Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

HonzaBenno

Uživatelé
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Array
  1. jsem ze severu čech. nahoře u hranic, kousek od Děčína. Do Prahy jezdím, ale vždy jen pracovně na otočku. Raději bych řešil někde tady poblíž. Ale děkuji za možnost. Kdybych nikoho nesehnal, kdo mi to pomůže řešit, hodím nejspíš do servisu, ať si s tím lámou hlavu tam. Ten plovák je to same, co píšu. Pro mě je toto španělská vesnice. Nejsem žádný mechanik. Ani nevím, kde bych ho hledal. Spíš mě šlo o to, jestli tady nenajdu někoho, kdo řešil to samé, aby mi pomohl konkrétně, kam sáhnout nebo jak vyřešit. Jinak ale zatím moc děkuji za Váš čas chlapi a snahu pomoct. Honza.
  2. Opravdu tu není nikdo, kdo má zkušenost? 😞
  3. Zdravím chlapi. Mám Oktávku r.v. 2011 facelift 2.0 Tdi 103 kw CR a mám problém né se všemi ručičkami, ale jen palivoměr. Při nastartování naskočí (aspoň vidím, kolik mám nafty v nádrži), po chvíli však spadne a neukazuje. Občas se však stane, že když někde zastavím, znova nastartuji ručička ukazuje normálně. Většinou však po chvíli spadne a zkrátka neukazuje. Má prosím někdo zkušenost, případně tuší, co to způsobuje? Díky moc za zprávy. Honza.
  4. HonzaBenno

    Palivoměr

    Ahoj všem. Můj problém nejspíš úplně nesouvisí s tím, co je popsáno výše. Když ale vidím datum posledního příspěvku, vypadá to, že toto se už neřeší. Mám Oktávku II face a padá mi ručička ukazatele paliva. Takže nastartuji, chvíli ukazuje a pak spadne až úplně doleva do prázdnoty. Přitom se mi však nerozsvítí kontrolka malého množství nafty (což je v pořádku, protože je v nádrži nafty dost). Bude to tedy nějaká elektronická chyba? Plovák? Nemá někdo prosím podobnou zkušenost, nejlépe i s výsledkem, co bylo příčinou? Děkuji za pomoc. Hezký večer. Honza.
  5. Zdravím diskutující. Je tu někdo se zkušeností výměny setrvačníku na motoru viz tato skupina (+ 4x4 DSG), jestli je kvalitní náhrada za originál? Abych zbytečně nedával skoro 20 tis. za stejnou kvalitu s o polovinu levnější alternativou. Děkuji za pomoc. H.B.
  6. Zdravím. Jaký byl výsledek prosím? Čím to bylo, jak se vyřešilo? Moc děkuji za info. HB.
  7. Zdravím chlapi. Je na tomto fóru ještě někdo aktivní? Potřebuji poradit. Už mě nebaví každý měsíc měnit žárovky na denní svícení a chci vyměnit za ledky, které budou mít jistě větší výdrž. Poraďte prosím kde koupím kvalitní (cenu neřeším) na svojí krásku už s nějakým odporem, aby mi nehlásili i přesto, že svítí, chybu. Koupil jsem na zkoušku v OBI a samozřejmě počítač (myslím ten panel mezi budíky) mi ukazuje, že jakože nesvítí. Zkrátka pořád stejná chybová hláška. Děkuji za případné odpovědi. Zdravím chlapi. Je na tomto fóru ještě někdo aktivní? Potřebuji poradit. Už mě nebaví každý měsíc měnit žárovky na denní svícení a chci vyměnit za ledky, které budou mít jistě větší výdrž. Poraďte prosím kde koupím kvalitní (cenu neřeším) na svojí krásku už s nějakým odporem, aby mi nehlásili i přesto, že svítí, chybu. Koupil jsem na zkoušku v OBI a samozřejmě počítač (myslím ten panel mezi budíky) mi ukazuje, že jakože nesvítí. Zkrátka pořád stejná chybová hláška. Děkuji za případné odpovědi.
  8. Aha. Tak jakou Oktávku máš? Já myslel, že tady se řeší CR né PD. S tou zkušenost nemám..
  9. No já už to mám dávno vyřešený. Asi bych se měl omluvit, že jsem sem nevložil příspěvek. Každopádně teď už přesně nevím jestli to bylo v souvislosti s tímto konkrétně, protože jsem řešil zatím pouze dvě závady u tohoto motoru a sice: - výměna lambda sondy nebo něco jako tohle, co má na starosti průběžné regenerace DPF. To bylo za 3,5 myslím. - výměna EGR ventilu a to už bylo za 18 tis., protože mám DSG a 4x4, tím pádem horší přístup k vyndání a výměně. Na 100% ti ale doporučím navštívit diagnostiku. Normální to není. Mě to dělalo jen na základě vadné součástky. To, že běží motor ráno na 1tis. otáček normální je než se přihřeje. To, že ti běží větráky, když je motor studený normální není a teď, když nad tím víc přemýšlím, byla to ta lambda, protože nedokázala zahřát na požadovanou teplotu, aby mohla proběhnout regenerace, ale do jednotky vysílala signál, že je jí horko, proto ty větráky. No prostě, výměna za chvilku a stojí něco málo oproti tomu EGR. I kdyby to ale měl být EGR, což není vyloučené, raději řeš co nejdříve, než si tím zničíš zatím funkční filt DPF. To by pak zbytečně mrzelo.. Dej vědět, jak si dopadl. Tak zpět. Četl jsem si historii a ten rok celkem utekl. Úplně jsem zapomněl, že jsem psal i potom. Řešil jsem to déle. Nejdříve tedy vyměněná lambda a poté i EGR. Jinými slovy, dojeď si na tu diagnostiku, ta řekne vše.. :-)
  10. Ahoj, jak to prosím tě dopadlo. Vypadá to, že mám stejný problém. Nejsem si úplně jistý, jestli to jde ze zadu, ale něco mi hučí přes celé auto. Je možné, že to vyřeší výměna náboje na předním kole, ale sichruji se, kdyby to tím nebylo. Děkuji za info. Honza.
  11. pomáhá kryt na přední masku. Mám na spodek a ohřeje se bez problému. V opačném případě bych se svou DSG neměl šanci..
  12. HonzaBenno

    Mapy

    Ahoj. Prosím tě, bylo by možné to tvé vypálené cd poslat poštou? Přidám něco na pivo. Mě ukazuje uložto, že mi potrvá 750 min, než bych to stáhnul.. Teda, jestli ještě máš? A zeptám se tě, náhodou západní evropa by nebyla? Já teda už sháněl jinde a bylo mi dokonce posláno vypálené dvd, prý s nejnovější aktualizací západní evropy, ale když jsem vložil do Columba, vyplivl mi disk zpět, že prý neumí přečíst nebo něco takového. Následně mi bylo řečeno, že mám prý špatnou mechaniku, že to není možné. Když pustím normálně originál dvd, vše funguje bez problému. Moc díky za reakci. Honza.
  13. napsalo to přímo, že je závada na tomto čidle..
  14. Zdravím, tak mám ještě jeden příspěvěk ohledně běžících ventilátorů po vypnutí motoru. každopádně doporučuji dojet na diagnostiku, protože to může být chyba v el.motoru. při neřešení dlouhodobě by se měla rozsvítit kontrolka motoru - oranžová, protože to má souvislost s tím, že regenerace neprobíhá, jak by měla. mě to dnes nedalo a dojel si znova na diagnostiku, protože aktivní regenerací se tento problém nevyřešil. tak mám řešení. v mém případě je to tedy čidlo 3 - čidlo výfukových plynů, což odpovídá tomu, že větráky neví, jaká je teplota u výfuku a tak raději chladí. zítra jedu na výměnu a pak dám vědět, jestli se problém vyřešil. originál čidlo škoda - 3 tis.Kč + práce tak na půl hod. Přístup je zde bezproblémový. Mějte hezký den. Honza.
×
×
  • Create New...