gil125 Odesláno Únor 25, 2012 Sdílet Odesláno Únor 25, 2012 Zdravim nezkousely jste nekdy menit loziska v altiku? mam ho moc hlucny diky za kazdou odpoved 0 Citovat Odkaz ke komentáři
k.mirda Odesláno Únor 27, 2012 Sdílet Odesláno Únor 27, 2012 Jo, měnil sem obě ložiska v altíku, je dobrý tam dát ložiska pro vyšší vibrace- dle rady prodejce. Taky je dobrý si dávat majzla na poškození obalu altíku- je to nějaká slitina hliníku, rády tam praskaj takový "žebírka". 0 Citovat Odkaz ke komentáři
gil125 Odesláno Únor 28, 2012 Autor Sdílet Odesláno Únor 28, 2012 super diky za radu. ted to jdu menit. dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest dodino Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 Aké majú prosím ťa označenie ložiská pre vyššie vibrácie? Ložiská som menil totiž v novembri 2011 a pred včerom mi začalo jedno pískať (pri remenici,rozmer 6303). Dával som tam vtedy kvalitnejšie (aspoň som tak predpokladal) SKF ale asi je to jedno.Asi som mal smolu . Ale keď som ich menil prvý krát, (menil som okrem ložísk aj remenicu-voľnobežku) ,tak odvtedy sa mi stáva, že ráno keď naštartujem motor všetky kontrolky mi zhasnú a cca po 5 sekundách sa mi na chvíľu rozsvieti kontrolka dobíjania. Ale iba na chvíľu, časovo od 10 do 50 sekúnd, čo je zase závislé od vonkajšej teploty. Keď bolo vonku mínus,tak svietila dlhšie, teraz iba tých 10 sek. Cez deň sa mi to nerozsvecuje, iba ráno.Možno to sem nepatrí lebo mám II.oktávku 2,0 TDI ale konštrukcia toho alternátoru je asi rovnaká a v II. som nič podobné ohľadom alternátoru nenašiel.Dík za radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mazliik Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 mas to dobre napnuty? jesi ti neprokluzuje remen kdyz se to pri startu rozsviti... skf delaji kvalitni dily... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 tu kontrolku způsobuje vadný regulátor :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest dodino Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 tu kontrolku způsobuje vadný regulátor :) Dá sa to aj nejako premerať alebo máš s tým skúsenosť??? Lebo keď meriam prúd s odporovým voltmetrom tak mi ukazuje , že dáva. Ale to nie je ráno, keď mi svieti kontrolka. Regulátor je vstavaný spolu s držiakom uhlíkov, alebo máš na mysli ešte nejaký iný? A zvláštne je, že to začalo robiť až vtedy, keď som ho mal rozobraný práve kvôli výmene tých ložísk,tak som mal obavy či tam nedošlo k vzniku nejakého studeného spoja napr.na diodovom mostíku.Dík. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mazliik Odesláno Březen 13, 2012 Sdílet Odesláno Březen 13, 2012 zmeril si napeti? melo by byt kolem 14V 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest dodino Odesláno Březen 13, 2012 Sdílet Odesláno Březen 13, 2012 zmeril si napeti? melo by byt kolem 14V Dáva 14,2V. Ale to meriam cez deň, keď už je všetko OK, t.j. žiarovka zhasla (prečítaj si to poriadne ako som to popísal). Ráno sa mi nechce behať ešte potme okolo auta s voltmetrom. Nedobíja to iba chvíľu,proste ako by uhlíky chvíľu nedosadali na kolektor, alebo tam bol nejaký studený spoj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest dodino Odesláno Březen 17, 2012 Sdílet Odesláno Březen 17, 2012 tu kontrolku způsobuje vadný regulátor :) Včera som vymenil celú zadnú časť alternátoru aj s príslušenstvom z iného auta na ktorom dobíjanie fungovalo normálne, a dnes ráno sa kontrolka cca po 5 sekundách na nejakú minútu znovu rozsvietila. Skús dať nejaký iný tip.Dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.