Přejít na obsah

SPIRUS .. Okta 1,9TDi RS white line..ENDing story.. nový nástupce :)


Doporučené příspěvky

ahoj kluci ... tak mam tu cest vam predstavit asi jiz pro vas znamou skodu octavii 1,9 TDi 81kW RS look kterou jsem zakoupil jako sve druhe auto od clena OC klubu Rehyho..

 

troska historie:

me prvni auto na vyjezdeni byla skoda Felicie 1,6MPi 55kW pred 4 roky zakoupena v te dobe jsem byl zapaleny do tuningu a tak jsem zacal na aute trosku pracovat.. jelikoz jsem student tak upravy nesly raz na raz ale postupne .. prevaznou praci na felde jsem si delal sam doma na koleni .. od servisu po upravy exterieru a interieru,podvozku,lepsim kotoucovym brzdam vpredu i vzadu az na upravu motoru ...ve finale z toho vylezla felda s 90 koniky a to diky upravam od CIMBU autosport a brzdmi dimenzovane na 2t ..predek kombinace trmeny ford sierra kotouce renault ecpace (nebo jak se to pise) zadek G III kotouce.. ve finale auto vypadalo asi takto

P1011170.jpgP1010917.jpg

a ted k novemu vozu:

model: skoda octavie

motor: 1,9 TDi 81kW ASV

stav km: 137 000km

barva: Bila 1026

karoserie: liftback

 

auto ma RS look predni zadni RS naraznik,RS kridelko na 5tkach, RS sedacky cerno bila kombinace, RS radicka, RS volant, RS koncovka vyfuku, brzdy BREMBO MAX chlazene drazkove na vsech 4 kolech

na pohled pekne auto ale ma nekolik much ..nefunkcni servo naklapeni ridicova svetla, urazene drzaky svetla, udajne mel byt dany RS podvozek co bylo psano v inzerci ale s klukama jsme prisli ze je to klascka serie coz me trosku mrzi..

ale jinak auto bez jakykoliv problemu ..

 

plany s autem

jelikoz tuning/styling je mi blizko tak budu pokracovat v tom co Rehy zacal jen trosku jinym smerem .. a to :

 

0. oprava kosmetickych vad laku,karoserie , nastrik podvozku .. proste zakladni veci ..

1. kola pujdou z cervene do ...bud komplet bile nebo do kombinace bilo/cerna

2. lizatko pod RS naraznik ze Seata leona CUPRY R

3 dyfuzor zadniho RS narazniku jen plastovy prilepek