Přejít na obsah

Octa46 FL 1.2TSI


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

dneska cestou do českých Budějovic takové kulaté Octa Octa Octa Octa výročí...

 

Poznatky:

1) když je ráno chladno (teplota kolem 10°C), tak auto má po nastartování takovej nepravidelnej chod.. jakoby šlo na 3 válce.. Ve Škodovce mi řekli, že u 1.2TSI je to běžné!!! pozoruje to někdo?

2) Jednou po odjezdu z benzinky se mi rozsvítilo EPC a auto jelo v nouzovým režimu.. 1500otáček ať jsem měl plnej nebo ne.. jsem zastavil, vypnul, nechal naběhnout a zhasnout kontrolky a bylo to OK

3) Jinak dlouhodobá spotřeba činí na 9000km.. 7,44... (při hodně vysokým cestovním průměru Dálnice 160-180 tacho, okresky 120 někdy 140 a město tak z 1/4...) Při tomto stylu jízdy bych s TDI jezdil tak za 7...

post-1736-0-82526400-1317148422_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

 

Poznatky:

1) když je ráno chladno (teplota kolem 10°C), tak auto má po nastartování takovej nepravidelnej chod.. jakoby šlo na 3 válce.. Ve Škodovce mi řekli, že u 1.2TSI je to běžné!!! pozoruje to někdo?

 

Mně se to stalo asi 5 krát, při různých teplotách. Ráno když nastartuji auto v garáží, tak běží cca 1 minutu na cca 1200 otáček, pak to spadne na cca 700 otáček a motor běží normálně. Tady to se mi někdy stalo, když stálo auto cca 6 hodin venku při 25°C (na slunku) a po nastartování motor nenaběhl na těch 1200 otáček. Pak jsem jednou zkusil chvilku podržet plyn na přibližně těch 1200 otáček a motor běžel normálně. Minulý týden se mi to stalo jednou ze dvou nočních směn, když auto stálo celou noc venku a bylo 10°C. Zatím to něřeším a nikde jsem se neptal, pač se mi to opravdu stalo jen asi 5 krát.

Odkaz ke komentáři

dneska cestou do českých Budějovic takové kulaté Octa Octa Octa Octa výročí...

 

Poznatky:

1) když je ráno chladno (teplota kolem 10°C), tak auto má po nastartování takovej nepravidelnej chod.. jakoby šlo na 3 válce.. Ve Škodovce mi řekli, že u 1.2TSI je to běžné!!! pozoruje to někdo?

2) Jednou po odjezdu z benzinky se mi rozsvítilo EPC a auto jelo v nouzovým režimu.. 1500otáček ať jsem měl plnej nebo ne.. jsem zastavil, vypnul, nechal naběhnout a zhasnout kontrolky a bylo to OK

3) Jinak dlouhodobá spotřeba činí na 9000km.. 7,44... (při hodně vysokým cestovním průměru Dálnice 160-180 tacho, okresky 120 někdy 140 a město tak z 1/4...) Při tomto stylu jízdy bych s TDI jezdil tak za 7...

 

nepravidelný a hlučný běh ráno = vadné rozvody,

EPC = vadná elektronická regulace turba

dáváš tomu pokouřit a toto jsou projevy dětských bolestí prvních TSI, které se ukáží právě takovým zběsilým zacházením,

podívej se na ŠH nebo VW club

Odkaz ke komentáři

dávám tomu, to ano... ale až zahřeju.. a navíc po dálničním letu vždycky Turbo dochlazuju... Ale jak říkám, chci to otestovat.. tímhle tempem budu mít za rok 80.000-100.000km, tak to už by se mělo projevit více věcí.. Navíc od čeho je záruka.. ne?

Odkaz ke komentáři

dávám tomu, to ano... ale až zahřeju.. a navíc po dálničním letu vždycky Turbo dochlazuju... Ale jak říkám, chci to otestovat.. tímhle tempem budu mít za rok 80.000-100.000km, tak to už by se mělo projevit více věcí.. Navíc od čeho je záruka.. ne?

 

pokud tomu dáváš dálnice jak píšeš, 160 - 180 km/h tak je jedno jestli to je zahřátý nebo nee, prostě tohle tempo je na 1,2 tsi moc,

v podstatě jezdíš plnej knedlík biggrin.gif

 

rozvody = vytahanej řetěz, byl tak nějaký materiálový problém, kvalita řetězu

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

neni to plnej knedlik.. 160 - 3500 otacek a 180 - 4000...

nechcu tu nijak polemizovat... ale kolik TDIcek potkavam na dalnici a toci kolik pri 180??

jinak vlakno jsem tu dal, abych se podelil o zkusenosti, protoze hodne lidi v mem okoli premysli, zda vrazit prachy do TDI nebo jim stejnou sluzbu udela TSI za mene penez... ;)

Odkaz ke komentáři

ono se to děje u aut co dostávají víc po čuni,

 

problém rozvodů je již vyřešen změnou ve výrobě, teď už se montují motory s upravenými rozvody,

 

problém regulace turba je méně častý,

 

na tom vw odkazu je taky video se zvukem

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...