Zeik Odesláno Leden 27, 2012 Sdílet Odesláno Leden 27, 2012 Zdarec chlapi, tak vám jednoho krásného rána nastartuju, vyjedu od baráku, jedu z kopce, všechno v klídku, a najednou jedu do kopce, předemnou kamión, tak si říkám že ho předjedu, šlápnu na plyn a nic... prostě mrtvola, do takových 1600 otáček to jede jak má, ale jak mám jet rychleji, nebo dám víc jak půl plynu, nic, žádný tah, mrtvola. chová se to jakoby v nouzáku ale nespadne to do něj, dělá to tak hned od nastartování. a ještě když za tepla nastartuju, tak si to samo prudko přidá, jako zamrzlá felicia 1.3mpi :-) nevíte co s tím? VAG nic neukázal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Leden 27, 2012 Sdílet Odesláno Leden 27, 2012 Nalogovali jste hodnoty za jizdy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zeik Odesláno Leden 27, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 27, 2012 jel sem to s mechanikem projet, a tvrdil mi, že hodnoty sou dobré, že neví co by s tím mohlo být... :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa007 Odesláno Leden 27, 2012 Sdílet Odesláno Leden 27, 2012 No je potřeba z měřených hodnot udělat logy klidně to může být i váha vzduchu. Jaký máš rok výroby ev kod motoru? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zeik Odesláno Leden 28, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 28, 2012 v diagnostice se moc neorientuju, co sou to ty logy? prostě sem zajel k týpkovi, ten to napichnul a jeli sme to projet, a říkal že všechno je ok. je to 1.9 tdi 66kW r.v.1998. dnes jsem vyměnil paliváč, vzducháč, opravil díravý vlnovec, a namontoval zpětnou klapku na naftu, a žádná změna, jo a ještě jsem našel skříplou hadičku u zpětné klapky na podtlak brzd, tu maličkou, tak to jsem taky opravil, možná se to malinko zlepšilo, a nebo si to jen namlouvám, sám nevím. každopádně nejede to jak by mělo. :-( koukal jsem i na vstřikovač, sice jen jeden, ale nic mu nebylo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa007 Odesláno Leden 28, 2012 Sdílet Odesláno Leden 28, 2012 Těžko takto radit na dálku Máš starý typ motoru Turbo memá naklápění rozváděcích klapek ,ale regulaci obtokem. Bude to někde v ovládání Projdi ty tenké hadičky od ovládání podtlaku Vyndej i z držáčků Jestli není někde prošoupaná. Stačí že bude zeslabena stěna a může se zcucávat. Potom kabeláž která jde k ovládání EGR ventilu a zhášecí klapky Je v plastové pancéřové trubičce zkontroluj jestli vevniř té trubičky nejsí kabeláž prošoupána. Logy = pustíš VAg za jízdy a zapisují se předvolené měřené hodnoty např požadovamý tlak a skutečný tlak turba, pořadované a skutečné hodnoty váhy vzduchu. ty se potom následně vyhodnotí v grafu a z toho lze usuzovat na kde je chyba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zeik Odesláno Leden 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 hadičky jsem prošel, a co šlo jsem opravil, a nic. zkusím je koupit všechny nové. jo a abych byl přesný, egr mám zaslepený, ale to už je delší doba. to by snad vadit nemělo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavia1985 Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 http://autobazar.avizo.cz/podtlakovy-regulator-turbodmychadla-gt10002-5280444.html Tvuj problem vetsinou staci rozhejbat a jede to tak jak ma aspon muj problem octa 1.9 Tdi 66 Kw rok 2000 a ted chip a dele jak dva roky bez problemu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zeik Odesláno Leden 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 myslíš? regulací jsem zkoušel hýbat, mám turbo řízené tlakem, takže když by byla špatná regulace, tak tubo bude tlačit hodně ne? a spíš to pojede než nepojede...? mam celé druhé turbo, tak tu regulaci zkusím vzít z něj, ale nevím nevím... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavia1985 Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 kdyz by byla spatna tak to nepojede protoze bude furt padat do nouzaku ale jak rikam to byl muj priklad a vypadena hadicka od filtru sani jeste ma tvuj motor ci turbo variabilni naklapeni lopatek?urco nema myslim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zeik Odesláno Leden 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 ono to do nouzáku nespadne, jede to tak hned po nastartování, udělalo to ze dne na den. Hadičky jsem prošel a našel jsem uškrcenou hadičku na podtla ale ta myslim vede jen na zdechací klapku ne? až u naklápění vede k turbu ne? ale tu už sem opravil a nic... naklápění nemám :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavia1985 Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 Mas skype?ci tak neco 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavia1985 Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 jinak nevim jen me napadlo tady to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zeik Odesláno Leden 29, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 leda fcb a nebo mobil, Radek Zeik Kolář a nebo 603505866. stačí prozvonit, cinknu z5 kdyby někdo věděl poradit :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zeik Odesláno Únor 7, 2012 Autor Sdílet Odesláno Únor 7, 2012 Tak záhada snad vyřešena, byl to ten ventil na palivovém čerpadle, nevím sice proč, když jsem ho zkoušel na baterku, tak fakčí, ale je tamnový, a už to konečně jede. Když už jsem byl v tom, tak sem vyměnil i žhaviče, tak doufám že to po ránu bude chytat na všechny 4 válce :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.