Přejít na obsah

SPIRUS .. Okta 1,9TDi RS white line..ENDing story.. nový nástupce :)


Doporučené příspěvky

Spirus: Taky mam prave zalusk na barvicky a porad premyslim zda sam nebo to někomu raději dat fouknout... To zutí neřeším, kola už jsou zutý...

 

no tak vtom mas velkou vyhodu, ze budes strikat ciste disky ... jako pokud jsi nekdy uz neco strikal a neni to barvickovani slozite a mas na to cas, tak je to hracka. Ja toho casu moc nemam, tak to delam na etapy :D ted uz mam hotovy 3 kola :D a 4. musi jeste pockat :D

 

jinak nepotrebujes nic vic nez kompresor, pistoli, pak obchod kde ti namichaji barvu, tuzidlo, odmastovadlo a muzes strikat :D

 

a k oblepovani tak nejakou papirovou pasku, tvarovou umelohmotnou pasku, FEN nejlepe manzelky nebo pritelkyne z koupelny na tvarovani oblouku :D

Odkaz ke komentáři

... původně mě to taky takhle napadlo, ale pak jsem si uvědomil, že ta slepica je v kruhu, kterej by byl tím pádem taky bílej a splýval by s tím alu kolem. Takže by to z dálky vypadalo tak, že ta slepice není v kruhu. Proto by bylo lepší udělat to naopak a pak i ta černá slípka víc vynikne a navíc bude ladit s nápisem Spirus na kole :palec:

 

tak tak ... az je budu mit tak je rozeberu cerny podklad pujde do bila a slipka s kruhem zbrousit a do cerna :)

Odkaz ke komentáři

no pockam az dorazi a uvidi se :) ale myslim si ze to rozebiratelny snad bude :) a kdyz ne tak to rozebiratelny nejak udelam :D :D

 

a pokud to nepujde tak zadny stetecek ale olepim a striknu pistoli :D a pak cely samo pod ciry :)

 

Konny: jj teď na dlouhé zimní večery ideální zábava :palec:

 

ted uz se budou zimni vecery kratit a toho casu pri praci moc taky nebude :D :lool:

a pritelkyne se taky obcas rozciluje ze ji trosku zanedbavam s autem :D tak znate to vyhovet vsem proste nejde tak si musim vzdy nejak planovat co kdy kde jak :D

Odkaz ke komentáři

a je tu PRVNI problem ktery se mi nedari diagnostikovat :( a proto prosim o RADU zkusenejsi :)

 

nevim co se kde stalo ale uz to pozoruji delsi dobu a objevuje se to prave jen zridka :(

 

dnes cesta do Hradce Kralove a zpet (cca 150km) cestou tam az na privadec dobry a pred HK v rychlosti cca 130- 140km na +- 2500 - 3000ot se po ubrani plynu (chvilkove brzdeni motorem pri dojeti auta predemnou) a po naslednem pridani na 5tku se zniceho nic rozvibroval volant..ale nebyla to klasicka vybirace ale spis takovy to chozeni volantu jak kdyby nebyly vyvazeny kola.. po ubrani plynu a brzdeni motorem NIC vse OK po seslapnuti spojky nic vse OK po seslapnuti a stani na spojce a plynu na cca 2000 ot nic motor zadne vibrace normalni zvuk po pusteni spojky opet na 5tku a rychlost cca uz 90km/h a akceleraci ..volant zas zacal pochodovat cim rychleji tim vibroval vic pri sundani nohy z plynu nic pri podrazeni na 4rku (rychlost cca 60-70) a pridani plynu k udrzeni rychlosti.. volant vibruje ale ne tolik jako pri cca 120km/h ale volant chodi nataci se v rozmezi +- 1cm .. co by to mohlo byt ?? :(

 

po zastaveni chcipnuti vylozeni veci a nasledne nastartovani a jizda zpet cca 10km nic a pak na privadeci na Pardubice opet pri rychlosti kolem 150 ot cca 3000 po ubrani a nasledne plynule akceleraci opet vibrace :( pak uz jsem jel max 80km/h a vibrace porad a navic jsem zjistil ze po zatoceni doprava a pod plynem v ostrejsi zatacce se od kola ozyvaji zvuky jako kdyz klepe desticka na kotouc tk ... tk... tk pri vyssi rychlosti tk.tk.tk.tk :D :D :D a zatacka doleva nic volant vklidu zadna vibrace zajimave .. po dojeti domu jsem jel hned na rampu a pri baterce jsem skontroloval vsechny srouby a vse OK jak na naprave tak na kolech 15min jsem tam sasil a pak jsem to jel projet a NIC ani pri vysoke rychlosti ani pri nizke ci dobrzdovani, akceleraci ..proste NIC jako by se nic nestalo a nejhorsi ze ani nic nebouchalo !!! vule na homokinetaku minimalni cca milimetr smer tahu leva-prava.. spojka neklouze ani neboucha..

 

 

tak vubec nevim co by to mohlo byt ...NETUSITE ?? budu vdecny za kazdou radu

 

 

jinak vymeneno pred par mesici zpet (rijen/listopad) .. kulaky,silenbloky, komplet ulozeni tlumicu, vymena brzdovych desticek.

Odkaz ke komentáři

Koukal si jestli máš všechny závaží na kolech ? :( mě se tohle stalo taky,a pak sem zjstil že mi ulítli dvě petigramový závaží..

 

 

nene kola byly na vyvazovacce a vse ok

ulozeni vse OK

poloosy vse OK

diagnostika ABS vse OK

diagnostika motoru OK

setrvak ..vyloucen motor by se chvel na vyrazeni .. coz nedela a ma staly chod i zvuk

spojka .. vyloucena .. kopala by do pedalu

 

ted uz volant malo kdy zavibruje zato do pravotocivy zatacky ostrejsi mi tam porad tuka intenzita zavysi na rychlosti .. kdyz projedu zatacku bez plynu tak je klid ..

pokud pod plynem tak tukance

Odkaz ke komentáři

můžou to taky dělat i špatně sjeté resp. doskákané pneu. Taky jsem to jednou řešil a už jsem si nevěděl rady čím by to mohlo být a jakmile jsem dal new gumy, tak vše bylo OK

 

pneu jsem zamenoval a dela to porad ...a jsou to tukance jak kdyz se veme kladivko a klepe se na tehlici jediny co me jeste tak napada jestli se neozyva homo kloub

Odkaz ke komentáři

zkus přehodit kola zezadu dopředu jestli to bude dělat dál. Ale ty vibrace vypadají na nevyvážený kola, zkus ještě jinou vyvažovačku. Ne každý pneuservis je má v pohodě ...

 

 

to jsem prave udelal :) predky jsem dal dozadu a zadky dopredu a tukance porad .. a navic to by ty kola musely byt sakra kraply aby to delalo takovy kovovy rany

Odkaz ke komentáři

parada alespon neco pozitivniho nez setrvak, prevodovka atd :)

 

ted je otazka... vibrace se objevovaly nez mi tam zacalo mlatit .. ted kdy mi tam mlati tak vibrace jsou skoro pryc ... takze co bude lepsi vymenit vnejsi kloub (homo kloubku u kola) nebo vnitrni (u diferencialu) nebo koupit celou poloosu s kloubama ..

 

i kdyz ja osobne bych vsazel na homokinetak u kola :)

Odkaz ke komentáři

O chvilku později, ale přece :

VŠECHNO NEJLEPŠÍ ALEŠI!!!! :lol::pivo:

 

 

i tobe dekuji :)

 

dnes konecne prisly nove znaky do kol .. timto dekuji Petrovi81 .. no a co ted? predelat nebo nechat...

 

na jedno kolo jsem ho cvicne nacvakl a nevypada to zas tak spatne ale pro jistotu nez se pustim do predelavani tak mala uprava .. neni to uplne top je to jen narychlo udelany .. zajima me vas nazor ... origo vs uprava

 

kola_hlas.jpg?ver=2

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...