Guest David77 Odesláno Srpen 9, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2009 Ahoj kluci. Mám malý dotaz. V týdnu jsem přesedlal z Renaultu Megane do Octavie II. 103kW TDI. Byl jsme trošku zděšen. Vyjeli jsme na první vyjížďku a ze začátku mě trošku šokoval syrový, hrubý zvuk dieselu, když se člověk rozjíždí. Ale to je jen jednička, dvojka a trošilinku trojka. Dál když člověk jede, tak kultivovaný, tichý chod. Což je v pořádku. Šok jsem měl, z hluku v kabině od kol. Valivý hluk. Každé změnění povrchu vozovky je poznat hlukem v autě. Máte stejné zkušenosti? Co s tím? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 9, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2009 Nic, to je vlastnost O1 i O2... Můžou se na tom podílet samozřejmě gumy a povrch silnice, ale obecně jsou Octávky od kol výrazně hlučnější.. a rozdíl oproti ostatním značkám narůstá s "kvalitou" silnice. Tím chci říct, že na D11 která je naprosto šílená je hluk od kol na O1 i O2 strašný, zatímco mondeo bylo o mnoho lepší a C5 docela tichá... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 10, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 odvazne to tvrzeni, ale kontrola gum by asi byla na miste, jestli nejsou oskakane a a proto huci, nicmene to muze byt i lozisko, ale tam by se opet ozvalo pri 5 nebo 6 stupni takze asi ne. Jestli budou gumy oskakane asi budou i tlumice v riti. Takze tezko nadat po netu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest David77 Odesláno Srpen 10, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 No koukal jsem na ty Dunlopy 300 sport a něco mají za sebou, ale ještě havárky nejsou. Ale asi i tak ji obuju do nových. Koukal jsem na testy a dobrý včetně nízké hlučnosti jsou Continental Premium Contact 2. Takže zkusím obout a uvidíme. I tak skočím překontrolovat auto do servisu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 10, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 kdyz po jejich povrchu prejedes dlani ruky jak smerem otaceni kola tak i obracenym necitis tam takove zuby nebo tak neco ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 10, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 Bohužel to odvážné tvrzení není, je to skutečnost - oktávie mají hlučnější podvozek i když jsou ložiska a gumy OK. ... s O1 jsem najezdíl 150 000 ... měl 4x nové gumy pokaždé jíné ale spíš renomované značky (2x zimáky) a ložiska jsem měnil cca ve 100 000. Hluk od kol byl vpodstatě stále stejný, podstatně větší než produkují ostatní auta.... O2 mám krátce ale zatím se mi to jeví stejně.... že to není jenom můj dojem - zde jsou různé recence uživatelů: http://www.google.cz/search?hl=cs&q=oc...yhledat+Googlem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Srpen 11, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2009 Nie je to pravda o hluku iba u Octávií, záleží od pneu, kamarát mal minulú sezónu na novom Passate Dunlop SP Sport01A a v aute si sa musel pomaly prekrikovať pri 60km/h a aj po nasadení Michelinov to má hlučné, ale menej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P2M Odesláno Srpen 11, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2009 Mi přijde, že je to taky rozvorem a frekvencí zvuků, co dvě nápravy vydávají + tvarem karoserie. Větší a delší auta jsou zpravidla tišší (jasně, je tam více izolací), protože mají nápravy víc od sebe a tak se to tolik netluče a protože to bývají sedany. Naopak okta je na celkem krátkým rozvoru a je buď liftback, nebo kombi, takže tam hluk má šanci rezonovat a taky nejde tak dobře odstínit, jako (přepážkou mezi kufrem a prostorem cestujících) u sedanu. K těm izolacím - myslim, že cosby kdysi na ŠH psal, jak velikej rozdíl je mezi OII a Golfem V ve prospěch G V prostě jen díky daleko více izolacím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 11, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2009 Nepleťte do toho gumy a ložiska... i když je vše OK a gum vystřídáte mraky, octa má hlučný podvozek a je to konstrukcí... Toledo 1 i VW Jetta2 které jsem měl byly obě na podvozku Golfu 2. rozhodně to byla auta která neoplývala množstvím izolací a každé z nich jsem měl 6 let a najezdil 100 000 a 240 000km takže ložisek a nových gum jsem vystřídal stejně jako na O1 za 150 000km nepočítaně... O1 měla z nich rozhodně největší hluk od kol a stejně jako v řadě recenzí kterí píší majitelé o svých autech a řada z nich tvrdí že O2 je ještě hlučnější což se mi jeví taky (ale mám ji krátce a mohou to v tomto konkrétním případě být i gumyneb jsem je ještě neměnil...) http://www.google.cz/search?hl=cs&q=oc...yhledat+Googlem zkuste si do goglu zadat octavia a k tomu si vymyslete nějaký notoricky neexistující problém... nenajde vám to jako v případě hlučného podvozku X desítek příspěvků kde různí lidé nezávisle a naprosto jednotně poukazují na hlučnost podvozku... takže na tom asi něco bude, že? Ne opravdu nemáme ty nejlepší auta na světě.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Září 13, 2009 Sdílet Odesláno Září 13, 2009 No koukal jsem na ty Dunlopy 300 sport a něco mají za sebou, ale ještě havárky nejsou. Ale asi i tak ji obuju do nových. Koukal jsem na testy a dobrý včetně nízké hlučnosti jsou Continental Premium Contact 2. Takže zkusím obout a uvidíme. I tak skočím překontrolovat auto do servisu Mám na Octě taky Dunlopy 300 sport...a mám dva poznatky od kolegů....za prvý....rychle se ojížděj a jsou hlučný... a to nejen na mojí Octě, ale i na Opelu Astra a Toyotě Corolle. Osobně se těším až je vodrbu a jdu do Bridgestone Touranza ER.....max spokojenost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Září 13, 2009 Sdílet Odesláno Září 13, 2009 Mám na Octě taky Dunlopy 300 sport...a mám dva poznatky od kolegů....za prvý....rychle se ojížděj a jsou hlučný... a to nejen na mojí Octě, ale i na Opelu Astra a Toyotě Corolle.Osobně se těším až je vodrbu a jdu do Bridgestone Touranza ER.....max spokojenost. No vidíš to...a já třeba Bridžky na auto už nechci.Bavil jsem se se dvěma členy na Octaviasrazu na Rozkoši a řekli mě to samé (během 20 tisic byli sjeté) Ted mám Pirellky a uvidime jak dlouho vydrží ale zatim spokojenost a drží stopu pěkně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Září 13, 2009 Sdílet Odesláno Září 13, 2009 No vono taky záleží, jak jezdíš....znám frajera, kterýmu nevydrží gumy ani 20....Na Fabce jsem měl Barumky....prej vydrží 30 a nazdar...měl jsem na nich 52 a hloubka 5,5 mm....takže je to vo přístupu...jako všechno... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Peťa Odesláno Listopad 27, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 27, 2009 Tak to souhlas s Holy, tchán najel s OII na Michelin Energy Saver neuvěřitelných 90 000 km než byly na ryskách.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ciza Odesláno Květen 2, 2010 Sdílet Odesláno Květen 2, 2010 Tak panove taky me sere hluk co pronika do interieru. jak od motoru tak od zani napravy tak hluk kterej obiha auto. Dohledal jsem tu spoustu nazoru a spoustu typu odhlucneni, jen nevim co by bylo vhodnejsi a cenove prijatelnejsi. zatim mam v dlouhodobym planu toto: Nejakej dynamax do kufru a podbehu a mozna pod zadni sedadla, dle toho jak se tam bude dostavat, a pak odhlucnit tapec dveri pomoci nastriku na tapec a pak nalepeni toho jehlanovyho molitanu. Cekam od toho ze prestanu slyset bordel od zadni napravy a prestanu slyset drnceni pri radiu z tapecu a nejakej ten hluk kterej prochazi dverma. Jen nevim jestli neporesit jeste predni podbehy a prostor pod nohama v predu kvuli hluku z motoru, co vy na to?? i tak to totiz prijde na nemalej peniz tak bych nerad zjisitl ze to bude k nicemu. Dokonce v etce sem si vsiml ze nekterej typ auta ma u radici paky ohlucnovaci manzetu pod kozenkym pytle u saltrpaky ja tam mam jen kozenku a pak je videt construct, tak nevim jeslti neco nedat i tam. Dik za jakoukoli radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pšenda Odesláno Listopad 4, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2013 Zdravím, já osobně jsem přesedlal z Passatu B6 a hlučností jsem taky pěkně zaskočenej, nejvíc mě štve okolní hluk, když projede kolem auto, tak je to slyšet jak kdybych měl stažené okno a to mě vcelku štve, už jsem vypátral, že nejvíce to jde ze zadu. Nevím jestli jsem tak "zhýčkanej" nebo je tam jiný problém, tak se chci ještě svést v jiné Oct a pokud to bude stejné, tak jí s ledovým klidem pošlu dál a na škodovku dlouho zapomenu. Jinak hluk ze silnice zase až tak nepocituju. Tak všem pevný nervy ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hampejz Odesláno Listopad 25, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2013 můžu potvrdit. Přešel jsem z jedničkovýho supa a nejvíc co mi vadí je hluk v autě. Není se slyšet a rádio i telefon musí být nahlas (ve srovnání se SUPem). Takže chci zkusit přes zimu odhlučnění. Poradí někdo dobrou a levnou firmu v Praze, která případně je schopna doložit výsledek již na nějaké jiné oktě? Nechci jít stylem pokus-omyl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pšenda Odesláno Listopad 26, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2013 Také se na to po novém roce chystám ...Stále pátrám, ale nejvíc se mi zamlouvá tohle: http://www.autohific...u+vibraflexem/0 http://www.prohifi.cz/tlumici-material/vibraflex-25 včetně ceny pro klubáky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hampejz Odesláno Listopad 26, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2013 Pšendo: A kde to je? Milhauzz je jen člen, ne firmička,nebo se pletu? Já to dělat růčo nebudu, jednak na to nemám schopnosti a jednak je auto v záruce a nesmí se nic pos... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hampejz Odesláno Prosinec 4, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2013 Máte někdo zkušenost s Vivid Auto? Dneska jsem tam byl na konzultaci zatlumení. Velice ochotný člověk, velká snaha pomoci, žádné tahání peněz z kapsy atd. Na druhou stranu dílna neprofesionální, málo světla, skladiště a bordel. Na první pohled by se člověk spíše lekl, než hledal profesionalitu. Svezl se s autem a tvrdí, že by mělo stačit potáhnout STB Bomb na zadní nadkolí a uložení tlumiče, plus vylepit nejtenčím materiálem podlahu. že by to mělo stačit k tomu, dostat pryč z auta hluk, co tam jde. Jak je Váš názor? Máte s nimi někdo zkušenost? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pšenda Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 Máte někdo zkušenost s Vivid Auto? Dneska jsem tam byl na konzultaci zatlumení. Velice ochotný člověk, velká snaha pomoci, žádné tahání peněz z kapsy atd. Na druhou stranu dílna neprofesionální, málo světla, skladiště a bordel. Na první pohled by se člověk spíše lekl, než hledal profesionalitu. Svezl se s autem a tvrdí, že by mělo stačit potáhnout STB Bomb na zadní nadkolí a uložení tlumiče, plus vylepit nejtenčím materiálem podlahu. že by to mělo stačit k tomu, dostat pryč z auta hluk, co tam jde. Jak je Váš názor? Máte s nimi někdo zkušenost? Ahoj, tak jak jsi dopadl? už se na to pomalu chystám, tak by se nějaká zkušenost hodila ... Díky a měj se ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hampejz Odesláno Leden 14, 2014 Sdílet Odesláno Leden 14, 2014 Ahoj, vypadla mi zakázka na tento kvartál, tak sem musel trochu osekat rozpočet. Nicméně Ty kluci dělaj za hubičku, člověka nechaj u auta. Prý už to mockrát dělali. Zavolej mu/jim a uvidíš. Já bych to býval u nic pořešil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mezonek Odesláno Únor 2, 2015 Sdílet Odesláno Únor 2, 2015 Ahoj, vypadla mi zakázka na tento kvartál, tak sem musel trochu osekat rozpočet. Nicméně Ty kluci dělaj za hubičku, člověka nechaj u auta. Prý už to mockrát dělali. Zavolej mu/jim a uvidíš. Já bych to býval u nic pořešil. Nejake nove zkusenosti? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Červen 21, 2015 Sdílet Odesláno Červen 21, 2015 Tohle s tímto tématem vlastně bude přímo souviset: Jelikož mám v plánu vyhodit palubovku i s topením, tak mám pár otázek: Protože je topení připojeno na vedení klimatizace i okruhu chlazení, tak je potřeba: Nechat odsát komplet chladivo ze systému klimatizace -> jasné a srozuměno a s tím není problém, to se spojí i se servisem klimy Odpojit trubky chladícího okruhu - dle dílenské příručky je potřeba sevřít hadice a pak ještě profukovat příruby k motoru... Je možné to udělat i bez speciálních přípravků? Jsou na to použitelné nějaké obyč svorky za pár korun+ např, gumové ucpávky? Chladící kapalina by se tedy dala rovnou i vyměnit => nebude jí tolik v topení a v trubkách ... ? Děkuji :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červen 21, 2015 Sdílet Odesláno Červen 21, 2015 (upraveno) svorkama se zaškrtí přívod do topení, po odpojení vyteče asi 0,2l, zbytek je pak potřeba vylít z výměníku topení po jeho demontování za auta, celá náplň chladící kapaliny se vypouštět nemusí tzn ucpávky nejsou vhodné pro tento účel Upraveno Červen 21, 2015 uživatelem Rolbař 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Červen 21, 2015 Sdílet Odesláno Červen 21, 2015 Děkuju, stačilo hodit typové označení na net a jsem hned chytřejší, tohle se požívá dost často a budu mít možnost si to zapůkčit... takže pomalu a jistě se rýsuje tlumení i pod palubkou + jednodušší tahání všemožné kabeláže dopředu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal Nanuq Mikoláš Odesláno Srpen 3, 2020 Sdílet Odesláno Srpen 3, 2020 Zdravím a omlouvám se, že oživuju tak staré téma. Prosím máte někdo srovnání hluku Octavia II vs Fabia I ? Já chci právě přejít z ojeté (benzinové) Fabie na (benzinovou) Octavii II a po přečtení tohohle vlákna se bojím, že dostanu za více peněz více hluku. Děkuji všem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.