Přejít na obsah

Teplota motoru v provozu


Doporučené příspěvky

  • o rok později...

Ahojte chcem sa opýtať jednu vec. Pokiaľ si teda myslím správne budíky aj RJ motora berú údaje o teplote chladiacej kvapaliny zo snímača chladiacej kvapaliny, ktorý sa na motore BGU nachádza na hadici vedľa hlavy motora. U mňa je dvojpinový. Po odpojení tohto snímača a naštartovaní zohriateho motora sa hodnota na budíkoch tiež pomaly dvíha. Je to normálne ? Viete mi povedať odkiaľ sa berie tento údaj, keď je snímač teploty odpojený ? Alebo má na to vplyv aj termospínač dole na chladiči ? ďakujem

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...