Přejít na obsah

Problém s Turbem


Doporučené příspěvky

Zdravim. Potřeboval bych radu. Pravděpodobně mi odchází turbo . Přijel sem domu zaparkoval do garáže a omylem prošlápl plyn a ozval se dost nepříjemnej kovovej zvuk jako když se přidřelo ložisko. Auto zatim táhne a nekouří, ale bojim se aby mě někde nenechalo. Chci se zeptat jestli memáte někdo kontakt na někoho spolehlivého kdo by měl Nové TURBO na Motor 1.9 TDI 77KW BXE r.v 2006/6. Mám DSG převodovku jestli je v tom nějakej problém. O turbo se starám pořádně. Nechávám vždy vychladit používám ten nejkvalitnější olej a měním ho už po tak 14000 km. Mám najeto 130000 km. Nechci nechávat turbo repasovat, protože když se to třeba znova podělá tak mi určitě řeknou no to víte bylo to staré turbo a určitě děli co se dalo a budou to vyhozený peníze.

Odkaz ke komentáři

Mas nejakyho spolehlivyho servisaka kolem sebe? Maji kontakty na lidi, co ty turba delaji. Neni nic jednodussiho, nez turbo vyndat a poslat ho na ty stolice, at ho zkontrolujou. Ale jsou to tak 2 tydny bez auta, pokud ty turba nedelaji u vas ve meste. Jinak repas vs. novy turbo... tam zalezi, co s tim turbem je, pokud by byla oprava vetsi a blizila se k hranici novyho, tak je to jasny, ale jinak bych preferoval opravu toho stavajiciho.

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

zdravím vás,

tak mne sa stala taka vec

na silvestra som siel do rakuska za drahou, na dialnici v rakusku som obcas pocul buchot tak nejak od turba, ale po case to prestalo a bol klud, po 300km ked som zisiel z dialnice, presiel cez mesto a v kopcoch zacal pocut divny zvuk od turba, take knucanie, motor bol akysi slabsi, nakoniec asi 50m od ciela mi motor zdochol a dosiel som na neutral rovno pred garaz, Bohu vdaka za to! ze ma to nenechalo na dialnici.

po spekulaciach sme nakoniec zistili, ze tam naozaj odislo turbo a po rozhodovani, prepocitavani atd. sme sa rozhodli, ze po 4 dnoch si odvezieme octavku domov a tu to spravime. nakoniec som teraz zistil, ze kvoli nejakym speci loziskam musim kupit nove turbo asi za 25tis. ceskych....

tak uvidime

Odkaz ke komentáři

to nie je v skodovke, nemam tu ten kod, turbo je este v servise a zistujem lacnejsiu cestu...

 

inak je to kod motora: BK BLS, r.v. 2007, je to dovoz z rakuska a turbo KKK

 

v servise mi povedali, ze to ma dake atypicke loziska, takze sa to neda nahradit nicim inym a nevedia na to zohnat nahr. diely.

 

edit: vdaka za link!

Odkaz ke komentáři

ja nechal turbo repasovat zde a prodaji i nove truba zalezi na tobe. Neni to lecjaka firma jsou profi original dily a vybaveni taky.

 

tohle je hadam to turbo co potrebujes nove - http://www.eturbo.cz/osobni-vozy/turbo-pro...di-r-v-04-77kw/

 

uz repasovane - http://www.eturbo.cz/repasovana-turba/turb...v-02-09-77kw-2/

 

ja bych sel cestou repasu toho vlastniho sice to den dva trva ale co uz

Odkaz ke komentáři

ano jsu uzivatelem fora ne clenem clubu.

 

na cc-autodily nakupuje vic lidi zde z fora a nevim o nejakych zamenach za Cinu, pokud je tam uvedeno země původu originální díl je vyroben firmou co to dodava nove skodovce na montaz do aut. Nekdete nahradni dily maji z Ciny ale je to u nich napsane a turba z Ciny podle me nemaji vubec.

Odkaz ke komentáři

Ahojte,

možná by se někomu hodil tenhle prodejce: ND Maxi-L koupil jsem tam např. na Oct II nový kompresor klimy za 5000,- , komplet řízení za 7000,- , vše nové a origo díly. Turbo mně nabízeli nové za 12 000,- . Bohužel, když jsem ho nutně potřeboval před odjezdem na dovolenou, tak měli zavřeno a já jel pro repas SEM stálo 9 000,-. Má najeto zatím asi 15 000km a zatím žádný problém. Trochu píská, ale to dělá od samého začátku.

Odkaz ke komentáři
ano ano, vdaka za doporucenie....turbo mam uz nahodene, jedine co sa tam netrafili, tak na palivovy filter, tak ten som kupil tu doma.....len bol drahsi

turbo je origo, a cena super... necelych 16tis. czk

 

 

To děkuješ mně? Pokud ano, tak jsem rád, že jsem Ti pomohl. Koupil jsi ho v Maxi-L?

Odkaz ke komentáři

hej hej, tak mame ju 2 mesiace, tak este neviem zhodnotit poruchovost

 

ale zasa pravda je, ze toto auto, ako sme neskor zistili, bolo firemne a podla toho co je na tom nalietane, a ako to vyzera, ze to prilis nesetrili, tak sa ani nedivim, ze to turbo odislo (pravda, vobec ma to nepotesilo :lol: ) druha vec je, ze to holt nie su dokonale stroje, takze to casom tak ci tak odide , ide len o to, ze kedy :P

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Zdravim kluci, někteří z fóra již vědí o mém problému, ale chtěl bych vědět vaše názory (už jsem zoufalej :D ), třeba se s tim někdo setkal. Pokusim se to popsat dle sledu událostí:

Autí mám co je v podpisu, kupoval jsem ho v roce 2009 v dubnu, mělo najeto 32000 (historii vozidla znám moc dobře, nedivte se že za 3,5 roku najelo jen 32tis) v roce nákupu jsem nechával v říjnu (najeto cca kolem 50ti tis.) auto chipnout dle úpravce o 30% bezpečně Auto nekouřilo, necukalo, vše v poho až do letoška. Koncem dubna odešlo turbo, Totál destrukce, střihlo se to v ose jedna vrtule vletěla do vejfuku (olej samozřejmě v laufu) a druhá se kousla v turbu. Proběhla výměna jetého turba údajně mělo najeto 30 tisíc (ale myslim, že to bylo víc) jinej intercooler, propláchlý všechny trubky, filtry vzducháč i oleják vyměněný. Novej olej samozřejmě. Po ujetí cca 1000 km Praha Děčín po dálnici několikrát, poté mi ve městě při normálním zrychlování na 70-80 opět auto udělalo psttttttt, zahulilo se a bez výkonu, okamžitě jsem vypl motor. Zkontroloval pohmatem hadici jestli nevypadla. Pak jsem to nastartoval a za chvili opět cvakání, kdy tedy šel olej opět do laufu, takže stejná destrukce (v obou případech to přišlo najednou, žádná indicie pískání, kouření atd.).

Teď mám turbo cooler novej (diky jELDO :) ) ale servisáci se to normálně bojej udělat (nedělám to ve škodofce u nich je to raketa ale dělaj mi to kluci co dělaj ve škodofce) kdyby to náhodou odešlo znova.

Tak a teď co by to mohlo být - Varianty: CHIP dám už radši pryč. Prej by mohl být zanesenej vejfuk a kaťák a mohly by se vracet plyny, který daj zabrat vrtulím a střihne se to - Zdenek TDIFun, řikal, že ne, že by auto nejelo a hulilo by. Četl jsem na CIMBU tento článek což odpovídá km, ale kluci to prej čistili (tak věřte jim). Taky jsem jim řekl, ať sundaj před následující výměnou i olejovou vanu a vyčistěj. Tak uvidíme jak to dopadne.

 

Úpravce chipu (jeho stránky) mi psal následující kdy jsem ho požádal o nahrání originál mapy: Dobrý den určitě mi zavolejte příští týden. je to divné mužeme se na ty mapy podívat společně. před půl rokem jsme řešili podobnou zaležitost kde já sice nebyl autorem tuningu nic méně podobně udělaný sw a dvě turba v krátké době pryč a problém byl v EGR ventilu.

 

Máte někdo podobnou zkušenost? Jo k autu se chovám slušně, vždy když jsem autu dal, tak jsem ho nechal vyturbit. Servis jsem nechal stáhnout z 30ti na 15tis vždy plná syntetika a filtry vyměněny v aut. servisu. Snad jsem napsal vše podstatné, kdyžtak se zeptejte.... Předem díky za vše.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...