Jump to content

potoks

Uživatelé
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 330 profile views
  1. cokoli ale určitě ne blbost 🙂 golf 7 je komfortnější jak octavia 3 a to mi nikdo nerozmluví stejné nápravy možná, ale jiný rozvor i rozchod kol, oktávka má větší převisy atd. takže rozdíl v jízdních vlastnostech zde samozřejmě bude a spíš bude blbost tvrdit že jízdně jsou na tom stejně. i naladění brzd je jinde (škodovka proti vw brzdy bláto). a dále, odhlučněním je auto tišší a na nerovnostech neslyšíš takové rány - i to se připočítá k vyššímu komfortu! 😉
  2. mám doma stejné auta jako Ty. trojkovou oktávku 2.0tdi a golfa VII 1.4tsi. protože střídám obě auta, musím potvrdit již řečené. oktávka je koza. nemůžeš ji srovnávat s golfem kde je vzadu multilink (dle motorizace) a lepší odhlučnění auta, tzn auto je tišší na nerovnostech. celkově je golf jinde ale to asi taky vidíš. a stejně jak Honza1, dokud jsem měl jen oktávku, nedal bych na ni dopustit 😄 ještě doplním, rosení tlumičů mi už min. u škodovky přijde jako standart po pár desítkách tkm
  3. co se týká spotřeby tak ano, 1.6 má oproti 2.0 opravdu nižší spotřebu. nicméně (jakožto vlastník 2.0 110kw) můžu říct, že aby jela na dálnici za šest a víc tak to člověk opravdu musí h*nit (cca 1x dva měsíce jedu Beroun - Břeclav se ženou a dvěma dětma a plný kufr kravin) a spotřeba při 150tacho mám cca 5,6/100. za další, okresky jezdím pod 5/100 běžně, žena jezdí opravdu lehkou nohu a jezdí pod 4/100. takže samozřejmě záleží na řidiči a pokud člověk využívá potenciál motoru, kde 2.0 je jinde oproti 1.6, tak spotřeba samozřejmě vyšší bude. a poslední věc k příspěvku nademnou, pokud se budeme b
  4. ok, nebudu řešit. jen mi to je nepříjemné (hluk motoru, hůř se řadí první a druhý stupeň,...) snad se brzy oteplí 😄
  5. dpf je ok (mám vag dpf). když regeneruje drží to poctivě 1000 ot/min webastem myslíš nezávislé topení? to ve výbavě nemám..
  6. nikdo nic? foto z dneška. po 8km, olej na 60st a otacky viz foto. až po dalsich cca 5min jizdy uz normalni (cca 750ot/min)
  7. S/S mám taky odpojený, softwarově. ale int.dobíjení ne, konektor u baterky vypojovat nechci. takže to baterku cykluje u vypalování to drží cca 1000ot/min. v tomto případě cca 1100 (už to je mi divné že až tak vysoko) a drží to i při zahřátém motoru (voda 90, olej např. 60). až po cca 10-15min jízdy už jsou v normálu proto si taky myslím že v tom může být něco víc než jen baterka a dal jsem to do motoru
  8. to jsi mě překvapil (a trochu uklidnil). no je možné že int. dobíjení tak ždímá baterii že se ráno vzpamatovává dlouho.. o tom že to fouká po delší době vím, ale ty otáčky mě zaskočily.. a čekání v mrazu 5min než to něco začne dělat tuplem. kor u nové baterky. no už si ji nechám, dával jsem tam AGM. origo teda byla asi ještě v pohodě, při výkupu vážila 20 kg jednou jsem četl, myslím ve světě motorů, o testu int. dobijení. testovali jakousi škodu, pak korejce a ještě cosi. měřili za jízdy jak moc nechá auto napětí klesnout a jak moc tomu pak dává při brždění motorem. škodovka měla nejagres
  9. čau, jak velké otáčky máte v těchto teplotách po nastartování? já mám delší dobu skoro 1100 a to i 10-15min po nastartování. až poté klesají k volnoběžným (cca 750 ot/min). po ránu v mrazech trvalo až 5min než to začlo rozmrazovat čelní sklo. baterku jsem novou dával včera ale stejný výsledek. diagnostika nic neukazuje. jakmile jsou lepší teploty nedrží to takové otáčky
  10. u aut se SS (min. koncern to má) máš vedle baterky kolík na kostru. prý pak jednotka auta pozná kolik šťávy jsi dodal a nějak s tím pracuje..
  11. taky bych se přikláněl k dpf. ono mohlo zrovna vypalovat.. chvílí bych to sledoval a pokud to nedělá nic jiného než že občas drží otáčky neřešil bych (regeneraci poznáš i ze stavu vozidla u zmáčknutí stavu start-stop. pokud regeneruje píše nutný běh motoru) jo a píšeš o 1/3 nádrže. nespustí se až když jedeš na "rezervu"
  12. imho proplach nic neřeší. u tdi (první roky) to prý byl špatný mezichladič stlač. plynů. byl o tom článek i ve světě motorů. řešil jsem to taky, výměna radiátoru, za dva roky to samé - ucpaný. po první výměně evo kapalina (basf) od škodovky. opět ztrácela barvu. v nádobce byla skoro průhledná (rozuměj bílá). auto jsem prodal, nebudu to řešit co dva roky..
  13. dnes proběhlo přehrátí sw na původní. vyčteno že sw byl updatován ve škodovce letos v lednu v německu (auto je dovoz). regenerace po přehrání (filtr už byl plný) 13min. poté najeto 197 km a zaplnění filtru stouplo o 19% což je přiližně 2x pomalejší plnění filtru. auto bere o pár deci/100km méně a znatelně lépe jede to jen pro info kdyby někdo taky kupoval dovoz (nebo třeba i tady škofin), že škodovka sw přehrává
  14. právěže to co vidíš v apce je po 5ti studených startech. 4x trasa cca 30km a zbytek dálniční jízda. krátké nejezdím, to bych koupil benzín. u před-fl Octavia 3 sem měl intervaly regenerace 500-600km nedalo mi to a ještě jsem pátral na webu a dle toho co jsem našel (např. vylepený štítek v kufru) tak auto má přehraný nový "after diesel-gate" sw. projevy regenerace odpovídají zkušenostem jiných uživatelů. dle času bych v týdnu přehrál sw za původní verzi. pak dám vědět
  15. ahoj, nevím kde jinde se zeptat, tady máte největší přehled.. upgradoval jsem Octavia 3 z před-fl na fl a nemile mě překvapují regenerace které jsou častější (to bych snesl) a trvají klidně 25min! to je extrémní čas. předtím vždy cca 10-12min. otázka: jak dlouho trvají vám? je to normální?
×
×
  • Create New...