Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

jedlis

Uživatelé
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Kontakty

  • Skype
    Array

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak tak auto reaguje pokud máš nějakej sluch 😉 ale hlavně to poznáš i na jízdě jak moc se tomu chce do otáček. Každopádně bez upravený ECU, to asi moc význam nemá ..
  2. No mě to nepřipadá, že by to nějak žralo.. Samozřejmě, že teď ten rotptyl spotřeby je vyšší, ale dá se jezdit v poho i za 6.5. Je jasný, že se spolu s vačkou musí poupravit i předstih na rozdělovači a to nevím jestli si dělal .. 😉
  3. To byšlo, ale chce to soft ..😉
  4. Není důvod tam nechávat auto, kámoš jen řekl auto a za měsíc bylo svařeno a posláno.
  5. Dálka nehraje roly, pokud to funguje a přidá to nějakýho koníka. Stačí zavolat, popovídat si a nechat si pak poslat. Je dobrý, že výfuky jsou vždy spočítaný na daný motor. Je to jen o penězích.
  6. Cca 30 tis je dost, ale funguje to ..
  7. Tak vidíš sám .. 😉 SP-EL alias Štěpán Vávra má svůj e-shop, kde začínal se svým vývojem el. příslušenstvím pro Felicie a později i pro Favorita a Octavie I. Poté se dal dohromady s Berným, který vyrábí takřka nesehnatelné dobové motorové závodní příslušenství pro škodovky a zařazuje je do svého eshopu (kvalita pochybná za hodně peněz). Dále do svého eshopu zařazuje výfukové komponenty slovenské firmy AMA Exhaust (mimochodem výborná a kvalitní firma), které se ovšem vyplatí koupit přímo od AMY a vyjde to levněji.
  8. Pan Berný a spol. se snaží začlenit mezi elitu úpravců, ale nějak se to s jeho zkušenostmi a natáhlou cenou svých výrobků nedaří, tak alespoň kope kolem sebe. Tečka.
  9. Jinak takhle to jede ve Feldě s vačkou, hlavou a softem na kolech 195/45/15 https://youtu.be/_FvQmiVg140
  10. Tak Čepek (Motor Excel) si stále dělá svoje věci a viděl jsem to, když jsem tam byl před rokem osobně. Každopádně jak už jsem ti psal minule, tak se to dá sehnat za polovic. Vačka od Krejbicha za cca 3 tis a soft za cca 2500. Hlava mě teda vyšla na 22 tis včetně nových šroubů, těsnění pod hlavu, svody a sání a hydroštelů. Cimbu mapa je akorát parodie na čip - Je to jen napálený dávkou paliva, ale defakto neoptimalizovaný, takže asi tak..
  11. Tak pokud vím, tak každá 1.6 MPi 55 kW, která je v cajku má na brzdě cca 63 kW viz graf II. série. S vačkou a softem se posuneš na 69 kW a když to mu necháš udělat i hlavu, tak na 78-80kW a když tomu soft stage II. + svody a sání, tak 92 kW a na tu poslední fázy se chystám .. viz graf I.
  12. Odlučovač oleje je ze zadu na bloku motoru . Taková plastová seshora a od ní vede hadice nahoru k sani. Samozřejmě že by to mohla dělat lambda, napichni to na VAG a uvidíš ;)
  13. Mrkni na odlučovač těsnění odlučovače oleje. Po letech vytvrdne a olej začne prolínat, takže je to třeba pak přetěsnit .. Jsou tam dva O-kroužky ..
×
×
  • Create New...