Jump to content

Gangbang Joe

Uživatelé
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Octavia I

Recent Profile Visitors

404 profile views
  1. Asi bude druhovýroba, držák a trojnožka jsou z hliníku. Rada pro budoucí generace: Redukční matici lze nahradit svařením dvou M8 matic a prodloužením závitovou tyčkou (resp. uříznutym šroubem). Tyčku dotáhnouti pomocí dvou kontramatek, ty poté odšroubovat. Původně sem chtěl pojistit lepidlem na závity, ale drží pevně.
  2. Toho sem se právě trochu bál. Nerad masakruju nový věci...na druhou stranu se mi už dlouho nepovedlo něco usadit na první pokus bez úprav. Každopádně sem si včera sjel do Prahy pro docela pěknou a jak sem i předpokládal originální opěrku. Zpracování plastů i víka působí kvalitně, má i nějakou letitou nálepku. Jen mě tvůj návod trochu rozhodil při popisu plochých spojů trojnožky a držáku opěrky. Pokud chápu, tak origo má drážky a neorigo je plochý (jako na foto u mě). A pak jen okrajová otázka. Nahrazoval někdo redukční matici u ruční brzdy, do které je montovaná přední moha trojnožky
  3. Stejný dotaz jako kolega, jen o pár let později 😀 Původně jsem chtěl dávat originál, ale nějak se mi nedaří v okolí vystopovat slušný kus za slušné peníze. Zajímala by mě tedy zkušenost někoho, kdo kupoval novou - s největší pravděpodobností neoriginální loketní opěrku. Já mám vyhlídnutou např. tuhle, ale eshopů je hafo...víceméně se stejným produktem, vždy do 1.500,- Kč, což je vlastně cena použité originální v pěkném stavu. Zajímá mě hlavně zpracování, co se kvality a přesnosti týká. Nerad bych aby mi ve středovém tunelu zbyla škvíra nebo abych musel naopak něco řezat.
  4. Kámoš na Civicu X nenajel ani 5000 a destička Brembo rozpadlá na kusy. Třmen máš dole za 10 minut a tohle musí být vidět. Jinak plná ručka při zahřátých bubnech je good point, nikdy mě to nenapadlo ;-)
  5. Ještě pár otázeček 😆 1) Recaro sedačky vypadají celkem robustně. Vejde se mezi ně loketka? 2)Nechci kvůli tomu zakládat nové téma, ale... loketku ještě nemám 😃 Je velký rozdíl mezi originálem z bazoše a druhovýrobou z eshopu? Cenově vyjdou obě do 1.500,-Kč.
  6. Pokud to zabere, tak super a díky moc. Chápu-li dobře, čistit a mazat mám jen mechanismus za tou ovládací kulisou? Tzn. na konstrukci pod čalouněním vůbec koukat nemusím?
  7. Zdarec. Než seženu nové sedačky, rád bych vyřešil problém na stávajících. Konkrétně na té nejpodstatnější - řidičově 😁 Popis závady: Když nastavím zádovou opěrku do téměř kolmé polohy (snažím se držet rovná záda), během jízdy se opěrka sama posune přibližně o 10° zpět. Když se na sedačce začnu kroutit a tlačit zády do opěrky, je ve štelovací matici cítit pohyb (sama se otáčí jako bych nastavoval opěrku). Při dosažení určité polohy se zastaví a dál neklesá. Dá se po částečné demontáži mechanismus seřídit, či dotáhnout? Mám v garáži ještě jednu sedačku s deformovaným uložením kolejni
  8. Děkuju za nabídku, bohužel na jih to mám kus cesty. Jestli to tedy zatím dobře chápu, tak RS jsou spíš o materiálu a designu. Pokud mi stačí tmavá látka a jde mi hlavně o pohodlí tak můžu vzít polosporty. Na G4 se ještě zaměřím, nenapadlo mě že v nich bude rozdíl.
  9. Zdarec. Chtěl bych trochu povýšit na komfortu v oktávce a proto znovu pokukuji po nových sedačkách. Nedávno jsem měnil z původních na zachovalejší faceliftové (klasický tmavý potah, nastavitelné), ale při delších cestách mi stejně přestávají dostačovat. Našel sem hodně témat o zaměnitelnosti mezi koncernovými modely Golf-Leon-Toledo-Bora atd, případně sedačky z O2 do Octavia 1. Byl bych rád spíš za vysvětlení rozdílů a hlavně načerpání zkušeností od majitelů. Jde mi hlavně o boční vedení, měkkost či naopak tuhost a odolnost. Konkrétně pro následující modely: Sedačky RS Samozřejmě p
  10. Když vynechám předfaceliftové interiéry, do kterých tyto doplňky nepasují, zbyde přibližně 10 let výroby oktávek. Z těch 10 let se přibližně 1 rok vyráběl interiér šedý a ne černý. Myslim, že i kdyby to kdysi existovalo, bude nemožné to sehnat. Osobně jsem ani těch černých držáků nápojů moc nepotkal. O držáku brýlí ani nemluvím, ten sháním do teď.
  11. Auto krásný a řekl bych i motor docela výhra. Osobně bych jako atmosferu bral taky toho dvoulitra než třeba 1.8 bez turba. Alespoň podle známých co tu 92kW měli nebo z nějakého důvodu stále mají 😄 Jenom se nemůžu nepozastavit nad úsměvnym skokem: červen 2019 ,,Brzdy dělám prvně, alespoň mám novou zkušenost." březen 2020 ,,Tak sem vyměnil tlumiče, silentbloky a v červnu z toho shodim vanu... " 😂
  12. A máš tam původní převodovku?
  13. Tak sem si koupil ještě jeden držáček a vyrobil si jeden funkční. Držák v zavřenym stavu drží zobáček č. 1, do něj je zapadlý výstupek z dílu č. 2 v oblasti zelené šipky. Na opravu zobáčku je na foru návod i s rozměry. V mym případě jsem ještě musel našponovat pružinu č. 5, páč neměla sílu na otevření.
  14. Teď ve 30° pařácích to jde blbě poznat, ale koukni zda ti otevírá a zavírá termostat. Mně tohle dělala oktávka 2x. Jednou termostat a jednou hlava.
  15. Já jezdím na originálech 15 Tritonech (tušim z facelift Octavia 1), ale měl sem je vyvážený lepenim po vnitřnim obvodu. Takže mi třmen na 288 kotouči škrtal o závažíčka. Samozřejmě jen na předku, zadek jistí stále bubny. Být to na mě tak mám na zadku ráfkovou cyklo V-brake 😄 Co se týká převodovky tak zatím můžu všechno hodnotit jen kladně. Trochu delší trojka není na škodu s i tak táhne velice pěkně (původně v 120 omezovač, teď někde za 130), čtyřka a pětka trochu prodloužený, ale motor to utáhne. Na tom vw foru měli problém, že jim s DUS převodovkou na 74kW auto nejelo přes 160km/hod. T
×
×
  • Create New...