru a pomuze pri visich otackah (bude lepe spalovat benzin). Pak uz zustava samotny chip (u kterecho pokud je udelan profikem, nemusim mit starost ze Ty auto nedojede). npr. u SportMotoru zvisuji vikon Tvicho motoru na 115ks coz urco lze poznat za jizdy - hlavne pri nizsih otackah. Jeste lepsi je "chip na miru" ktery v sobe bude myt vsehni pred tim udelane modifikace - tim dostanes vice koniku ale je trochu drazsi. To je vsehno co bych na Tvem miste udelal, a aby to nemnelo vliv na zivotnost motoru. Odhad je zhruba 125-130ks a takovych 155-160Nm, coz su sluzne hodnoty na 1,6-ku. Cena? hm, samotnej chip cca 5-10.000kc, komplet vyfuk s ladenimy svody cca 10-20.000kc, filtr cca 2000 kc, svicky 1500kc, lesteni hlavy cca 1000kc.

 

Ja osobne bych radsy udelal neake modifikace na podvozku (z RS-ka), vzadu kotouce a vpredu vetsy (treba z RS-ka), predni a zadni seleny od modelu Golf R32 nebo Seat Leon Cupra, silnejsi stabilizator z Leonu V6 Cupra, pro lepsi pocit z rizeni ridici tyc z modelu Golf R32.

Naprosty souhlas.. chipovat nechipovately "rodinny motor" je nesmyls..

Odkaz ke komentáři

Většinou se jako rodinný auto bere dizlovej motor. Každej motor má rezervu at už je jakákoliv. Ono kdyby si tam neměl turbo tak tam hledáš taky těžko nějakou rezervu kterou by jsi chtěl využít.

 

Jinak ten chip na míru si myslel jako po tom co by tam šel vejfuk na míru třeba ta vačka atd?

Upraveno uživatelem Sentinel
Odkaz ke komentáři

Samozřejmě že každý motor má nějaké rezervy, ale jde i to, kolik stojí ty rezervy vydolovat. A tahle 1.6ka patří k těm motorům, které v tomhle nejsou prostě nic moc (třeba proti slabší 1.6-ce nebo jakémukoliv turbu v OI). Na svou dobu dobrý motor, ale dnes už bych maximálně udělal chip + sportovní filtr a žil s pocitem, že jsem udělal aspoň něco, co je jakž takž přínosem a nákladově (snad) efektivní.

 

Svody, turbo, vačka, hlava, chip na míru apod. - pěkné, ale vzhledem k nákladům nebo času a zanedbatelnému přínosu bych se tím ani nezabýval, protože aspoň já nevidím smysl v tom, utápět peníze takovým laděním (a nákladnou tvorbou unikátu), abych dostal tuto 1.6ku na výkonovou úroveň stejně staré sériové 1.8ky nebo dvoulitru, když za podobný peníz můžeš pořídit srovnatelné auto s lepším a pro ladění vhodnějším motorem.

Odkaz ke komentáři

Jo to určitě máš pravdu. Já jen miluju řeči moje 1.9tdi je lepší jak 1.6mpi :lol: tu 1.6 vidim akorát v zrcátku.Samozřejmě že je aby taky ne ale ta 1.6 ma menší objem a NEMÁ turbo. No nic to patří jinam :palec:

 

Zpátky k tématu: tak třeba výměnou první tlumiče(hned za katem)za čistou trubku docílí se něčeho?

Odkaz ke komentáři

Uržitě něco málo ano (viz. moje příspěvky u 1.6 55kW), ale žádný zázrak. Navíc tato úprava se projevuje jen v určitých otáčkách a v jiných může dojít dokonce ke zhoršení.

 

Kámoš to svého času diskutoval s ing. Čepkem z Motorexcelu u Feldy 1.6 a 1.3 MPi, dodnes mě se.. , že jsem ten 2-stránkový email ohledně hladkého středu a výsledků testování někde zašil. Ale co si pamatuju, tak je to o konkrétním typu motoru, u 1.6ky to fungovalo, u 1.3 třeba už vůbec ne, ta jela líp se sériovkou (fakt bez záruky, je to asi 8 let a hlava mapa) ...

 

A jak píšu výše, nesrovnávám motory mezi sebou, ale efektivitu zásahů a ladění, protože většina lidí tady na foru je limitována penězi. Takže si koupíme auto v dosahu naží peněženky. A jestliže výkonové ladění daného auta stojí x tisíc a za ty peníze můžu mít výkonnější motor v základu, nebo dokonce poladěný o třídu výš, tak to prostě nemá smysl. Pokud si fanda a na penězích ti nezáleží, tak to je jiná ....

Odkaz ke komentáři

Absolutne suhlasim s "tesna" na tom motoru sa fakt nic neda zvysit ,okrem vysie zmienovaneho chipu a upravou prechod.stavu,troska to zlepsi tu spomalenost toho motoru tak na cca 84kw ale nic viac,pokusal som sa o to dlhu dobu a nakoniec som to predal a obstaral som si 1.8t rs a tam sa da uz nieco robit.

Odkaz ke komentáři

tesna: Já nemyslel jako že ty srovnáváš to jsem si jen vzpoměl na jedno forum kde na tohle padla řeč. No tak peníze na to nemám to můžu napsat rovnou :palec: před prázdninama jsem dostudoval takže zatím žádná sláva. Fakt tam hodim asi jen ten chip a nechám to. Zatím až na 1 jsem slyšel na sportmotor zatim chválu.

 

Ještě mě napadlo co třeba EGR ventil zaslepit? Nebude to vadit u benzínu nějak na přípravě směsi nebo tak něco? Benzínovej motor je prej na to náchylnější.

 

Tak jsme s klukama zkusili vyměnit střední tlumič za trubku. Trochu víc to řve, ale první dojmy mi přijdou že to asi líp táhne sice je brzo na to říct že to tak je, ale po jízdě i dálnice a pak město domu jsem přijel a měl jsem průměrnou spotřebu furt 7 tak uvidíme po nějaký delší trase.

Upraveno uživatelem Sentinel
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...