Kalic Odesláno Září 30, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 30, 2011 ziju v tom, ze testovaci jezdci tomu daji pokourit tak, ze v beznym provozu s obcasnym drazdenim nemuze dojit k tomu, ze auto ma vytahany rozvody a cuka pri nizsich tepltach.. Testovaci jezdci prece nejezdi podle indikatoru razeni.. ne?? :D odpo jsem se do Skodovky nedostal a stejne by se to neprojevilo.. pockam pristi tyden, jak bude chladno.. jak se to bude chovat... at jim to muzu nejak ukazat.. Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Září 30, 2011 Sdílet Odesláno Září 30, 2011 videl si ako SKAJOVI vyriešili problém testovací jazdci, čiže na to by som veľmi nespoliehal :) Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Září 30, 2011 Sdílet Odesláno Září 30, 2011 testovaci jezdci toho moc neresi, kolik ze prezilo tesovacich motoru 3.6FSI ? Tusim to z peti byl jeden a auto se prodava, BKD taky asi nekdo testoval. Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Říjen 1, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2011 (upraveno) možná je to OT, možná je to moc filozofie, ale jsem sám kdo má pocit že: 60-polovina 80 let se snažili, chyby či problémy vznikaly nedostupností technologie pol 80-cca 2000 auta byla kvalitní, vydržela, firmy si budovaly jména 2000- se jede na kusy a životnost, tak aby si zákazník co nejdřív koupil 2. vw se všichni smáli, že má mainstream motorů, malý litrový výkon, ale motory vydržely ledacos a pěkně dlouho, ted jen slyším jak se to se..(ne že by to jinde bylo lepší) Upraveno Říjen 1, 2011 uživatelem Jim Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Říjen 1, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2011 njn, je to presne tim jak pises - uz se nic nepocita na pevnost, ale na zivotnost... Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Říjen 13, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 5:55 Přijdu k autu a defekt pravé přední. Moderní vůz bez rezervy, ale s opravnou sadou. Du studovat. Holt všechno je jednou poprvé. V 8 v Praze nebudu. To vím už teď.. 6:15 Kompresor vzbudil celý sídliště.. :lool: 6:30 úspěšně jsem dorazil do Škodovky 7:00 still waiting....... Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Říjen 13, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 a me bude rikat ze mam dezen z UG naprotektrovanej na kord od Michelinu jestli tys nahodou vcera ty tri valce s turbem moc nehnal Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Říjen 13, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 nene.. strejda Ol@f sabotoval... sroubem.. Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Říjen 13, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 a to jsem si dal zalezet abych nebyl videt, ktera kamera me prozradila ? Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Říjen 13, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 cerna skrina za zrcatkem ;) Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Říjen 13, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 To dnes montují do Primy? Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Říjen 14, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 14, 2011 Čtvrtek třináctého zakončen takto.. ráno při kontrole opravené pneu to se mnou malém seklo.. JINAK DNESKA ODPOLEDNE NAHRÁN NOVÝ SOFT, KTERÝ MÁ ŘEŠIT KOLÍSÁNÍ VOLNOBĚHU ZA STUDENA! (tak su zvědavej) PŮVODNÍ MĚL OZNAČENÍ 7245 a nový má označení 9163 Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Říjen 14, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2011 Krasna okta,tak at slouzi,jeste trosku dodelat al bude ok,zaklad neni muj styl Odkaz ke komentáři
pentadius Odesláno Říjen 14, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2011 Čtvrtek třináctého zakončen takto.. ráno při kontrole opravené pneu to se mnou malém seklo.. JINAK DNESKA ODPOLEDNE NAHRÁN NOVÝ SOFT, KTERÝ MÁ ŘEŠIT KOLÍSÁNÍ VOLNOBĚHU ZA STUDENA! (tak su zvědavej) PŮVODNÍ MĚL OZNAČENÍ 7245 a nový má označení 9163 AD čtvrtek třináctého: to nasere, ale je to jen služebák :lool: AD nový software: to je docela velkej posun ve verzích Odkaz ke komentáři
Kalic Odesláno Listopad 16, 2011 Autor Sdílet Odesláno Listopad 16, 2011 dneska jsem půjčil kolegyni Octu a takhle to dopadlo... :wallbash: Odkaz ke komentáři
Guest Tomas_ek Odesláno Listopad 16, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 16, 2011 njn, služební vozy Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Listopad 16, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 16, 2011 njn zeny + sluzebni vozy Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky