Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

primergy

Uživatelé
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

345 profile views
  1. Tak pokud si tam lil olej 0W-30 a jezdil krátké trasy, tak jsi tomu motoru moc nepomohl. Proč jsi nezůstal u standardu 5W-30?
  2. Ahoj, mám otázku. Mám Octu 2 FL MR 2011 Ambiente. Chtěl bych dodělat autoamtické rozsvěcení světel. Chtěl bych se zeptat, co je vše třeba udělat. Nemám samostmívací zrcátko, tudíž nemám světelný senzor (dešťový taky ne, ale ten ani nechci). Co je tedy vše potřeba k tomu, abych to mohl dodělat? Je třeba samostmívací zrcátko, nebo stačí jen nějak doinstalovat světelný senzor? Je mi jasné jen že je třeba sehnat jioný spínač světel a nakódovat. Ale zbytek netuším přesně. Předem díky za vysvětlení.
  3. Ahoj, pokud se bavíme o vypnutí té kontroly na prasklé žárovky, jde to nastavit, respektive vypnout jen pro denní svícení? Protože mám také ledky s CAN bus, ale chybu mi to hází. Nerad bych se ale vzdal kontroly ostatních žárovek. Takže bych vlastně potřeboval vypnout kontrolu jen žárovek denního svícení. U zytku auta aby kontrola fungovala i nadále. Děkuji za odpověď.
  4. Tak mě na O2 FL měnili EGR ventil a tudíž šla nápravnice dolu. Když jsem si auto vzal, hned jsem zjistil, že je volant mírně vyosen do prava. Dneska to mám v autorizáku na geošce, tak snad to srovnají.
  5. primergy

    Letní pneumatiky

    Jednoznačně ty Hankooky. Dlouhodobě se v testech usazují hodně vysoko. Jsou tak akorát měkký, takže solidně drží a na vodě taky ok. Až mi odejdou moje Micheliny Energy Saver, tak tyhle Ventus Prime 3 jsou jasná volba!
  6. Jasan, chci 9972, ale jen mě to zajímá čistě teoreticky. Já si to udělat určitě nenechám, když mám novej ventil, ale zajímalo by mě, jaký to může mít dopad na motor. Standardem to není, tudíž si nejsem jist, zda to motoru nevadí, nebo co se může případně poškodit atd. Zkrátka jen jsem zvědavý ;) Díky, to jsem přesně chtěl vědět.
  7. Tak přehrátí SW již domlouvám a příčku by mi měli srovnat příští týden v autorizáku. JInak mi bylo také nabídnuto SW deaktivace EGR ventilu s tím, že by to mělo mít lepší dopad na motor atd. Dělat si to nechci, když už jsem vyhodil 14k za novej, ale zajímalo by mě, jaký na to máte názor, případně zkušenosti. Nejde o zaslepení, jen vyřazení z provozu přes SW.
  8. Tak včera mi vyměnili EGR ventil a nějaký podtlakový spínač-údajně se mění s tím. Celkem jsem dal 13.300,- . Teď ještě přehrát SW na 9972 a srovnat příčku volantu. Auto nikam netáhne, jen je volant drobně vyosený směrem do prava a to mi strašně vadí, chci ho mít rovně - nápravnice šla dolů. Mám tedy prosbu. Nevíte prosím o někom v Plzni/na Plzeňsku kdo by mi nahrál ten SW? A jak dlouho to trvá? Co se týče srovnání příčky volantu, dá se to dělat i bez GEO, nebo je geometrie nutná? Předem díky.
  9. Tak mas naprostou pravdu. Dneska mi to vysvetlovali. Tak ted fakt realne uvazuju, ze to nechám udělat ve skodadilech a hodim tam toho Wahlera. Navic sadu tesneni a usetrim 5k a zustane mi puvodni SW.
  10. No ale dieselgate můžeš odmítnout. Pak bych předpokládal, že dostaneš poslední verzi SW před DG. No zítra se chystám obvolat ještě nějaký servisy, tak jsem zvědav jak dopadnu..
  11. Ahoj, tak je to hotový. EGR je v háji. V autorizáku mi nabídli opravu i se slevou za 15.000,-. Tak se nějak rozhlížím, jestli by to někod neudělal levněji než jim na to kejvnu. Zatím jsem zjistil ve ŠKODA Díly v Plzni to udělají do 10k s tím, že bych vzal EGR od Wahlera. Tvrdí mi, že už by měl mít vychytaný problémy a je to údajně prvovýroba dodávající Škodovce. Chci se zeptat, co si o tom Wahleru myslíte a zda je ještě nutné měnit kompletní těsnění (sada asi za 1.000,-). Dál mi v autorizáku řekli, že není po instalaci nového ventilu přehrávat SW a že se nechává ten, co tam je - přestože je auto 7 let staré a aktualizovali ho naposledy před několika lety. Tak nevím.
  12. Ahoj, dneska cca po 150km dlouhé jízdě, kdy auto šlapalo jako hodinky, jsem vjel do města na první semafor a když jsem zařadil 1 a rozjel se, rozblikala se kontrolka žhavění a auto ztratilo úplně výkon. Otáčky maximálně 2.500 a jako by nefungovalo turbo. prostě sotva jsem 50km/h dojel před dům. Když jsem vypnul motor, auto se dost zatřáslo. Když jsem znovu nastartoval, kontrolka žhavění sice neblikala, ale motor se nedal vytočit na víc než 2.500 otáček (z volnoběhu na místě). Netušíte co to může být? Zkoušel jsem se připojit na OBD, ale žádný diag nástroj se nedokázal připojojit. Díky Tak jsem auto ještě večer projel a zdá se, že normálně funguje. musím tedy zajet doservisu na diagnostiku, aby zjistili, zda tam není nějaká chybová hláška. Co se týče těch max otáček na neutrál, tak je v pořádku že to dalo jen 2.500. Je to tak nastaveno výrobcem. No uvidíme co dál, ale je to prostě divný.
  13. No nevím kde jsi přišel na to, že nádrž Octavie TDI má 68l... Víc jak 55l jsem tam nikdy nedostal a tuším že i výrobce píše něco o 55l.
  14. primergy

    Žárovky H7

    Ahoj, nemáte prosím někdo zkušenosti s čištěním čoček projektorových světlometů? Mám je pekelně zakalené a rád bych je vyčistil. Případně jestli nevíte o nějakém servisu na Plzeňsku, který s tím má zkušenosti?
  15. Souhlasím s Motorpowerem. Bavil jsem se o tom s tím technikem a on mi říkal, že se Škodovka i bojí toho, že na ně udeří stát s povinností to udělat všem, protože samozřejmě očekávají vlnu žalob. Jak by ve výsledku byly žaloby účinné je ve hvězdách a nedělám si iluze, nicméně by tím mohli naštvat spoustu zákazníků. No jsem zvědav kam se to bude ubírat... Osobně se mi to dělat nechce s vědomím, že vystavím mnohem většímzu riziku EGR a DPF za který mi pak bude Škdovka účtovat nemálé peníze. Jaký to bude mít dopad na jiné komponenty říct nedokážu.
×
×
  • Create New...