Přejít na obsah

Joskaa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • ICQ
    320136690

Joskaa's Achievements

0

Popularita

  1. Pozor na aukro není to zas tak pravda , mají tam podmínky které musí vystavený předmět splňovat , měl jsem s tím taky zkušenost a bohužel se z toho aukro vykroutilo a já to řešil přes PČR asi 6 měsíců jednalo se o částku 19 000 kč .
  2. Čau , když jsem jel na dovolenou tak jsem zjistil že pokud zastavím třeba v koloně tak během asi cca 2-3 min přestane fungovat a uděla se tam vzduch jak v pařníku , když se pak rozjedu vše je zase OK , je tohle normální
  3. tak nakonec to bude Orlen 5w40 tak uvidíme
  4. mno tak jste mě asi tedy přesvědčili :-D dávat za Millers 1200 se mi moc nechce takže asi pujdu do toho Tatal ten vychází na 500 a co jsem četl tak ho tu lidi chválí a bude to tedy 5w40 jak doporučujete , zatím dikes
  5. pavel71 teď na něj koukám a se zelenou proužkou píšou do nafťáka a je to polosyntetika , což já bych asi polosyntetiku nechtěl . Koukal jsem na TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W-30 5L co na něj říkáte , ma ty krátkí jízdy ...
  6. čauves, teď řeším taky výměnu . Auto mám z Holandska je to rok 2007 v prodeji a má najeto 185tis 1,8T 110kw . Ročně najedu 8-10 tis s tím že jezdíme hlavně do práce ( tam 7 km a zpět 7 km celoročně ) tak bych chtěl poradit co na tyhle couračky kdy se motor ani pořádně neohřeje doporučíte , teď tam byl 5W30 LL dikes
  7. A orig. poznám jak ? Vždy tam je nějakej výrobce , jakej tam je orig. ?
  8. Tak jsem koukal na testy a půjdu do papíru ale co jsem četl tak nedoporučujou ty obyč. že prý někdy špatně pasujou a netěsní a může něco projít okolo filtru . Jakou značku by jste doporučili ? Někde jsem četl že na Filtron dost nadávaj proto se ptám , dik
  9. já měl za to že to je práve namočené v nějaké té sračce a na tu se právě lepí ty nečistoty co papírovej nepobere , já dělám do ovcí tohle je pro mě mimo mísu proto se třeba podle tebe blbě ptám
  10. čauves , konečně mám doma O1 1,8T 110kw budu měnit olej a chci i vzduchovej filtr a chtěl jsem tam dát K&N vzduchovej filtr jak píšete aby lépe motor dejchal říkaj že má až o 40% větší propustnost a myslel jsem že i líp čístí vzduch a z toho sem usoudil že motor déle vydrží a tady teď čtu že může spíš uškodit tak kde je pravda co tedy motoru prospěje víc papírovej nebo K&N ??? dik za odpověď
  11. OK tak dík za radu , budu tedy zatím používat toto a k tomu jako doposud navigaci sygic co mám v telefonu
  12. Čau , prosím Vás v autě mám rádio které chci vyměnit za jiné a chtěl bych poradit co by jste doporučili . Podmínka je že musí být spárovatelné s telefonem aby se přes něj dalo telefonovat , USB na flešku s písniškama a dobré by bylo Mp3 . V autě budou repráčky co jsou orig. max je časem vyměním za lepší ale určitě nebudu vozit v kufru krabici s velkým reprákem aby mě auto dunělo . Rádio chci aby dobře chytalo stanice protože s tím je občas problém . Toď asi vše , pak je ale druhá varianta a to ještě s GPS navíc ale to nevím zda by do téhle O1 šlo a zda by to nebylo nakonec šíleně drahé . Díkes
  13. čauves , tak ve středu budu mít konečně auto O1 a z 1,6Mpi jsem nakonec koupil 1,8T 110 kw a je tam toto rádio Becker Indianapolis Pro , Teď tam je Němčina a chci se optat zda je možné tam nahrát nové mapy a CZ jazyk , dik
  14. čau , prosím vás nechci zakládat nové téma a tak by jsem se chtěl optat tady . Dříve jsem řešil O2 a chtěl jsem trochu výbavu , nyní jsem to promyslel a kašlu na to chci O1 prý je i ze silnějších plechů a 1,6 MPi . Chci hodně umořit hypotéku a tak bych rád s cenou nejlépe kolem 110tis - max. 140tis. víc nedám ,nebo spíš nechci dát . Chci aby to mělo aspoň nějakou klímu a výhoda bude LPG . Našel jsem teď jednu tady : http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/16211798?goFrom=list nevíte někdo o ní něco popř. nekoukali jste na ní ? Dík Joska
  15. 4. E85 zničí těsnění a hadičky palivové soustavy NENÍ PRAVDA! Nezničí, pokud jej nechcete nalít do nádrže vzácného veterána z první poloviny minulého století, který v palivové soustavě používal korkového těsnění, tvrdí někteří „odborníci“. No nevím! Při skladování slivovice v láhvích na ležato mi líh zatím korkové špunty nesežral. Ale nyní vážně! U aut z 90. let byly používány hadičky z polymerů izoprénu, silikonových a teflonových hmot, které palivo E85 na jejich životnosti a trvanlivosti naprosto neovlivňuje. Co se však může stát při přestavbě starších aut je, že u nich mohou být staré a tedy i zpuchřelé gumové hadičky. Pokud by auto jezdilo stále na benzín, nic moc by se možná nestalo – nános kalu v hadičkách by těsnil mikrootvory a hadička by fungovala dál tak, jak má. Při přechodu na E85 v něm obsažený ethanol najednou vyčistí nános kalu v hadičkách, který těsnil jejich póry, a pak může dojít k tomu, že palivo začne skrz stěnu popraskané hadičky prosakovat. Další situací, která po přechodu z benzínu na E85 může nastat ve vozidle, v němž byly hadičky palivové soustavy z PVC měkčeného ftalátem, je, že ftaláty jsou směsí E85 postupně rozpouštěny a vyplavovány, a tak hadička pomalu tvrdne a křehne a při vibracích způsobených provozem může za nějaký čas i prasknout. V obou případech výměna původních hadiček při přestavbě na E85 za nové problém snadno vyřeší.
×
×
  • Vytvořit...