Přejít na obsah

OII FL prerobenie mechanickej klimy na Climatic


milosh

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 11 měsíců později...

dá se z toho udělat climatic, ale není problém ani předělat na climatronic a vše je pak jak z výroby

Dd, mám podobnou prosbu mám OII fl r.v.2011 1,6tdi 77kw a je v ní mechanická klima , chtěl bych climactronik jde to a co vše je potřeba díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Caute

chcem prerabat manual klimu na climatic a chcem sa opytat ohladne cidiel a montaze.

Nieco som nasiel na tomto fore http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=42037 ale moje jazykove znalosti su 0 bodov.

Tak sa chcem opytat ci je tento navod dobry aj pre octaviu 2 facelift 2011 1,6 tdi.

A hlavne kde sa umiestnuju cidla a ktore ide kam v octavii.

Potrbne diely

Panel ovladania: 3T0 820 047 H

Cidla len neviem kam ich dat 1K0-907-543E , 3D0-907-543A

Kable + koncovky po 2x: 1J0-971-972 ,000-979-131e ,000-979-009E

Zapojenie cidiel:

Neviem ktore cidlo ide do ktorej koncovky.

16 pinova koncovka na pin 8 by malo ist nazvem to ukostrenie a na pin 4 druhy kablik.

18 pinova koncovka na pin 18 by malo ist ukostrenie a na pin 3 druhy kablik.

post-15669-0-60205000-1376213600_thumb.jpg

Musim potom zmenit aj kodovanie.

Prikladam foto z diagnostiky mojej klim + panel ovladania.

post-15669-0-07161900-1376213641_thumb.jpg post-15669-0-12786100-1376213682_thumb.jpg

Este blba otazka musim menit aj panel ovladania ked tam mam vsetky piny na pripojenie.

Budem vdacny za kazdu radu.

Dakujem

Odkaz ke komentáři

Caute

chcem prerabat manual klimu na climatic a chcem sa opytat ohladne cidiel a montaze.

Nieco som nasiel na tomto fore http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=42037 ale moje jazykove znalosti su 0 bodov.

Tak sa chcem opytat ci je tento navod dobry aj pre octaviu 2 facelift 2011 1,6 tdi.

A hlavne kde sa umiestnuju cidla a ktore ide kam v octavii.

Potrbne diely

Panel ovladania: 3T0 820 047 H

Cidla len neviem kam ich dat 1K0-907-543E , 3D0-907-543A

Kable + koncovky po 2x: 1J0-971-972 ,000-979-131e ,000-979-009E

Zapojenie cidiel:

Neviem ktore cidlo ide do ktorej koncovky.

16 pinova koncovka na pin 8 by malo ist nazvem to ukostrenie a na pin 4 druhy kablik.

18 pinova koncovka na pin 18 by malo ist ukostrenie a na pin 3 druhy kablik.

post-15669-0-60205000-1376213600_thumb.jpg

Musim potom zmenit aj kodovanie.

Prikladam foto z diagnostiky mojej klim + panel ovladania.

post-15669-0-07161900-1376213641_thumb.jpg post-15669-0-12786100-1376213682_thumb.jpg

Este blba otazka musim menit aj panel ovladania ked tam mam vsetky piny na pripojenie.

Budem vdacny za kazdu radu.

Dakujem

Neviete nikto poradit alebo niekto kto mi to namontuje.

Odkaz ke komentáři

proc nejdriv lidi nezkusi treba google? :rolleyes: ale to je na vsech forech stejny..

 

link mi sem nejde tak zkopiruju text (autor promine)

 

"Je to naprosto jednoduché, existují ve škodovce 3 typy klimatizací.

 

1/ Climatronic: automatická dvouzónová klimatizace, která po nastavení požadované teploty (v zimě či v létě) na tuto teplotu topí či chladí. Přitom si sama reguluje směr a sílu vzduchu, dovede si poradit i se svítícím sluncem na palubní desku. Přitom je možné si zvlášť stanovit teplotu pro řidiče a spolujezdce (i když v autě se to stejně smíchá). Současně tento vynález ještě může obsahovat senzor čistoty vzduchu, kdy si sama přepne na vnitřní okruh. Je to velice komfortní systém, sám ho mám zatím ve všech vozidlech co jsem měl od doby felicie.

 

2/ Climatic: čili poloautomatická klimatizace, člověk si kolečkem navolí požadovanou teplotu a climatic pak na tuto teplotu automaticky topí či chladí a udržuje ji, nereguluje směr a směr vzduchu, to je třeba dělat manuálně.

 

3/ Climatizace: manuální klima, nastavíš si pouze jak studenej, či jak teplej vzduch to bude foukat, nastavíš směr a nastavíš sílu vzduchu. Žádná automatická regulace se nekoná, takže ti může být za chvíli zima či horko, musíš znovu pootočit knoflíkem. Prostě nejjednodušší klima, známá z počátků vynálezu klimatizace do osobních aut."

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...