-
Content Count
75 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutrálníProfile Information
-
Auto
Octavia I
Recent Profile Visitors
594 profile views
-
Hotovo! Fotky jsem ani nedělal. Stačí zapojit na původní kabely, jak psal Radas. Kostra je hnědý kabel, tělo klaksonu je izolované, nekostří se tedy uchycením do držáku (troubí i když je na volno).
-
Žárovková zkoušečka mi vlastně zbyla po montáži ŘJ dálkového centrálu. Tam se osvědčila dobře. Po napsání příspěvku a dalším studiu mě napadlo, zda nemůže být chyba v relé. Díky všem za tipy! Každopádně ať už mám jakoukoli výbavu, pokud na každém konektoru najdu jednu kostru a jednu ověřenou 12V žárovkou, mělo by stačit zapojit klaksony na stávající konektory. Mám k tomu objednané i nové relé, tak operace musí klapnout. Jaká se vám osvědčila izolace v motorovém prostoru? To je vlastně takový poloexteriér. Já v interieru používám klasickou nahřejvací smrťovací, zatim j
-
Zdarec! Úvodem se s Vámi podělím o nějaké myšlenkové pochody, závěrem poprosím o rady a zkušenosti. V elektřině, ať už doma nebo v autě, se považuji řekněme za pokročilého amatéra. V bytě klasika zásuvky vypínače, myčka, pračka atp., na autě nějaké ty světélka, jednotka dálky a další. Na základě tohoto považování se, jsem se rozhodl zaútočit na nepostradatelný a bohužel nyní nefunkčí komponent - klakson. Jeho nefunkčnost se projevuje buď absolutně (nefachá vůbec), částečně (je tichý) nebo přerušovaně. V první řadě jsem chtěl tedy vyloučit vadnou kabeláž, kontakty nebo spínač (a
-
Přidávám se do klubu 😄 1.6 AKL občas po startu nízké otáčky, při studeném rozjezdu škubání. Po 50m jízdy naprosto normální chod. Asi něco ve vzduchu...
-
Vyměň to teplotní čidlo. Tohle řešim často - škubání, přechlastávání, tento měsíc mi dokonce "blafal" výfuk jak byla směs bohatá. Vždycky vyřeší výměna čidla. Jen bych po třech letech vlastnění auta potřeboval zjistit, proč ty čidla odchází tak často. Je pravda, že vždy beru stejného výrobce, ve stejném obchodě...ale za cenu asi 100 Kč vč. kroužku to zase neber 😄 Každopádně při problémech s chodem motoru na AKL vždy první čidlo teploty vody, pak zbytek.
-
Asi bude druhovýroba, držák a trojnožka jsou z hliníku. Rada pro budoucí generace: Redukční matici lze nahradit svařením dvou M8 matic a prodloužením závitovou tyčkou (resp. uříznutym šroubem). Tyčku dotáhnouti pomocí dvou kontramatek, ty poté odšroubovat. Původně sem chtěl pojistit lepidlem na závity, ale drží pevně.
-
Toho sem se právě trochu bál. Nerad masakruju nový věci...na druhou stranu se mi už dlouho nepovedlo něco usadit na první pokus bez úprav. Každopádně sem si včera sjel do Prahy pro docela pěknou a jak sem i předpokládal originální opěrku. Zpracování plastů i víka působí kvalitně, má i nějakou letitou nálepku. Jen mě tvůj návod trochu rozhodil při popisu plochých spojů trojnožky a držáku opěrky. Pokud chápu, tak origo má drážky a neorigo je plochý (jako na foto u mě). A pak jen okrajová otázka. Nahrazoval někdo redukční matici u ruční brzdy, do které je montovaná přední moha trojnožky
-
Stejný dotaz jako kolega, jen o pár let později 😀 Původně jsem chtěl dávat originál, ale nějak se mi nedaří v okolí vystopovat slušný kus za slušné peníze. Zajímala by mě tedy zkušenost někoho, kdo kupoval novou - s největší pravděpodobností neoriginální loketní opěrku. Já mám vyhlídnutou např. tuhle, ale eshopů je hafo...víceméně se stejným produktem, vždy do 1.500,- Kč, což je vlastně cena použité originální v pěkném stavu. Zajímá mě hlavně zpracování, co se kvality a přesnosti týká. Nerad bych aby mi ve středovém tunelu zbyla škvíra nebo abych musel naopak něco řezat.
-
Kámoš na Civicu X nenajel ani 5000 a destička Brembo rozpadlá na kusy. Třmen máš dole za 10 minut a tohle musí být vidět. Jinak plná ručka při zahřátých bubnech je good point, nikdy mě to nenapadlo ;-)
-
Gangbang Joe changed their profile photo
-
Ještě pár otázeček 😆 1) Recaro sedačky vypadají celkem robustně. Vejde se mezi ně loketka? 2)Nechci kvůli tomu zakládat nové téma, ale... loketku ještě nemám 😃 Je velký rozdíl mezi originálem z bazoše a druhovýrobou z eshopu? Cenově vyjdou obě do 1.500,-Kč.
-
Pokud to zabere, tak super a díky moc. Chápu-li dobře, čistit a mazat mám jen mechanismus za tou ovládací kulisou? Tzn. na konstrukci pod čalouněním vůbec koukat nemusím?
-
Zdarec. Než seženu nové sedačky, rád bych vyřešil problém na stávajících. Konkrétně na té nejpodstatnější - řidičově 😁 Popis závady: Když nastavím zádovou opěrku do téměř kolmé polohy (snažím se držet rovná záda), během jízdy se opěrka sama posune přibližně o 10° zpět. Když se na sedačce začnu kroutit a tlačit zády do opěrky, je ve štelovací matici cítit pohyb (sama se otáčí jako bych nastavoval opěrku). Při dosažení určité polohy se zastaví a dál neklesá. Dá se po částečné demontáži mechanismus seřídit, či dotáhnout? Mám v garáži ještě jednu sedačku s deformovaným uložením kolejni
-
Děkuju za nabídku, bohužel na jih to mám kus cesty. Jestli to tedy zatím dobře chápu, tak RS jsou spíš o materiálu a designu. Pokud mi stačí tmavá látka a jde mi hlavně o pohodlí tak můžu vzít polosporty. Na G4 se ještě zaměřím, nenapadlo mě že v nich bude rozdíl.
-
Zdarec. Chtěl bych trochu povýšit na komfortu v oktávce a proto znovu pokukuji po nových sedačkách. Nedávno jsem měnil z původních na zachovalejší faceliftové (klasický tmavý potah, nastavitelné), ale při delších cestách mi stejně přestávají dostačovat. Našel sem hodně témat o zaměnitelnosti mezi koncernovými modely Golf-Leon-Toledo-Bora atd, případně sedačky z O2 do Octavia 1. Byl bych rád spíš za vysvětlení rozdílů a hlavně načerpání zkušeností od majitelů. Jde mi hlavně o boční vedení, měkkost či naopak tuhost a odolnost. Konkrétně pro následující modely: Sedačky RS Samozřejmě p
-
Když vynechám předfaceliftové interiéry, do kterých tyto doplňky nepasují, zbyde přibližně 10 let výroby oktávek. Z těch 10 let se přibližně 1 rok vyráběl interiér šedý a ne černý. Myslim, že i kdyby to kdysi existovalo, bude nemožné to sehnat. Osobně jsem ani těch černých držáků nápojů moc nepotkal. O držáku brýlí ani nemluvím, ten sháním do teď.