Přejít na obsah

Vypinani motoru (za jizdy!) - prosim pomoc


Guest TopGear

Doporučené příspěvky

Ahoj, mame velkej problem na nasi octavii r.v. 1997 , 1.6MPI 55kw. Kdyz jedem tak najedno prestane fungovat plyn (nejde pridat) a pak se hned vypne motor. Dali jsme auto do servisu skoda, ale nezjistili nic...Stalo se to nekomu z vás?? Pokud ano, jak ste problem vyresili??

 

Dnes rano to udelalo asi 4x

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj, mam presne ten isty motor , pozri sem zatial http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10481 , tiez som zistil,ze vlastne motor mi zdochne po case... zatial som zistil,ze to robi,len ked mam minimum benzinu v nadrzi. Cize ja vymenim palivovy filter a vycistim sitko v nadrzi a pozriem tesnenie okolo cerpadla. Musim ist zas na minimum paliva a uvidim,ci sa to zopakuje. Inak to moze byt ako tam pise TomasT - bud VN trafo,co dava stavu na iskru, potom palec rozdelovaca - ocistit ho,pripadne cely rozdelovac, VN kable na sviecky. ....

 

Cize pozeraj,kedy ti to robi,ked sa objavia priznaky:

 

- ci je vlhko vtedy von

- kolko mas v nadrzi benzin

- ci to robi len ked je motor studeny,alebo aj zahriaty

atd,co postupne pozistujes

 

Ja som to daval na diagnostiku a tiez nic to nezistilo..

Odkaz ke komentáři

VSemi :

 

mne nepoblikavaju, pekne svietia tak,ako maju. Aj pekne sa rozsvieti kontrolka dobijania, ked vyradim rychlost . Vtedy uz viem na sto percent,ze to zdochne za jazdy. Mne sa to ovsem nestava velmi casto. Zatial len vtedy, ked som mal minimum benzinu. Teraz mam v nadrzi 9 litrov -rezerva, dam na tom aspon 50km, nech este ubudne paliva a pozriem,ci sa zhasnutie motora zas zopakuje,ak nie, tak pricina nie je paliv.filter,ani cerpadlo. - Hlavne sa teraz spolieham na to,ze to fakt boli necistoty v nadrzi,ktore ucpavali sem tam privod paliva a ono to zhaslo. Lial som tam teraz len shell 95 a aj shell 100 oktan - u nas je to kvalitne palivo a prisady v nom precistuju cely palivovy trakt. Ked to uz dlho nebudem pozorovat,som za vodou aspon ja :) - Ale zase by sa mi nechcelo investovat a preventivne vsetko pomenit,ked nemusim. Uf

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

1,8 20V - mě se to stává občas, ale jen při jízdě na neutrál. Na řešení jsem zatím také nepřišel.

Běž do autorizovaného servisu. Škodovka vydala novou servisní akci i pro staré oktávy. ZADARMO ti vymění zapalovací moduly, pokud tam máš vadné. I kontrola je zadarmo v rámci akce. To platí pro všechny oktávy 1,8.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Pánové mě to teď taky udělalo 2x za dva dny u OCT 1 1,9 TDI 66KW a podle toho co říkáte to tedy tipuji na tu spínačku ,ale rád si nechám poradit od nějakého týpka který by o tom mohl vědět víc jak já, protože ta spínačka asi nebude nejlevnější dik za odpověď

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...