Jump to content

vynulovanie servisneho intervalu


Cooco

Recommended Posts

Na Octavii 1 funguje toto: :)

 

1) Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počitadla kilometrů pod rychloměrem a držte ho.

2) Zapněte zapalování a nulovací tlačítko uvolněte. Na displeji se objeví údaj „service“ nebo „servis nyní“.

3) Knoflíkem pro nastavení hodin pootočte doprava - údaj se vynuluje.

Link to comment
Na Octavii 1 funguje toto: :)

 

1) Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počitadla kilometrů pod rychloměrem a držte ho.

2) Zapněte zapalování a nulovací tlačítko uvolněte. Na displeji se objeví údaj „service“ nebo „servis nyní“.

3) Knoflíkem pro nastavení hodin pootočte doprava - údaj se vynuluje.

 

Tak to jde, ale mám pocit že jen když nemáš longlife režim.

Link to comment
  • 2 months later...

Podobne...

 

Zdravim Vas ,

 

nikde na foru jsem se nedocet , jak vynulovat ten servisni interval na O II .

 

Ja mam 2.0 FSI a menim to porve . Auto je z nemecka a dle papiru to ma asi tem

prodlouzeny interval na 30 tis. km . Ja sem najel 10 tis za 1,5 roku a na obrazovce mi

to pise "servis nyni" . Chtel bych tam nalit nejakou plnou syntetiku a menit to po 15tis.

Jak to vyresit ? Potrebuju na to VAG ? Kolega z prace ma tu starsi verzi 409.1-S .

 

Diky za odpoved Petr

Link to comment
  • 2 years later...

Starým Vagem to na OII neuděláš. Pokud nechceš prodlouženej interval tak to vynuluj manuálně na budíkách (jak je popsáno v návodě k autu) a tím automaticky přejdeš na výměnu po 15 tis.

 

Zdravím,

 

takže pri manuálnom vynulovaní zobrazenia sevisnej prehliadky na clustry sa automaticky nastaví ďalší servisný interval o 15 000km?? /netreba nastavovať?/

 

Vďaka za odpoveď.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Kvôli inému problému som včera vymenil cievku zapaľovania (Delphi), zapalovacie káble (MagnetiMarelli) a veko rozdeľovača s palcom (Bosch) a cítim že chvenie od klapky je menej časté a keď sa chveje, tak je o dosť jemnejšie. Súdim podľa toho že to má súvis s nejakou zo spomínaných súčiastok ale určite aj s niečim iným. Teraz to je v stave, kedy mi to už skoro nevadí. 
    • Ahojte, obraciam sa na vás s prosbou o pomoc pri nastavení rádia Columbus.    Po výmene čínskeho rádia za Columbus mi nehrá, resp. nejde zvuk. SoundSystem mám a pri kódovaní (VCDS) v Byte 01 vyskočí tabuľka, prikladám v prílohe. Ďalej som radšej nepokračoval a zrušil som to.    Aký najnovší softvér s mapami môžem nahrať na tento typ rádia a kde si ho viem dohľadať? Za akúkoľvek informáciu vopred ďakujem. Výpis chýb.doc
    • borci prisel teda nekdo na to co to muze byt?dostal se mi do ruk romster 1,9 77kw ,ze nejde nastartovat ,vymnenil jsem zasekly palivovy ventil na filtru,pretesnil a nastavil vstriky,,vymnenil tandemove cerpadlo.podavaci cerpadlo v nadrzi tlaci pekne.a auto porad nestartuje ....zkontroloval jsem roztvody a taky v poradku.diagnostika nepise nic ale auto nestartuje..prosim o radu jsem uz zoufaly
×
×
  • Create New...