Jump to content

vynulovanie servisneho intervalu


Cooco

Recommended Posts

Na Octavii 1 funguje toto: :)

 

1) Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počitadla kilometrů pod rychloměrem a držte ho.

2) Zapněte zapalování a nulovací tlačítko uvolněte. Na displeji se objeví údaj „service“ nebo „servis nyní“.

3) Knoflíkem pro nastavení hodin pootočte doprava - údaj se vynuluje.

Link to comment
Na Octavii 1 funguje toto: :)

 

1) Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počitadla kilometrů pod rychloměrem a držte ho.

2) Zapněte zapalování a nulovací tlačítko uvolněte. Na displeji se objeví údaj „service“ nebo „servis nyní“.

3) Knoflíkem pro nastavení hodin pootočte doprava - údaj se vynuluje.

 

Tak to jde, ale mám pocit že jen když nemáš longlife režim.

Link to comment
  • 2 months later...

Podobne...

 

Zdravim Vas ,

 

nikde na foru jsem se nedocet , jak vynulovat ten servisni interval na O II .

 

Ja mam 2.0 FSI a menim to porve . Auto je z nemecka a dle papiru to ma asi tem

prodlouzeny interval na 30 tis. km . Ja sem najel 10 tis za 1,5 roku a na obrazovce mi

to pise "servis nyni" . Chtel bych tam nalit nejakou plnou syntetiku a menit to po 15tis.

Jak to vyresit ? Potrebuju na to VAG ? Kolega z prace ma tu starsi verzi 409.1-S .

 

Diky za odpoved Petr

Link to comment
  • 2 years later...

Starým Vagem to na OII neuděláš. Pokud nechceš prodlouženej interval tak to vynuluj manuálně na budíkách (jak je popsáno v návodě k autu) a tím automaticky přejdeš na výměnu po 15 tis.

 

Zdravím,

 

takže pri manuálnom vynulovaní zobrazenia sevisnej prehliadky na clustry sa automaticky nastaví ďalší servisný interval o 15 000km?? /netreba nastavovať?/

 

Vďaka za odpoveď.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Troska foceni 
    • Jo, Digitun je v pohodě, dělá to na dálku přímo ten Polák, oni jsou jen prostředník, tak nějak jsem to prostředník. Už jsem to řešil s LKM. Nechal jsem si tam dělat motor, rovnou s K04, ale vázně mi to na převodovce, kde mám soft od TVS a nejde to přehrát, musím s tím k Pietro Care a to mám přes půl republiky + tam budu muset dvakrát, nejdřív stáhne SW z převodovky, pak musí poslat do TVS a ti mu následně pošlou můj sériový soft, luxus 🤣
    • Tak mám nahrané 1Z035156G na SW 0030 a stejně nefunguje AVRCP. Takže podezírám radio s indexem G ze to proste neumí. Bylo od 2009 az 2011. Tyhle HF jednotky 7P6 se dělaly od 2011 takze to treba neni kompatibilní. Takže by me zajimalo jestli Bolero s pismenem M nebo N uz kompatibilní je. Ty byly od 2011 az 2015. Nemá nekdo zkušenost nebo na pokus ? 😄 btw... díky @milhausek za budíky a upgrade radia. Vsechno funguje jak má.
×
×
  • Create New...