Jump to content

Motor

Forums

  1. Obecné

    Obecně o motorech ve vozech Octavia IV

    14
    posts
  2. 1.0 TSI 81 kW

    Vše o motorech 1.0 TSI 81 kW v Octavia 4 

    • No posts here yet
  3. 1.4 TSI IV 150 kW / 180 kW

    Vše o motorech 1.4 TSI IV 150 kW / 180 kW v Octavia 4

    • No posts here yet
  4. 1.5 TSI 110 kW

    Vše o motorech 1.5 TSI 110 kW v Octavia 4

    1
    post
  5. 2.0 TSI 180 kW

    Vše o motorech 2.0 TSI 180 kW v Octavia 4

    1
    post
  6. 1.5 TGI G-TEC 96 kW

    Vše o motorech 1.5 TGI G-TEC 96 kW v Octavia 4

    • No posts here yet
  7. 2.0 TDI 85 kW

    Vše o motorech 2.0 TDI 85 kW v Octavia 4

    • No posts here yet
  8. 2.0 TDI 110 kW

    Vše o motorech 2.0 TDI 110 kW v Octavia 4

    • No posts here yet
  9. 2.0 TDI 147 kW

    Vše o motorech 2.0 TDI 147 kW v Octavia 4

    • No posts here yet
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 60 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Příspěvky

    • Zdravím borci, než se v tom začnu vic hrabat chtěl bych požádat o radu někoho kdo se v tom třeba víc vyzna. Namontovat jsem si led pásek pod kapotu s funkcí blinkru.  Pásek jako takový je paráda, krasne svítí (primarne jako DRL, ale i v noci, vypadá to pak hodne dobře), má i funkci blinkru, takze při blinkru pohasne/zhasne bílé podsvícení a nahodit dynamické oranžové na určitě straně.    V čem je ale problém a můj dotaz... Při vypnutém motoru vše funguje jak má. Ale po nastartování funguje bez problémů jen hlavní bílé svícení, ale blink se zapíná asi podle nálady. Chvíli bliká, chvíli se tváří jako bych nemel zaply blinkr.  Zapojeno přímo na konektor od svetel. Zaráží mě, že bez motoru vše šlape, ale sním je problém. Jen podotknu, ze altik (změna napětí  za to nemůže. Protože i když zapojit signálovy kabel od blinkru napr. na baterii tak vše funguje i s motorem. No snad jsem to nějak popsal. Kdyby měl kdokoli nějaký nápad budu rád. Díky a mnoho najetých kilometrů!
    • Určitě to večer po práci zkusím, díky za tip 👍
    • Vycvakni konektor vstřiku dej do konektoru 12V 3w žárovku a zastartuj žárovka musí při točení motorem poblikávat  Pokud ne tak bud tam neni 12v po klíčku nebo chybí mínus impuls co de z řj motoru
×
×
  • Create New...