Přejít na obsah

JoseA

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

454 zobrazení profilu

JoseA's Achievements

0

Popularita

  1. JoseA

    Zlínský kraj

    Tak co už byl nějaký sraz? Já to tu moc nesleduju přiznám se.
  2. JoseA

    LPG a chiptuning ..

    Mám taky 1,8T s chipem na údajných 132kw. Chipnout jsem si to nechal na doporučení známého v blízkosti mého bydliště. Borec mi teda tvrdil, že kupuje software od CIMBU, ale tomu sám moc nevěřím. Sám o sobě po chipu jsem nějakou závratnou změnu nepoznal, ale auto má nalítáno 350tis km a tak jsem nečekal zázraky a šel spíše cestou chipu na zkoušku s tím, že pokud by byly problémy, nechám nahrát původní software. Problémy však jsou pořád jen u LPG. Potrubí mám teda 6mm, ale ve třech ze čtyř LPG servisů mi řekli, že to rozhodně uživí i ta šestka (čtvrtý plynař by nejraději vyměnil klidně i nádrž, hlavně když mu to někdo zaplatí). Už jsem to tady někde psal sice - Takže jsem nechal vyměnit vstřikovače, reduktor, asi 4x nastavení, přetryskování vstřikovačů, zkouška jiných vstřikovačů a pořád stejné. Po ujetí nějakých km na LPG se rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru, auto jede o poznání slaběji, turbo plní menší tlak (mám tam přídavný manometr kvůli kontrole tlaku turba), spotřeba vzroste o 2-3 litry. Při vyčtení paměti závad je to chyba 17536, jednou za čas i 17705. Když jsem po poslední návštěvě HL propan ostrava, kde byl systém montován měl už pocit, že to opravdu bude jezdit dobře, ale než jsem dojel domů, kontrolka opět svítila, tak jsem nechal namontovat diagnostické rozhraní MAXI-K, abych mohl závadu alespoň smazat i cestou, kdy nemám u sebe notebook (Bluetooth OBD se mi doposud nepodařilo spárovat s mobilem) a tím dojet bez sníženého výkonu a zvýšené spotřeby. Nevím si rady už sám. Na maxi-k mám zobrazenou funkci regulaci lambda sondy, která při provozu na benzín reguluje od -10 do +10%, jenom při neúplně zahřátém motoru to je víc. Na LPG ale regulace lítá kolem -14+26%, ale zase někdy, zpravidla po delší jízdě i ta klesne na hodnoty pod 10%. Pak ale je rozdíl víc na volnoběh, kdy zase na benzín -10+10 a na plyn -20+20%. Tak nevím jestli může být třeba horší katalyzator, ale proč to je zase jenom na plyn mi nejde do hlavy. Lambda sondu před katalyzatorem jsem měnil (original ze škodovky podle vinka) Napadá někoho něco?
  3. Takže jak dopadla středeční návštěva HL-Propan Ostrava Vítkovice. Dorazil jsem dle dohody na osmou hodinu, mechanik propojil kabelem řídící jednotku LPG s notebookem a šli jsme to projíždět. Po chvilce mi zdělil ne až tak novou věc, že do motoru jde málo plynu. Když jsem mu ale řekl, co vše je měněné a že nemám chuť nechat zase měnit vstřiky, reduktor, filtry a tak dokola, tak udělal jednoduchý pokus. Rozhodil vstřikovače, vyhodil z nich trysky a hadice napojil do vstřikovačů bez trysek. V tom přišel druhý mechanik, pronesl něco o tom, že ten plyn u nich nemontovali (podle vstřikovačů) a pak mi řekl, že mi určitě někdo nakecal, že jsem měl nahovno vstřiky a vnutil mi tyhle. Vzal jednu vymontovanou trysku z ruky druhého mechanika, zkušeně prohlédl skz ní okem a řekl, ať mechanikovi, který mi tam ty trysky dal vyřídím, že je idiot. Tak jsme ještě probírali, jak mi pan Vrbický řekl, že už tam dal největší trysky, které se pro tyhle vstřikovače dělají a výkonově by utáhli jiný supersport. No ale abych to nenatahoval, projeli jsme to bez trysek, nastavil během jízdy hodnoty plynové jednotce a kromě plné zátěže, kdy jednotka stejně přepíná na benzín auto jelo bez škubání hezky. Tak se mě zeptal jestli mi to takhle stačí. Říkám jo, ale nevadí, že tam ty trysky nejsou? Vám to snad vadí? No mě ne, ale aby to nevadilo motoru nebo celému systému plynu, co já vím? Ne, plynu ani motoru to určitě nevadí! Takže ty trysky jsou tam nahovno nebo jak? Tomu se jen divím. No ve vašem případě ano, ty trysky jen redukují svým průměrem průtok plynu do vstřikovače a vy máte auto čipnuté, takže na válec připadá asi 45HP výkonu, což je proste na plyn celkem dost. Takže jsem spokojený --- zatím. Do ostravy jsem jel pro jistotu na benzín a zpátky na plyn. Po dojetí hned kontrola paměti závad a nic, takže bezva. Jenom mi to přišlo v první moment divné. Prostě taková fušeřina. Vozím auto na výměny vstřikovačů, přetryskování vstřikovačů a nakonec pomůže vyhodit trysky a je všechno O.K :-)
  4. Minulá týden jsem byl zase v servisu, kde mi nabídli zkušební výměnu za jiné vstřiky s tím, že je budu platit až v případě, že problém zmizí. Nakonec jsem tam byl a kalibrovali nějak ten systém, ale výsledek byl uplně stejné jako předtím. Tak mi navrhli stejný způsob ještě na jiný reduktor, ač tomu sami nevěří, když je tam chvíli nový do 350HP a stejný tam byl i původně. Pak už snad jen ten průměr potrubí zvětšit, což taky nedává moc smysl. Namítnul jsem, že bude v háji řídící jednotka plynu, ale to odmítají, protože by viděli při napíchnutí jednotky, že je něco špatně, ale tam jen prostě nejde dostatek plynu a nejde prej zjistit, jestli je to v reduktoru nebo vstřikovačích. Takže na středu jsem objednaný do ostravy (HL propan) kde systém montovali, ačkoliv je to z ruky, tak doufám, že aspoň tam si poradí, leč se trochu bojím, že vymění reduktor i vstřiky za svoje a já budu zase jen platit dokola.
  5. Původní reduktor i vstřiky, které jsem měl: http://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/lpg-magic-2/ Reduktor je vyměněn za uplně stejný (do 350HP), jen nový a pravděpodobně zcela zbytečně, protože to nemělo na nic vliv. Už to se mi zdá jako dost neodborný postup servisu, protože myslím, že problém by snad mohli identifikovat přesně po napíchnutí jednotky lpg. Určitě tam najde hodnoty jaký tlak plynu drží reduktor a jaké množství plynu dávají vstřiky. Vstřiky mi však doporučil "lepší", od kterých nemám ale žádný doklad, ale vypadají přesně takhle: http://www.fedorauto.cz/vstrikovace-lpgcngba?tabpage=15&taboffset=0&ts=2&epc=4730
  6. Já mám na octavii 1,8T (AUM) LPG lovtec magic3. V době montáže mělo auto najeto asi 250tis km a nyní má 345tis km. Byly nějaké problémy, dokonce při nastartování studeného motoru auto vynechávalo a často i motor zhasl. Jenže studený motor startuje na benzín, takže jsem měnil palivové čerpadlo, lambda sondu, váhu vzduchu a pořád stejné. Až jsem na doporučení odpojil baterku a jezdil nějakou dobu jenom na benzín, tak problém zmizel, ale jakmile jsem začal jezdit na lpg, zase brzdy začaly být ranní starty peklem. Řídící jednotka během provozu zřejmě vyhodnocuje a upravuje průběh vstřiku a jelikož byly některé vstřiky před nebo po smrti, tak upravila parametry podle toho a proto ty špatné studené starty. Proto jakýkoliv problém řeším jako první provozem na benzín a pravda většinou se ukáže problém v LPG. Vstřiky v servise napřed měnili jeden po druhém a pak doporučili výměnu za jiné, kvalitnější. Od té doby však mám problémy pořád, auto na plyn při akceleraci škube, vyhazuje závadu 17536 (system přiliš chudy). Jel jsem zpátky do servisu, kde mi nastavili palivovou mapu na lpg podle benzínové mapy, ale problém nepřestal. Údajně plynový reduktor špatný. Ten mi vyměnili a problém nepřestal. To už jsem jim řekl, že tam museli dát špatné vstřiky, ale odpověď byla, že vstřiky dali velice kvalitnější než byly původní a je možné v nich vyměnit trysky za větší a tak se stalo, což už jsem ale odmítl zaplatit hned po výměně, ale až bude auto jezdit normálně, což se stejně nestalo, auto pořád po přidání škube a vyhazuje chybu. Navíc jak tu chybu jednotka přijme, poznám zvýšenou spotřebu a turbo tlačí jen do 0,4baru. Jakmile závadu smažu, zase nějakou dobu (50-100km) spotřeba ok, turbo tlačí až 0,7baru, ale pak kontrolka poruchy, a zase znova. Na benzín vše v pohodě. V servisu mi pak jen řekli, že mám malý průměr hadice od tlakové nádrže a dají mi tam 8mm místo stávajících 6mm. Což jsem už ale odmítl, protože myslím, že jenom tahají prachy a ani ten reduktor nebyl špatný a nechal jsem ho měnit zbytečně nehledě na to, že starý jsem nedostal a stejně tak staré vstřiky mi nedali (pravda ani jsem se po těch dílech neptal, když byly údajně špatné) Takže teď hledám solidnější servis na lpg v okolí vsetína nebo zlína. Byl jsem ještě v jednom servisu a tam mi řekli, že ty vstřiky patří opravdu k tomu lepšímu, ale asi nejsou kompatibilní s lovtec lpg. Blbé je, že je ani nemůžu reklamovat, protože ten plynař co mi je tam dával nedává k ničemu žádný doklad, maximálně razítko od revize. Nemáte někdo tip na někoho šikovného přes LPG?
  7. JoseA

    Zlínský kraj

    Příští týden mám volný, tak bych taky přijel.
  8. Ahoj. Leskovec, okres Vsetín.
  9. Ahoj. Není tady borec přes kódování budíků z okolí Vsetína, Zlína, okolí? Mám octavii 1,8T po faceliftu a budíky s polodotem. Ty ale za velmi horkých dnů blbnou tím způsobem, že znaky z displeje mizí až tam není nic. Jakmile se ochladí, znaky se zase začnou objevovat. Nejsou původní, ale koupil jsem je z Laurin a Klement a majitel mi je rovnou i předělal a přenastavil včetně stavu kilometrů a nakódování klíčů. Jenže to bylo v zimě a problémy se začaly objevovat až vysloveně za vysokých teplot v autě zhruba 30°C a víc. Podařilo se mi sehnat přístrojovku s maxidotem, o pin ještě zkusím prodejci napsat, zatím neodzkoušené, údajně funkční. Spoléhal jsem se, že mi je přenastaví stejný člověk, co mi prodal ty s polodotem, ale prý má špatný notebook, tak bych rád našel někoho kdo by mi s tím pomohl. Nevím, zda bych byl schopný to případně podle návodu dokázat sám. Mám jen obyčejný diagnostický kabel, s kterým si umím načíst pamět závad a smazat případné chyby nebo spustit hodnoty při běhu motoru. JoseA
  10. JoseA

    sviečky pre LPG

    V AK mi vnucovali svíčky na LPG, ale dva servisáci LPG mi nezávisle na sobě doporučili dávat svíčky doporučené výrobcem auta. Podle nich jsou svíčky na LPG jenom výmysl a tahání peněz z lidí. Takže jsem koupil Brisk P2 a spokojenost.
×
×
  • Vytvořit...