jestli se hodinu mění ložisko tak to je hukot:) mě to trvá hodku a půl,ne celej den...osobně jsem to řešil tak že jsem povolil centrální matku,sundal kolo,povolil z vrchu tlumič,vyndal spodní šroub na tlumiči (v těhlici) odšrouboval spodní čep,potom jsem odpojil čep řízení,stahovákem z náboje vytlačil poloosu,zaklínkoval (roztáhnul trochu) těhlici abych ji stáhnul z tlumiče,vyklepnul jsem náboj-samosebou že v něm zůstal vnitřek z ložiska,ten jsem rozříznul,roztrhnul a sundal,cočkem vyvařil kolem dokola ložisko a po vyndání segrovky jsem sundal zbytek ložiska,namazal jsem to vazelínou vlisoval-ne přes střed ale přes kraje a přes stary ložisko vlisoval novy,zasegrovkoval,nalisoval naboj a šup s tym zpatky,plus samosebou na geošku a není co řešit
při 240ti nm se teda ořech na centrálním šroubu neroztrhne,to je pěkná blbost,jinak ložisko ne skf ale originální díl škoda-k tomu samozřejmě jsem dostal v krabičce nový matky na čep,tlumič ,centrální šroub....jsou tožiž samojistící-takže jedině nový...