Jump to content

Interiér


18 topics in this forum

    • 65 replies
    • 27.3k views
    • 2 replies
    • 2.5k views
  1. Jak nejlépe na kůži? 1 2

    • 30 replies
    • 4.1k views
    • 8 replies
    • 1.2k views
  2. Přídavné budíky

    • 5 replies
    • 568 views
    • 12 replies
    • 1.5k views
  3. Poorboy ´s Natural look 1 2

    • 35 replies
    • 3.2k views
    • 10 replies
    • 783 views
  4. Tapacir O1

    • 2 replies
    • 578 views
    • 17 replies
    • 2.5k views
  5. Renovace volantu

    • 8 replies
    • 1.7k views
    • 1 reply
    • 652 views
  6. Jak priblizit hlavovou operku

    • 3 replies
    • 731 views
    • 5 replies
    • 1.6k views
  7. Bila cast RS sedaček O2

    • 7 replies
    • 1.2k views
  8. Colourlock Alcantara

    • 20 replies
    • 3.4k views
  9. 303 High Tech Fabric Guard

    • 1 reply
    • 837 views
  10. Colourlock Elephant

    • 1 reply
    • 982 views
  • Příspěvky

    • Caute, chcel by som sa vas opytat ci nema niekto skusenosti s mojim problemom ci je to prasknuta liatina turba alebo nieco ine. Jednoducho od 5000otmin turbo plni vzdy o nieco menej spodok ma ten motor brutalny ale vrch neplni poriadne. Pridavam dva logy kanal 115, jeden s nastavenim wazegate na predpatie 3otacky a druhy 4 ten co bol nahraty skorej je s predpatim 3 otacky.  vag ziadne chyby. Je tam robeny cooler a sanie z narazniku na konci hruska. Vyfuk komplet ama s downpipe. Mal som dole vyfuk prasklinu som nevidel. Viete poradit ci sa prasknuta liatina sprava takto? ako to slo pred tym neviem uz som to takto kupil. Dakujem vopred za rady https://uloz.to/file/JxbbvYln8N9R/log-01-115-xxx-xxx-csv#!ZGxmAwR2ATRlAQp2MGEvZQuwLmD3Z1V5Gwt3HJ1FEGIdDmL0AN==
    • Problém v elektrice , koukni do levý kapsy v kufru  , průchodka do 5-tých dveří 
×
×
  • Create New...