Jump to content

potoks

Uživatelé
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

942 profile views
  1. ahoj. vždyť to nemáš utáhlé.. po utažení si to sedne a ta šedá guma se ohne
  2. na 13km se Ti v zimě ani pořádně neohřeje motor..
  3. ale tady se v prvnim příspěvku se tazatel ptá na ideální podmínky regenerace.. to co píšeš Ty je sice pravda (pasivní regenerace a imho je tedy stav ideal - není dovstřik paliva) ale filtr tímto nezregeneruješ nikdy celý (pouze jednotky procent) a vzhledem k požadované zátěži a odpadnímu teplu nemůžeme mluvit o ideálních podmínkách dosažení i s ohledem na předpisy jak bylo zmíněno
  4. noo zrovna takto to nefunguje 🙂 pokud bude filtr málo zaplněn tak Ti ani 300km dalnice nepomuze. jak píše Radas, přečti si vlákno co postoval a uvidíš. a pokud jsi doteď regeneraci nepoznal (stihne se provést když zrovna jedeš) tak bych to nechal být a jezdil..
  5. ahoj, zase bych to nenazýval "podmínkou". to vyzní že jinak se regenerace nespustí. spustí se samozřejmě i ve městě např. na 2-3 rychlostní stupeň, stejně tak jak na dálnici na 5-6 stupeň. podmínkou spuštění je určitá míra zapopelení a teplota výfukových plynů (teplotní čidlo je před a za filtrem) imho je ideální podmínkou pro regeneraci (beru že je spuštěná) pouze plynulá jízda (a je jedno jestli ve městě nebo mimo).. potvrzuje mi to i kontrola přes VAG-DPF. samozřejmě že nějaká minimální resp. doporučená rychlost pro regeneraci má svůj význam a to z hlediska rychlosti vypálení filtru (d
  6. dneškem se zapojuji do hlídání dpf u auta. adapter objednán z diags.cz a funkční. první měření viz obrázek oil ash je v gramech, sw zde přes link, verze 3.9.0
  7. podzimní svět motorů.. předpokládám že i můj problém, co jsem teď koukal na net tak lidi co mají 2.0 tdi řeší.. samozřejmě i vw. zacpaný radiátor topení
  8. jestli nejde smazat / formátovat koukni na packu jestli ji nemáš v poloze zamčeno
  9. zdravim, origo kompresor na foukání kol bude k mání?

  10. po dlouhé době tu. oprava viz obrázek. problém zabordelená chladící kapalina, z toho asi přehřátý motor a fouklé těsnění. zároveň ucpaný radiátor topení, auto už pak ani netopilo
  11. Auto má momentálně 91tkm, na motoru vše původní, vč.čerpadla. Od posledního úniku najeto vyškov-Beroun a Beroun-české Budějovice a hladina stejná. co mě zaráží že to neutíká stále. A bude to přes ten přepad, když už musim dolívat je tam voda naspodu a po zahejbání s násobku se objeví další. Ještě mě napadlo víčko expanzky zkusit vyměnit..
  12. ahoj. auto mam od února. od té doby najeto 11tkm. voda poprvé zmizla cca před dvěma měsíci, dolil jsem tak litr do expanzky. pak přes měsíc nic, hladina se ani nehla a poté opět kontrolka na budíkách a zase expanzka prázdná. na spodku byla mokrá, myslel sem že je prasklá tak sem ji vyměnil. pak zas týden nic a teď do třetice voda nikde. na spodu zas mokrá, pod ní v mot.prostoru mokré, tlačí to přepadem ven. co s tím? je to těsnění? zajímavé že to ubývá nárazově a pouze někdy.. edit. jednou se kontrolka rozsvítila za jízdy (trasa beroun-praha a to za jízdy po dojetí do prahy, naposled sem
  13. rozměry co uvádíš nejsou rozměry elektronů ale pneu ;) tlaky pneu najdes na víčku nádrže, utahovací moment je 120Nm
  14. dnešní jízda Břeclav - Beroun. tempomat na 147km/h. na to tempo to asi jde.. jinak auto mám tři týdny. první jízda 60:40 - dálnice: okrsky 5,1l/100km. někdy zkusím i na dálnici těch 120-130 jak někteří píšete, co to udělá edit: jak vložim obrázek aby byl malý? klidně sz
  15. myslíš pod světlama tu "dobu zapnutí"? lámal jsem si hlavu co tím chtěl básník říci.. takže dám na "pozdní".. díky
×
×
  • Create New...