Diky moc za odpověď,dám to zkontrolovat.Byl u mě totiž kamoš a jeho uplně stejná octa má prostě ostřejší zátah. Ta moje jede výborně, ale neni to jak ta jeho. Mám 5000 po rozvodech, asi to špatně naladili
taky se chystám dát auto načipovat (teď81kw) ,tak sem si to žebrování loni udělal.Jen sem zhodil kolo a podběch sem povolil jen dopolovičky a vyhl si ho ven.Šlo to dělat bobře.A co se týče jízdy rozdíl sem nepoznal (zatím).Bude to bobry až to bude načipovany.Líp se bude chladit vzduch.Bordel se mě přes to žebrováni nedostal.
Zdar,přesně takhle se mě chovalo auto taky.Při sešlápnutí plynu na 4 nebo 5 kolem 100km/h to začalo vybrovat a třepat se,po sundání nohy z plynu byl klid.Dal sem to kamošovi do servisu a byly uplně v pr.. silenbloky vpředu na nápravách.Po výměně v pohodě.Mám 1.9 tdi 81kw 2002
dveře musíš rozdělat a mikrospínač je součástí zámku.Za jistých okolnosti jde opravit.Já sem ho měl třeba úplně nakašu,tak sem kupoval celý zámek.Je to tady,ale úplně luxusně popsané.Prohledej sekci elektrika-mikrospínač.
zdar, mě to kamoš automechanik zaslepil přesně jak pišeš, stačí plné plech zespodu pod EGR - aspoň 4mm tlusté. Nic víc s tím nedělal. Určitě je to lepší, vytahl mě ze sání 100 tun bordelu. mám rok 2002.
O1 , 1.9 tdi 81 kW , 2002 - 135 000 km . realita 375 000 km. Před dvěma roky sem naletěl jak školák.
Menší bazar v Praze. I tak šlape jak hodinky,akorát sem před rokem měnil turbo - typická závada.
Čao, mám problém, přestalo mi fungovat vyhřívání sedačky u řidiče, u spolujezdce funguje, kde hledat chybu. vyhřívání je originál z výroby, 1.9tdi 2002.