Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

potoks

Uživatelé
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

658 profile views
  1. jestli nejde smazat / formátovat koukni na packu jestli ji nemáš v poloze zamčeno
  2. zdravim, origo kompresor na foukání kol bude k mání?

  3. po dlouhé době tu. oprava viz obrázek. spouštěč prolému: voda do ostřikovačů v chladící kapalině (byl rozbor vody, před opravou jakési nečistoty v expanzce, nejpíš se uvolnily protože ze začátku nebyly). auto už pak ani netopilo, původní myšlenka tedy zavzdušnění ale ne, byly sraženiny v chladicím okruhu, u prvního válce se to nedochlazovalo takže fouklo těsnění
  4. Auto má momentálně 91tkm, na motoru vše původní, vč.čerpadla. Od posledního úniku najeto vyškov-Beroun a Beroun-české Budějovice a hladina stejná. co mě zaráží že to neutíká stále. A bude to přes ten přepad, když už musim dolívat je tam voda naspodu a po zahejbání s násobku se objeví další. Ještě mě napadlo víčko expanzky zkusit vyměnit..
  5. ahoj. auto mam od února. od té doby najeto 11tkm. voda poprvé zmizla cca před dvěma měsíci, dolil jsem tak litr do expanzky. pak přes měsíc nic, hladina se ani nehla a poté opět kontrolka na budíkách a zase expanzka prázdná. na spodku byla mokrá, myslel sem že je prasklá tak sem ji vyměnil. pak zas týden nic a teď do třetice voda nikde. na spodu zas mokrá, pod ní v mot.prostoru mokré, tlačí to přepadem ven. co s tím? je to těsnění? zajímavé že to ubývá nárazově a pouze někdy.. edit. jednou se kontrolka rozsvítila za jízdy (trasa beroun-praha a to za jízdy po dojetí do prahy, naposled sem jel beroun-vyškov a kontrolka se rozsvítila až druhý den po dojezdu když jsem chtěl jet dále)
  6. rozměry co uvádíš nejsou rozměry elektronů ale pneu ;) tlaky pneu najdes na víčku nádrže, utahovací moment je 120Nm
  7. dnešní jízda Břeclav - Beroun. tempomat na 147km/h. na to tempo to asi jde.. jinak auto mám tři týdny. první jízda 60:40 - dálnice: okrsky 5,1l/100km. někdy zkusím i na dálnici těch 120-130 jak někteří píšete, co to udělá edit: jak vložim obrázek aby byl malý? klidně sz
  8. myslíš pod světlama tu "dobu zapnutí"? lámal jsem si hlavu co tím chtěl básník říci.. takže dám na "pozdní".. díky
  9. zdravim, jsem čerstvý vlastník o3, světla bixenon se senzorem a funkcí auto (předtím o2 s halogeny bez senzoru). chtěl bych se zeptat jak vám, se stejnými světly, funguje senzor. příjde mi že i za dost velkého světla, např. i proti slunci v cca 16,00hod, svítí xenony a ne led pásky. v minimech případů svítí pouze led. blbá otázka: může to mít něco společného s tím že je venku kosa jak na sibiři? :D edit: asi patří do sekce ostatní, prosím o přesunutí
  10. je super že vás to upozorní že už to je moc jakmile z toho začnou lítat jiskry :D :D nvm no, pokud mam na to provozovat auto mam i na nové gumy.. edit: díky mareczek za postnutí linku na úpravy červené ovce.. to mě rozsekalo :D
  11. myslim že plnu lidí je jasný jak se to děje. pokud nevíš pohledej na netu, je spousta článků o tom jak regenerace probíhají (ať už s močovinou nebo bez)
  12. a co ta softwarová "oprava"? oprav mě pokud se mýlím, ale u nucené regenerace je ředění oleje naftou vlastnost, ne něco co opravíš přehráním softu. tady je chyba buď velmi zaneseným dpf nebo špatným stylem jízdy kdy filtr nezregeneruje "normální" cestou
  13. ono taky rozdíl připojistit sklo na oktávce a tady :D
×
×
  • Create New...