Přejít na obsah

ondraPD

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

ondraPD's Achievements

0

Popularita

  1. ma to maxidot??? jinak takovou vybavu bych chtel,ale za ty prachy pochybuje,ze to nekdo koupi lidi mrlali uz u 100 tis a to u rocniku 2003 nahoru
  2. prosím o pomoc. pod 15 stupnu nad nuklou mi PD 74 blbe chyta jakoby jeden valec opozdene. korekce jsou vsak docela dobre max -0,7 neni to vyborne,ale tragicke si myslim asi ne. resil sem zbytecne zhaveni,protoze ten motor ma chytat aj pri nule bez zhaveni vpohode. zkousel sm aj teplotni cidlo zbytecne samozrejme. mel sem sundany tandme abyhc zjistil,ktee tam je tesneni a projistotu tam nebylo zadny mezi hlavou a cerpadlem proste nic neni(pry casta zavada) olej nepribiva ,takze nevim jestli zkouset menit gumicky neni to otazka par stovek,ale s praci pry aj 3 tis. jinak rovody rok stare vporadku,spotreba vyborna. mel sem venku podavacku abych ocistil sitko. a druhy den mi auto zacalo pri plnem plynu cukat a pri prijezdu na benzinku zdechlo i kdyz tam bylo nafty na 70 km. po natankovani to enchtelo chytit a strasne se to trepalo jakoby to jelo na jeden valec takovy hrozny vibrace. nidky sem to s zadnym zavzdusneym autem nezazil,tak nevim jestli slo o vzduch. todle se opakovalo jeste 3x. a pak tyden vpohode jen horsi chatani,ale dneska znova otocim klickem a nic jakoby to nemelo zadny tlak. nevim,kterym smerem se da. rad bych to resil sam,protoze v servise nebudou vedet vubec,protoze sme to resil aspon v 5 servisech,kam vozim dily. a rikam si,ze by bylo pak lepsi to zahodit,protoze oprava muze byt za 1étky tisic. jo vacka vypada pekne aj zdvihatka ma to najeto 186 tis
  3. ondraPD

    Auto plave

    chci se zeptat jestli muze byt KO ulozeni zadnich tlumicu kdyz plave auto. jedna se o fabii jsou tam nove tlumice a ty silentbloky nevypadaji spatne a pochybuju,ze by to mohlo plavat kvuli tomu. predke mam vsechno OK akorat horis tlumice,ale nejvetsi problem citim zezadku kdyz vemu hodne ostre zatacku necitim se vubec dobre. jen dodam,ze mam uzsi gumy coz asi muze delat dost velky problem kdyz to je TDi
  4. ahoj kdy sme koupil fabii TDI nemel sem s nicim problem teda krom cirkulace vzduchu znama zavada sice me to stve,ale bohuzel tato potvora to ma drazsi jak passat nebo podobne auta a ja nehodlam investovat x tisic. no,ale po asi mesici sem zjistil,ze je zvlneny jeden zadni kotouc a pricina byla zatuhly pistek,ktery zustal vyset kotouc se vyhral a pri dupnuti po pedalu uz znate vysledek. nechal jsem to jednim borcem rozhybat rikal,ze pistek chodi jak novy,ale je propichla prachovkaa chce to pretesnit jinak ty vodici cepy namazal a to chodilo pekne. desticky jsou ve 3ú4 zivota a kotouce jsou nejake drazkovane svine(ktere hrozne hic) a maji 8,9 mm coz je jak nove takze kupovat nove brzdy nesmysl i dkyz kotouc je zvlneny.kolo mi teda uz nepribrzduje,ale po dalsich asi 2 mesicich se divam na kotouce a ony jsou orezle a obrzdeni je patrne na obou kolech jen asi z 20% proste jen sem tam to desticka lizne. auto ma podle me slab brzdny ucinek proti fabii HTP muzu srovnavat. na lehke brzdeni spatne reaguje a pri prudkem uz to je lepsi. Ja jezdim jako pomalu,takze nepotrebuju tak excelentni brzdy,ale vite jak brzdy jsou zaklad. premyslim jestli jen na STK overit jestli fakt zadek nebrzdi STK mam v breznu a rikam si at kdyztak setrim na opravu. ted je akce v jednom skdoa servisu,ze mi brzdy proveri na valcove zkusebne za 99 kc a navrhnou opravu kterou naceni s nejakyma ekonomy dilama nevim co to je zac nepochopil sem z popisu jestli to vychazi levneji,ale kazdopadne vim,ze otec kdzy daval HTP do skoda servisu byly to nehorazne palky. nevim jestli zajet na STK nebo do toho skdoa servisu cena vychazi stejne 99ku 100 kc plus ten servis mam o 15 km dal.no a stejne kdyz s ezjisti,ze je neco se trmenama v servise skoda meni jen trmeny ze?Na druhou stranu byl sem menit gumy aprobiral s mechanikem celou fabii a rikal,ze ty trmeny jsou tak levne,ze se vubec nevyplati repas trmenu,ze na tom stravi 3 hodiny plus matros a ze to vyjde aj draz. je to tak? pripadne co se mohlo posrat,ze ty zadni kotouce nejsou obrzdene? Na aute mam vic veci co bych chtel resit,ale ted prijdu o zamestnani a nemuzu si dovolit investovat moc penez.
  5. ahoj nevím jestli můžu založit extra téma tak raděj dám sem. byl jsem velice spokojený se spotřebou tohoto motoru jezdím každej den do práce 24 km 2 prudké kopce jinak se to dá spotřebu jsme měl v zimě na zimních 185 4,7-4,9 v létě na 165 (kola z HTP) dokonce 4,1-4,4 což je úžané,ale ze dne na den se mi zvedla spotřeba o přesně litr prostě dneska normalním spořivým stylem sem dojel do práce a spotřeba 4,9 a z5 byla 5,1 :( takovou jsem měl když sme to prasil dost brutálně. motor se mi zdá,že se v nizkých otáčkach dost dusil. Hodil sem to na VAG a díval jsem se na váhu vzduchu ted pouze na volnoběh se přiznám stejně když udělám LOG prd rozumím jaké hodnoty jsou správné každopadně volnoběh kolísal asi 295-315 tak nějak plus mínus ty hodnoty myslím,že OK. jo ještě sem zapoměl vyměnil sem termostat,ale ten už byl měněný dokonce za origo já dal čínske VEMO,ale pomohlo to udržet teplotu,protože předtím sem ji ani v horku neudržel na provozní trvale se držela na 65-74 stupních. dneska teda byla zima,ale stejně se mi zdá tepltoa max 78 málo. 87 přes VAG byla provozní na budíku.Měl sem raděj vyměnit i čidlo? dále se mi zdá podivná teplota vzduchu aj v 10 stupních byla 34. a teplota nafty 67 to se mi zdá docela dost. rozvody jsou dobře sice né úplně na nulu,ale v toleranci skáče to zatepla 0,8-1,1 ted nevím jetsli v plusu nebo mínusu. korekce vstřikovačú taky.ale docela sem nechápal proč VAG ukazuje spotřebu na volnoběh 0,4 za h a palubák 0,5. prej to jde nějak kalibrovat,ale asi lepším vagem a kabalem mám jen KKL jinak budíky měří dobře na benzínce ověřeno. poradíte mi co se mohlo stát? jo a chodí to často do nouzáku když jedu naplno na podlaze vyhodí vysoký tlak turba,ale nerožne kontrolku což mě šokuje asi vůbec nefunguej ta kontrolka.ale s tím jezdím už 3 měsíce a spotřeba byla pořád super. vzducháč má asi á tis je jak novej, olej budu měnit za 2 tis km,ale to stím nema co dělat no a palivák nevím kolik má,ale pochybuju,že by zničeho nci v létě zvýšil tak spotřebu a,le případně můžete napsat jakej koupit origo drahej činu nevím nevím. dávl jsme filtron do jiných a tady je taky. aspon bych měl jistotu,že nedám jinej co nebude pasovat je toho mrtě a zánlivě záměnný pak nemusí pasovat může být na rotačku. jinak mě napadly jedině vstřiky, podavačka,tandem. brzdy sem kontroloval před týdnem jak přibrzdují a není to nci hrozného i když by to chtělo všchno celý rozhodit a rozhýbat,ale říkám jezdil sem okolo 4 litů a nad 5 sem měl jen město do 5 km.
  6. diky hodil sem inzerat a nejaky metr prodam a zbytek pouziju na kliky.mozna se podari nalepit ten naraznik,ale moc sanci si nedavam.
  7. jak se tak divam na videa,tak ta folie je asi moc tlusta a tvrda. spatne se tvaruje pokud se nezahreje tak temer vubec nekopiruje. zkusim to,ale asi s tim nic nenadelam. minimalne nejak chci olepit ty kliky,peotoze ten debil predemnou tam nalepil ty chromove krytky a to byl nejaky smejd co nesedel a zarezaval se do rukou. tak sem to ztrhnul a to lepidlo pdo tim nepustilo zadnym cisticem,tak to musim mechanicky obrusovat a klika vypada desne. prave ten karbon je jedina moznost
  8. kolega myslim toho tady z diskuze. a s timto mi urcite pomahat nikdo chtit nebdue to je takova pakarna,ze... tak sem zkusil mokrou cestu teda na stole a folie na 100= ztratila lepici vlastnost,takze to bude plitvani. ja sem dneska badal nad tim jaks e vytahuji na skodovce kliky a neprisel sem na to zacal sem sundavat tapec a rikam si jako jestli musim aj ten plech jak je stahovacka tak na to kaslu. nevim jestli to ma octavie stejne jak fabie. ja mslim,ze ta folie je smjed na druhou sice na aukru borec mel pozitivni komentare,ze je folie uzasna,ze je lepsi jak drazsi,ale kdovi co polepoval..
  9. no ja sem o tom zjistoval info,ale muze se lepit nasuchu aj namokro vis. namokro prej jen kapotu a strechy. ja delal fakt malej kus striska ma ani ne metr. ale zkusim to dobre dik za tip. myslim si ze to bude moje neschopnost a i spatna folie. heldma videa,kde bych videl jak se olepuji kliky dveri,protoze to uz je fakt maso zrcatko se jeste mozna da. kazdopadne tady pred kolegou co ma cely auto polepeny smekam ja bych spotreboval tak 100 metru folie nez bych to nejak nabastlil. tam staci blbe proriznout trhnout utrhnes si kousek a muzes zacit znova . nastesti sme za folii dal jen 1000 kc. mame tady firmu co prodava jeden metr za 600. jo a horhovzdusku sem zkousel od 60-120 stupnu a prave bylo to jeste horsi to zaclo bublat jeste vic
  10. tak sem zkousel polepit tak jednoduchou vec jako je striska kufru a silene. umyl sem odmastil benzinem. a kdyz to vypadalo,ze to je celkem vyhlazene zacalo to samo delat bubliny,ktere nesly uz vytlacit. celej metr sem tam rozthal. asi to je shit folie cekal sem,ze to nebdue idelani,ale tohle je hruza. zkousel sem to doma na stole,na lampicce a slo to celkem pekne,ale na tom aute hruza. normalne sem ztratil nervy. navic fakt orezavat mista,kde je neco treba strelim blinkr to chce cvik a praxi. tohle neni na me. vzdavam to:( kliky sem potreboval oblepit to nevim jakym stylem bez demontaze. mam 9 metru folie na hovno nevim jestli to zkusit treba za 500 strelit,ale pochybuju,ze to nekdo koupi vsude toho je mrte.
  11. budu jen sam a kapotu bych lepil max prouzek . strechu vubec na to prdim. to,ze to kopiruje povrch je nesmysl. zkousel sem to a prekryje to co to potrebuju. spis si myslim. jen vim,ze kdyz s tim zadelam korozi i kdyz osetrenou,tak za 2 roky bude auto neprodejne i za 20 tis,protoze uz ted dobite TDI zacinaji na 30.ale s tim uz nic nenadelam koupil sem auto se spatnou kastlou za trojnasobnou cenu no:(
  12. ahoj doufam,ze me neukamenujete,ze mam fabii,ale mam dotaz. koupil sem auto co bylo po bouracce spatne opraveno a je hnusne nastrikane kapota,naraznik a strecha maji jiny odstin jak vse ostatni. boky a blatniky byly komplet strikane nejaky kokotem neskutecne hnusna prace nekde se loupe lak,nekde je blbe kitovane a nekde jsou dulky,listy postrikane barvou proste des. navic zacina na prahach koroze a lakovat auto nechci dat stalo by to asi 30 tis a ja do toho nedma uz ani 10,protoze sem naletel podvodu a stalo me to 40-50 tis. nechaval sme si nacenit karbonovou folii,protoze ta asi nejvic nerovnosti skryje a cenovka byla 18 tis bez strechy a kapoty. pak mi nabidl jedne typek,ze mi to udela za 8 tis,ale auto chce doma minimalne 4 dny a protoze bydli 40 km ode me neplacli sme si. tak sem nakonec objednal cinskou folii z aukra,protoze kvalitnejsi folie stoji 400-1000 kc za bm. no a ted mam strach jestli sme nevyhodil prachy a nalepim vubec neco,protozem zaprve prej na to musi byt minimalne 2 lidi casto to delaji 3 a ja nemam nikoho na pomoc a za dalsi ani nevim jak ten karbon pujde ke stribrne metalize a kdyz polepim vetsi cast auta musim hned na urad jit prepsat barvu? jak vypocitam,ze je vic jak 50% auta v cerne? pocitaji se jen viditelne casti zvenku? nebo jak to je? primarne potrebuju prelepit zadni naraznik,kterej se loupe, dale kufrove dvere a pak jsou dorypane vscehny bocni dvere. jenze jak to vymyslet at to nejak vypada? kdyz udelam treba spodky dveri po listu a narazniky,tak to bude vypadat jak opravovany favorit co je durch zhnilej nemyslite? nemam zadny graficky program a hlavne ho neumim ovladat,takze navrh jsem si udelat nemohl:(. vim,ze to je spousta zoufalych dotazu,ale bylbych vdecny za rady a pomoc. kdyz uz si tu mrchu auto necham chci at nevypada hnusne.
×
×
  • Vytvořit...