Jump to content

DavidO

OctaviaClub
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Octavia II Combi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Taky ji u 2,0 TDI z roku 2012 nemám
  2. Ahoj. Tankování mám dokódováno také a rozdíl 10 litrů stejný. Asi je to tím, že cca 200 km po natankování plné nádrže ukazatel paliva ukazuje stále plnou, až pak začne rychleji klesat. Osobně jsem čekal, že bude "dotankovat" přesnější, ale přidám si 10 litrů k tomu, co píše a vím, kolik chybí :-). Ale nijak jsem to neřešil.
  3. Zdravím. Doporučuju olej vyměnit. U mě výměna taky pomohla, ale po najetí cca 20 000km už zase slyším, že se hučení vrátilo.
  4. Měl jsem z jednoho servisu půjčenou Octávii FL 1,2TSI a neměla ani MFA - celou dobu jsem viděl akorát velký teploměr :-). A dlouho mi trvalo, než jsem uvěřil tomu, že palubák opravdu nemá
  5. Dělá to pistole, občas se mi také stane. Buď natočení, nebo to zkouším a třeba na 5. pokus se chytne
  6. Rozhodně ne. Akorát se podle mě zvýší spotřeba a pravděpodobně i zhorší výkon. Hlavně to nic nevyřeší, jinak by software nahráli už při výrobě
  7. Ahoj. Pokud ti nehučí pneumatiky ani ložisko, doporučil bych výměnu oleje v převodovce. Máš 2,0 TDI CR a 6-ti stupňovou převodovku?
  8. Podle mě to není závada, dělá mi to také - někdy dojede pravý až dolů a povyskočí nahoru, někdy dole zůstane. V návodu je uvedeno "Při každém vypnutí stěračů nebo po každém třetím vypnutí zapalování dochází ke střídání klidových poloh stěračů, což přispívá ke snížení opotřebení stíracích gum.", což s tím může souviset, ale nemusí
  9. Po koupi ojetého auta s nájezdem 142 000 km to samé (motor 2,0 TDI CR) - při rozjezdu a malé rychlosti a současném zatáčení (nejvíce kolem půl rejdu) na obě strany, na 1 a 2 hučelo, teplé i studené. Po kontrole podvozku a výměně gum za zimní beze změny. Vydržel jsem to 2 tisíce km a reklamoval u prodejce (Škoda Auto) - vyměnili olej s tím, že byl přepálený. Podle slov technika by se měl olej v převodovce měnit u TDI po maximálně 150 tisících, u benzínu po 100. Doteď jsem najel asi 3 tisíce km po výměně a bez problému, už nehučí.
×
×
  • Create New...