Přejít na obsah

vynulovanie servisneho intervalu


Cooco

Doporučené příspěvky

Na Octavii 1 funguje toto: :)

 

1) Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počitadla kilometrů pod rychloměrem a držte ho.

2) Zapněte zapalování a nulovací tlačítko uvolněte. Na displeji se objeví údaj „service“ nebo „servis nyní“.

3) Knoflíkem pro nastavení hodin pootočte doprava - údaj se vynuluje.

Odkaz ke komentáři
Na Octavii 1 funguje toto: :)

 

1) Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počitadla kilometrů pod rychloměrem a držte ho.

2) Zapněte zapalování a nulovací tlačítko uvolněte. Na displeji se objeví údaj „service“ nebo „servis nyní“.

3) Knoflíkem pro nastavení hodin pootočte doprava - údaj se vynuluje.

 

Tak to jde, ale mám pocit že jen když nemáš longlife režim.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Podobne...

 

Zdravim Vas ,

 

nikde na foru jsem se nedocet , jak vynulovat ten servisni interval na O II .

 

Ja mam 2.0 FSI a menim to porve . Auto je z nemecka a dle papiru to ma asi tem

prodlouzeny interval na 30 tis. km . Ja sem najel 10 tis za 1,5 roku a na obrazovce mi

to pise "servis nyni" . Chtel bych tam nalit nejakou plnou syntetiku a menit to po 15tis.

Jak to vyresit ? Potrebuju na to VAG ? Kolega z prace ma tu starsi verzi 409.1-S .

 

Diky za odpoved Petr

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Starým Vagem to na OII neuděláš. Pokud nechceš prodlouženej interval tak to vynuluj manuálně na budíkách (jak je popsáno v návodě k autu) a tím automaticky přejdeš na výměnu po 15 tis.

 

Zdravím,

 

takže pri manuálnom vynulovaní zobrazenia sevisnej prehliadky na clustry sa automaticky nastaví ďalší servisný interval o 15 000km?? /netreba nastavovať?/

 

Vďaka za odpoveď.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak keď je niekto zbytočne odborník na niečo o čom dokopy nič nevie, tak to asi hovorí za seba. Myslím, že takého niekoho má vo svojom okolí každý. A keď tvrdí, že nie, tak potom je to práve on 😄
    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
×
×
  • Vytvořit...