vevca Odesláno Listopad 12, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2012 Vem co chceš je to fuk, pokud nejezdíš tak, že brzdy využíváš na plno, ale jako běžnej uživatel, tak je to uplně jedno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Listopad 12, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2012 Máš určitě vepředu 288ky? Možná, že to tak 4x4ky mají, nevim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 12, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 12, 2012 no fuk...Já mám nějaké no name kotouče a no name desky a rozhodně bych neřekl, že to je fuk. Auto nebrzdí! Zadní kotouče mám třetím rokem-najeto na nich cca 30tkm a jsou dead a přední kotouče druhým rokem a taky nejsou v úplně super stavu. A někde tady na fóru jsem se dočetl, že 1,9 tdi 4x4 77 kw má předky 288... Chlapi chápejte, že tomu vůbec nerozumím, tak nechci vyhodit kopu peněz a mít strach aby to nebrzdilo.Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Listopad 12, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2012 Podívejse na přední držáky třmenů pokud jsou tam jenom takové "tyčinky" co drží třmen tak je to součást těhlice a máš 280 a pokud máš 288mm tak máš samostatnou podkovu co je našroubovaná na těhlici a do ní je usazenej třmen viz foto P.S. já nemyslel poslako za 1500,- celej předek, sice já na scouta mám poláky za 1800,- celej předek 288,- :lool: ale zatím brzdí tak uvidíme co vydrží, jinak jestli dáš TRW, origo, Ferrodo atp. je to fuk, jen jde o srávnou kombinaci, ale pozor na scoutu to brzdí jak břitva, záleží i na kapalině a jak na tom ty brzdy jsou (posilovač, brzdovej válec atp.) na černé fabii co jsem měli, byly brzdy tupý, daly se originály a bylo to stejný. B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Listopad 13, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 Myslim, že 280ky na sobě mějí napsáno FS-III 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Listopad 13, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 myslíš správně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Listopad 13, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 Ja myslim, ze jedine 1.9tdi, ktere mely 288mm, byly ty s DSG... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 13, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 Ok tak koupím 280mm-budou o fous levnější. A ještě otázka. Jak často se mění brzdová kapalina? a dá se nějak změřit jestli tam jsou správné tlaky a tak? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Listopad 13, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 Brzdovka co 2 roky tusim ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Listopad 13, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 No nejdřív se koukni na ten brzdič ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 13, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 vevca: a ta brzda co je na fotce to je kolikátka? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Listopad 13, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 vždyt to píše.. 288 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 13, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 :-D taky jsem toho už všiml:-) čert ví, kolik to všechno bude stát, kurde bojím se, že tam bude všechno špatně:-D Asi to prodám a bude klid:-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Listopad 13, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2012 P.S: mrkni na ten třmen jinak na CC autodílech to píšou na co to všechno je. jinak P.S: 288mm na CC stojí 820 kus, čož je laláč, a 280 je o 40kč levnější, tak co řešíš a Zimmerman je dobrá značka, jinak musíš zjistit co tam máš roni na ty třmeny apodle toho se pak bude odvíjet i zadek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 17, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 17, 2012 S dovolením jsem si vypůjčil: Přesně tohle mi to začlo dělat. Auto normálně táhne,ale ten zvuk je děsivý. Turbo KO? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Listopad 17, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2012 TAk to mě houká daleko méně, mění se to v závislosti na otáčkách??? Nejdřív zkontroluj hadici co vede od turba do sání, tlakovou,a u té příležitosti zkontroluj vůle na turbu, pokud budou tak nové turbo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 17, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 17, 2012 (upraveno) houká mi to úplně stejně jako na videu. No takže v pondělí pojedu do servisu, protože to cos psal je pro mě španělská vesnice:-D A houká to v závislosti na otáčkách. Je to nachuja. JSem z toho auta mírně řečeno zklamaný... Upraveno Listopad 17, 2012 uživatelem lazaruslong 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Listopad 17, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2012 Kazdeho s tdi driv nebo pozdeji ceka vymena turba 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 17, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 17, 2012 člověk by řekl, že to nebude po 13Otkm... a to bych řekl, že se k autku chovám velmi slušně... mám holt pech. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Listopad 18, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2012 130 tis to je v pohodě, do 200tis odejde každý, někod má pech a odejde třeba v 60tis ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Listopad 18, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2012 dej rovnou VB turbo, vstriky a navstiv tdifuna 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 18, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 18, 2012 Su nějaký Onasis? :-D Navíc se mi opravdu nechce jezdit přes celou republiku:-) U mě to je putna-nechám to prostě opravit:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 22, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 22, 2012 Tak mám opraveno. Jsem o 25k lehčí. Mě mrdne. Tam dávali turbo ze zlata Kurde takhle se vydělává. A já debil se lopotil a dřel vysokouškolu, červený diplom mám a je mi to k hovnu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
juraj351 Odesláno Listopad 22, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2012 no tak toto je sila inac a tyn turbom neviem ci mam stastie alebo taku smolu mam 1,9 tdi a 215000 km a turbo este povodne a neni ho ani pocut iba sem tam pri 3500otackach trochu zacvendzi vymena je na 400oci tak som hovoril ze ho necham kym dodycha a potom to budem riesit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 22, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 22, 2012 Njn, máš štěstí. A já smůlu, že jsem se dobře učil a nešel na automechanika... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Listopad 22, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2012 Ted jsem měnil kamošovi Turbo na 1,9 dával jsem nový originál Garet co tam patří stojí 13 jsem schopnej ho sehnat i za mín, jen na CC autodílech to stojí tyto prachy(Ted jsem se díval na CC a tento originál bych měl mám 10% slevu za 11tis) , stačilo se podívat a každej 2hej ti to tam za 2ku-3ku kopne, já jsem mu to dělal za 2500,-, a to mechanik nejsem, je to cip práce, co ti tam dělali za 25tis???? řešíš tady brzdy na kterých ušetřís pár stovek a na turbu se necháš natáhnout o 10tis 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Listopad 23, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 23, 2012 Já neřešil šetření na brzdách. Já řešil,ať to brzdí:-) A jestli mě natáhnul- to nepoznám. Nejsem automechanik a v autě vím tak maximálně kam nalít vodu do ostřikovačů. Chápej, že né každý tomu rozumí. Já zas ovládám jiný obor o kterém ty nemáš ani páru... No už se stalo a budu muset doufat, že to udělal dobře a že to bude fungovat:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Listopad 23, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2012 To já netvrdím, já automechanik taky nejsem, a dělat bych to jako výdělek nechtěl, mám to jen pro zábavu, tak ted už víš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Prosinec 5, 2012 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 (upraveno) Malinké kulatiny... Upraveno Prosinec 5, 2012 uživatelem lazaruslong 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lazaruslong Odesláno Únor 1, 2013 Autor Sdílet Odesláno Únor 1, 2013 Chlapi dotaz. Dneska jsem odjížděl od baráku a ozval se divný zvuk a něco mi upadlo z auta. Pod autem jsem našel to co je na fotce. Co to je? A jak moc to chybí? Na kolik vyjde oprava? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.