Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


jar_da

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    9 784
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Počet nej dní

    9

O uživateli jar_da

Profile Information

  • Od
    Čechy
  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

1 187 zobrazení profilu
  1. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Nemíchá, témata stejně každý čte dohromady ..... navíc výber auta je toto téma .... Tomáš chce pracovní auto, ale s parametry auta pro zábavu, 5-er v kombíku je docela drahé pracovní auto, podle mě nesmyslně .... v benzínu ještě víc a zábava s ním bude jen částečná. jediné co je naplno, tak to je repre ... obecně je dnes cena úplně někde jinde, než před třemi, čtyřmi roky ... je poptávka a lidi kupují, tak co by ne, že?
  2. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Hlavně tady padají tipy tak trochu mimo, pokud chcí víkendovku, tak to pro mě znamená cábrio nebo něco jako Porsche classic .... Pak je tu auto pro zábavu a radost .... co to je radost? Dvě kila po dálnici a rovné silnici umí dnes jet cokoliv a kdokoliv, takže radost pro mě jsou okresky, zatáčky, klikatky, silnice pro zábavu a výhledy .... tam už se to do zatáček musí umět a mít trochu auto, které tomu dá šťávu, tam vidím rozumnou volbu cokoliv ve velikosti dvojky brambory, golfa, focuse či cupru apod. Třeba právě Cupra, Golf i to 2-er bmw jsou auta se kterýma klidně můžu jezdit přes týden do práce a nesežerou tolik na servisu a díky parametrům dnešních motorů mají výkon dostatečný. Ona ta zábava není jen o válcích pod kapotou, ikdyž daleko lépe zní, to ano .... Pokud bych chtěl být trochu "in" a "odlišný" a trpět na efekt položeného klíče od auta na stole v restauraci, tak bych klidně volil Méďu Béďu v Áčku nebo Céčku, případně čtyři kruhy v TT nebo RS3, ale to už je cena dvakrát taková a otázkou, jestli je zábava dvakrát taková, protože tu přece chceme - zábavu s autem. Jsem zvědav na nové hračky jako jsou Stinger, Megane RS a hlavně nové Polo GTI. Ostatní je pro rodinu a dlouhé přesuny s kočárkem v kufru.
  3. Co je kde na prodej včetně ceny

    14 let starý auto? .... fakt dobrej kup za 400K
  4. Co je kde na prodej včetně ceny

    Romane i za 30 tis. se dá koupit a nikdy na tom už nebudeš tratit ....
  5. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Ty vole, to jsou pohádky tady .... taky má děti, manželku a rodiče .... neblázněte tady s těmi miliony a jejich utrácení, pokud tu někdo z vás vydělává desitku mil. ročně, pak se omlouvám, ale ....
  6. Co je kde na prodej včetně ceny

    No pokud auto pro radost ..... tak bych asi šel do Porsche a ne do BMW, navíc Porsche je investice s kladným výsledkem, pokud do auta na normální ježdění .... tak BMW 5 v benálu je zatraceně drahá sranda na pořízení i provoz a navíc se o to ještě pořád bát .... no nevím
  7. Co je kde na prodej včetně ceny

    Koukám, že auto pro radost se pozná jednoduše ...... má energetický štítek "G"
  8. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Tak vždy chtěl prodat Octu a pak řešit další ....
  9. Plivárna

    ano na hovno, souhlas, nevím co a jak a hlavně proč, to se nakonec uvidí ..... jen je škoda, že s tím ta holka nepřišla za rodiči, pokud tedy fungovali
  10. Co je kde na prodej včetně ceny

    Já bych to v naftě taky nechtěl. Benzín ano.
  11. SPZ a RZ

    .... a ještě ke všemu asi zrzka za volantem ....
  12. Co je kde na prodej včetně ceny

    Michale, chtělo by to cenu o fous dolů, ale je tam dost vysoká výbava, tak asi proto to tak má nastavené, Já bych to spíš viděl tak, že kdyby to bylo Combi za tuto cenu, o 50 níž si myslím, že nepůjde, max. 20
  13. OII FACELIFT

    Hele, moc tomu nerozumím, proč to velké písmo ..... ale výsledek je ten, že je to nepřehledné a EGR máš asi nejdražší na světě, co rok výroby?
  14. Plivárna

    Pawouku. Nebudu se s tebou hádat o tvé pravdě, třikrát jsem ti psal, že ten člověk je kokot a to značení řeším obecně. Dej si tu práci a zeptej se dopravního ing. jak se mají značit odbočení na dálnici. On ti vysvětlí co jsou to jízdní pruhy a jak se u nich umisťují značky pro řazení do jízdních pruhů a kde ta značka má stát. Tam není. Ta cedule KV je označení výjezdu a před ní právě má být to označení řazení do jízdních pruhů. (tak jak je to za tou odbočkou na KV). Místní situace s tím nemá nic dělat, protože značení je pro všechny, tzn. i pro cizince, kteří jedou po silnici označenou jako dálnice a s tím jsou spojená další pravidla. Jako "místní" tam problém nemám, ale jako "marťan" bych tam určitě problém měl, protože je to špatně. Tím to pro mě končí. Bratr je právě ten dopravní ing. projektující dopravní stavby, a poznámka, tohle neprojektoval.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..