Přejít na obsah

X-TDI

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

X-TDI's Achievements

0

Popularita

  1. chlapi,dlouho špekuluju nad výměnou AC za climatronic na mojí TDI 66KW. vím že se musí vyměnit komplet vnitřní topení-ta mrcha s výparníkem,topením ventilátorem,klapkou. potom jednotka climatronicu,rámeček k tomu všemu prej dostanu kabeláž od jednotky,ke klapkám atd. a prej tato kabeláž se napojí na svazky celýho auta přes jeden 10 ti nebo 12ti pinovej ( nevím kolik má přesně pinů) konektor. samozřejmě mám schémata na klimu a na celý auto ale potřeboval bych vědět jaký označení-kterej to je konektor ve schématech jako např. T12b a pod.nevíte někdo.nebo co se do něj všechno napojuje? samozřejmě logický mě připadne přes něho táhnout z celýho auta plus,mínus,z přístrojovky vnější teplotu a ostatní. nebo nemáte někdo radu na co dát bacha,co vyměnit...? našel jsem na škodaoctavia.cz fotonávod od Martina RS.ale skončil jsem u eletriky... jinak jak je to se základním nastavením klapek? musím na to šahat? díky Martin
  2. X-TDI

    Autovrakoviště

    autolad sluštice-ale jenom oddělení škoda-moc ochotnej prodavač-fakt spokojenost oddělení vw hrozná neochota strašně důležití,nafoukanci-hrůza holubice u brna-předražení-koupili si etku a ceny VW group polovina etky.navíc jeden kretén donesl svařovanou těhlici,tak jsem ho poslal k čertu,druhej donesl jinou a třetí mě tvrdil že je to z G4ky a na oktu to sedne-akorát si nikdo z nás v tu chvíli neuvědomil že je to na kotouč ne 280mm ale menší,takže až sem všechno poskládal tak sem tam nenacpal brzdovej kotouč jinak dobej chlapák je v Telecím u poličky,standardní šmelinář z vysočiny-spokojenost,ještě jsme pokecali.
  3. nebudu se zastávat áček ale taky po nich nebudu plivat-z malejma autobazarama mám špatný zkušenosti,na áčka nemůžu říct půl slova výměna vozu do 14ti dnů je podmíněna najetejma 200 kilometrama max-což je výsměch ale dobrej reklamní tah,záruka 12 měsíců ale do částky 10 tisíc za opravu -byznys je byznys.auto za 2 kila na splátky a akontací 20 000.-Kč-kolik myslíte že za 3 roky přeplatím- kilo-ale je to moje rozhodnutí... stav auta? po důkladným prolezení lehce tuklý na zadní světlo ale zvenku precizně spravený,jinak serviska... vím přesně co kupuju a v jakým je to stavu.kdybych chtěl jistotu tak si koupím O1 tour v TDIčku a výbavou co bych chtěl tak za ni (ne)dám 660 000.-Kč at žije jistota jen chci říct že pokud někdo autům rozumí vybere si zrovna jako v áčkách tak kdekoliv jinde-klidně i na ulici u překupníka...
  4. X-TDI

    Ložisko

    počkat! jak se může centrální matka povolit?! leda by tam dali tu původní-je samojistící a pokud se tam dál zpátky původní tak se bude povolovat...
  5. co chceš ladit když máš hydroštely? :) pokud ti klapotají jako by jsi měl v motoru stepaře tak je vyměň,ale neptej se jak určit kterej z nich to je...leda zkoušet stetoskopem plus mínus kde zhruba ale za cenu jedné montáže bych vyměnil všechny-sundat a nastrojit rozvody,seřídit předvstřik,nový těsnění,gufera kolem vačky atak...je toho dost,neriskoval bych výměnu jenom dvou
  6. X-TDI

    Ložisko

    co to je originál ložisko fag? origo ložisko z škoda autocentra se segrovkou a matkama vyšlo kolem 2000.-Kčnemáš tam náhodou podložky pod kola? to pak jde rychle pryč...
  7. no jo chlapi-návody na změnu podsvitu jsou sice hezký ale pro mě nahouby-jak se mění osvit climatrnicu? a pak origo DX navigace-tlačítka PLUS!po zapnutí displeje nápisy na displeji-místo zelenýho ráměčku a 1,2,3,4,5,6 třeba modrý a neříkejte mi že bych si musel koupit DXko z VW-to by mě zase vadilo nápis VW místo škoda při zapínaní kdo tohle rozlouskne je u mě borec,nebo se někdo umí dostat do SW navigace a přeprogramovat barvy zobrazení na displeji?
  8. X-TDI

    Ložisko

    jestli se hodinu mění ložisko tak to je hukot:) mě to trvá hodku a půl,ne celej den...osobně jsem to řešil tak že jsem povolil centrální matku,sundal kolo,povolil z vrchu tlumič,vyndal spodní šroub na tlumiči (v těhlici) odšrouboval spodní čep,potom jsem odpojil čep řízení,stahovákem z náboje vytlačil poloosu,zaklínkoval (roztáhnul trochu) těhlici abych ji stáhnul z tlumiče,vyklepnul jsem náboj-samosebou že v něm zůstal vnitřek z ložiska,ten jsem rozříznul,roztrhnul a sundal,cočkem vyvařil kolem dokola ložisko a po vyndání segrovky jsem sundal zbytek ložiska,namazal jsem to vazelínou vlisoval-ne přes střed ale přes kraje a přes stary ložisko vlisoval novy,zasegrovkoval,nalisoval naboj a šup s tym zpatky,plus samosebou na geošku a není co řešit při 240ti nm se teda ořech na centrálním šroubu neroztrhne,to je pěkná blbost,jinak ložisko ne skf ale originální díl škoda-k tomu samozřejmě jsem dostal v krabičce nový matky na čep,tlumič ,centrální šroub....jsou tožiž samojistící-takže jedině nový...
×
×
  • Vytvořit...