Přejít na obsah

Otáčky + teplota


Doporučené příspěvky

Ahoj všem,tak jsem štastným majitelem Škody Octavia 1,6,74 Kw r.v.2003/130000km výbava Ambiente + další vychytávky :wub: .

Jsem nadšenej jak malej kluk ale začínám pozorovat první problémy,proto Vás tímto o radu.

 

1)Teplota motoru my během chvíle vyleze těsně před 90° a vůbec se nehne.Při tomhle počasí bych čekal že to bude chvíli trvat než se na tuhle teplotu dostanu .

2)Když přijedu na semafor a vyřadim taxe motor zblázní a na neutrál mi to líta mezi 1000/1800 otáček.Po chvíli mi to sice klesne na 700,ale nemyslim že je to úplně správně :(

3)Když jedu v klidu po rovince taxe mi zdá že auto nepatrně cuká,jakoby to trošku přidalo a zase ubralo.

 

Možna že jsem teď trochu přecitlivělej protože mám pozorovací schopnosti na maximum ale první 2 problémy se mi nezdaj.

 

Moc Vám děkuju za odpovědi,nemám koho bych se zeptal a na servis se dostanu až po výplatě.

Odkaz ke komentáři

Problem 3 by som videl tiez len v tej klapke. Keby ti to robilo napriklad aj v jazde do kopca pod plynom, mohlo by to znacit aj opotrebovanu spojku - presmykovanie spojky a tym padom vyssie a nizsie otacky. Ale pri jazde na rovinke to kolisanie by mala byt tiez klapka.

 

Ale najprv pories tie dva problemy a potom uvidis,ci sa ti vyriesil aj problem 3.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...