Přejít na obsah

Snížení podvozku - 1.8T


Micak

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové,

uvažuji o montáži sníženého podvozku na mojí Octavii 1.8T. Chci dávat pevný, neštelovatelný, značku bych zatím neřešil, určitě ale ne žádný lowcost :)
Zajímalo by mě, jakou zvolit kombinaci snížení pro kola R17 ? Obě nápravy stejně, třeba 30/30, nebo předek 30, zadek 20 nebo naopak ? Víc jak 30 bych asi nešel. Může se někdo podělit o zkušenosti ?

 

Díky.

Odkaz ke komentáři

Tak ono když jsou původní pružiny už unavený, je pravda že těch -30 na novejch moc vidět není. Já mám třeba g4 na štelováku -60 a to už vidět je, je to ale za cenu předních ramen do "V" a komplet silentbloky červené Strongflex.

Když v mým autě budš mít vyndavací zuby tak Ti vypadnou - na našich cestách

 

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Na svoji RS mám tlumice od HP Sporting. Česká firma z Jablonce, která ti dovede udělat i podvozek na míru. Navíc svoje výrobky umějí repasovat. Stačí jim je poslat poštou. Osobně mám zadek zvednutý skoro na max a předek snížený, aby měl stejnou mezeru mezi kolem a blatnikem jako je vzadu. Takže předek je níž než originál RS asi o 15 mm. Měl jsem auto celé asi ještě o 20 mm níž, ale to už je na české retardery a obrubaky moc nízko.

Jinak u podvozku bych v první řadě řešil útlum (to co mám, je asi o 50% tvrdší než RS) a potom správnou pružinu (délku a tvrdost).

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
V 12. 3. 2017 at 11:28, milan.blazek napsal:

Tak ono když jsou původní pružiny už unavený, je pravda že těch -30 na novejch moc vidět není. Já mám třeba g4 na štelováku -60 a to už vidět je, je to ale za cenu předních ramen do "V" a komplet silentbloky červené Strongflex.

Když v mým autě budš mít vyndavací zuby tak Ti vypadnou - na našich cestách

 

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

 

Měj na paměti že 60% tvé tvrdosti mají na svědomí právě ty silentbloky. Stačí když si dát silentbloky z TT tak ti to auto neskutečně stvrdne a to tam je pořád sériový podvozek.

 

Obecně k tématu..

 

Pružiny -30/30 jsou vidět, ale pokud myslíš na to, že to bude nějaký břichoplaz tak to určitě ne.. Plno lidí tady řeší funkci a dá tam jen pružiny .. Ty nejpředraženější pružiny značek HP nebo eibach nezajistí správnou funkci pod snížení 30/30mm bez vhodných sportovních tlumičů. Bude to snížené, ale to je tak celé. Nefunguje to optimálně v kombinaci se sériovými tlumiči. Je to pro někoho možná paradox, ale pevné sportovní komplety od TA Technix jsou v porovnání lepší, funkčnější a bezpečnější jak například 40/40 pružiny eibach / HR + sériové tlumiče... Pokud chceš jóó něco libovýho tak si kup pevný sportovní podvozek od AP -> https://vwshop.cz/18315-liftback

 

To jsou podvozky ošetřený proti korozi. Sportovní podvozky v těhlech sníženích jdou označit za pohodlný. A hlavně to není žádný vybaštěný komplet z různých dílů a funguje to.. Cenově to neni zas tak daleko.

 

Obecně sportovní pružiny + sériové tlumiče to jsou klasická Rka, RSka a funguje to při snížení kolem 20/20mm a menším. Někdy se používá i 30mm.... Tolerovatelné a relativně bezpečné je 40mm .. Pod to je to nesmysl.. Hranice funkčnosti je ale kolem 30mm..

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...