Guest freze1 Odesláno Březen 11, 2012 Sdílet Odesláno Březen 11, 2012 Zdravim, mam jen takový menší dotaz, do kterého motoru by jste šli OI 1.9 TDI (81kW, 110PS) nebo OII 2.0 TDI (103kW, 140PS) co se týče spotřeby, servisu, poruchovosti atd.... Máte někdo takovou zkušenost? Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.kratas Odesláno Březen 11, 2012 Sdílet Odesláno Březen 11, 2012 Zdravim, mam jen takový menší dotaz, do kterého motoru by jste šli OI 1.9 TDI (81kW, 110PS) nebo OII 2.0 TDI (103kW, 140PS) co se týče spotřeby, servisu, poruchovosti atd.... Máte někdo takovou zkušenost? Díky. co se týka O1 1.9 TDi 81kW takzvana rotacka nesmrtelny motor jak se řika, O2 2.0 TDi 103kW podle toho na jaky kus natrefiš vetšínou tam praskaji hlavy co jsem slysel ale u nekterych bez problemu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Březen 11, 2012 Sdílet Odesláno Březen 11, 2012 OII 2.0 tdi 103kw bych bral od roku 2007 posledni kusy nebo 2008 jinac 1,9 77kw OI- ten motor je nejlepsi! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 11, 2012 Sdílet Odesláno Březen 11, 2012 2,0TDI spíš s filtrem pevných částic DPF, s tím motorem nebývají problémy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Březen 11, 2012 Sdílet Odesláno Březen 11, 2012 Hlavně srovnávat jedničkovou Octávii s dvojkovou je docela "neštastné" ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 Tak on nesrovnava auto jako takovy, ptal se na servis. Jinak je jasny, ze ty auta ani srovnat nejdou. freze: Ted jsem nekde videl zase OI TDI (zdejsi clenove prominou), myslim, ze to bylo na SH, kde mel chlapik natoceno 600.000 km a vcelku na aute nic moc nemenil. O tom se muze vetsine "novych" aut jen zdat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 houmiku bohužel ona je také otázka, kolikrát třeba ta OII viděla údaj tachometru 180t km, některé i několikrát za sebou a některé se k němu nikdy nedostanou..... životnost OII je při slušném chování a pečlivém servisu cca 500 000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tommasAHC Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 Tak tak, O1 už má svoje nejlepší časy dávno za sebou. Bohužel to tak je. A dnešní emisní limity pohřbívají nesmrtelné a úsporné motory jeden za druhým. Co si budeme povídat, ono ani CR se nejeví jako nějak spolehlivá technologie. O 2.0 PD je napsáno mnoho, všeobecně patří k méně spolehlivým, ale je to jak píše Rolbař. Valná většina má utočeno nějaký ten deseti nebo stotisíc, a hlavně to je auto středního managementu (tedy služební) a je k němu přistupováno pěkně česky, zaměstnanecky (postupné zahřívání nexistuje, dochlazení po palbě na dálnici taky ne, přejetý longlife atd). Hodně lidí ví jak to ve firmách chodí. Jezdíš soukromě, nikde se to nehlásíš a před uzávěrkou zajedeš na doladění tachometru podle knihy jízd. A pak máš na jednu náplň oleje LL najeto 40 tis služebně +25K km (zatajených soukromě) a ve finále po třech letech (kdy si původní majitel odtočil takhle 60-80tisíc) bazar z 150tis km (+70 odotočených) udělá super 95tis. Takže máš skoro nové auto s najetýma 220-250 jak nic. A to nemluvím o pětiletém autě. Pak se všichni díví, proč v 100 tisích odešla spojka+dva vstřiky+dvojhmota a ještě jsou vysvícené xenony. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 (upraveno) a pak jsou další věci které stárnou - veškeré gumy na podvozku, interiér a plasty pod sluncem atd atd, auto starší 8-10 let začíná být docela kasička Upraveno Březen 12, 2012 uživatelem Rolbař 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 Jj s tím souhlasím prostě realita všedních dní 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Březen 17, 2012 Sdílet Odesláno Březen 17, 2012 Je to tak, mám 11 letou fabku a je to pořád něco, i když dost věcí jen proto, že mě štvaly, ale neměly na funkci vliv, ale už to prostě není ono, to opotřebování se odstranit nedá. Za mě asi jít do OII, to auto už je mnohem dál než OI. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vinklec Odesláno Březen 18, 2012 Sdílet Odesláno Březen 18, 2012 2,0TDI spíš s filtrem pevných částic DPF, s tím motorem nebývají problémy Jak to myslíš?Tenhle motor už je v pohodě? Rozhoduji se pravě jestli vzít 1,9 nebo 2,0 od r.v.07 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Březen 18, 2012 Sdílet Odesláno Březen 18, 2012 ja bych vzal 1,9 TDi a chipnul to :P ale jestli chces toho 2.0 TDi tak fakt ber posledni rocniky 2007 od 9 mesice driv eeee 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ataner Odesláno Březen 18, 2012 Sdílet Odesláno Březen 18, 2012 (upraveno) Vem co se líbí pocitově Tobě..popravdě má se ti vysrat to nebo to..za mě tedy OII..je to úplně jiný level.. ;) Upraveno Březen 18, 2012 uživatelem Ataner 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gefro Odesláno Březen 18, 2012 Sdílet Odesláno Březen 18, 2012 Ja som mal aj aj...OI to bola dieslová 66 kW a max spokojnost a teraz OII tiež dieslová 77 kW a nemám problém...rozdiel je podla mna asi len v tom ako píšu chalani,že OII je iný level,ale na OI nedám dopustit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Březen 18, 2012 Sdílet Odesláno Březen 18, 2012 kup si OII je to úplně o necem jiném ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 18, 2012 Sdílet Odesláno Březen 18, 2012 pokud budeš chtít 2,0TDI, tak jedině kód motoru BMM, 8V, je to s filtrem pevných částit, oproti BKD 16V je méně poruchový, samo záleží na používání toho BKD (viz téma motory). 2,0 má výhodu v 6kvaltu, větší spojka, větší turbo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kosmonaut Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 Tak tak, O1 už má svoje nejlepší časy dávno za sebou. Bohužel to tak je. A dnešní emisní limity pohřbívají nesmrtelné a úsporné motory jeden za druhým. Co si budeme povídat, ono ani CR se nejeví jako nějak spolehlivá technologie. O 2.0 PD je napsáno mnoho, všeobecně patří k méně spolehlivým, ale je to jak píše Rolbař. Valná většina má utočeno nějaký ten deseti nebo stotisíc, a hlavně to je auto středního managementu (tedy služební) a je k němu přistupováno pěkně česky, zaměstnanecky (postupné zahřívání nexistuje, dochlazení po palbě na dálnici taky ne, přejetý longlife atd). Hodně lidí ví jak to ve firmách chodí. Jezdíš soukromě, nikde se to nehlásíš a před uzávěrkou zajedeš na doladění tachometru podle knihy jízd. A pak máš na jednu náplň oleje LL najeto 40 tis služebně +25K km (zatajených soukromě) a ve finále po třech letech (kdy si původní majitel odtočil takhle 60-80tisíc) bazar z 150tis km (+70 odotočených) udělá super 95tis. Takže máš skoro nové auto s najetýma 220-250 jak nic. A to nemluvím o pětiletém autě. Pak se všichni díví, proč v 100 tisích odešla spojka+dva vstřiky+dvojhmota a ještě jsou vysvícené xenony. to co tady píšeš se může stát akorát s dovezeným autě nebo ty co to nedávali auto do autorizovanýho servisu,protože jaká koliv návštěva v autorizovaným škodováckým servisu jde přes mladou boleslav a je zaznamenána na centrálním počítači a pak lehce dohledatelná já mám 2.0tdi a motor BKD rok výroby 2007 model 2008 a jezdí to většínou jen po městě najeto 120tis a světe div se žadný problém těch keců kolem,že je to špatný motor,že na couračky odělám to a to všechno je v lidech jak se o auto staraj a jak s tím zachází 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 s tim vedením servisní historie tě asi trošku zklamu, historii není povinné zadávat do online databáze, pouze od roku 2008 je to velmi doporučované. Ale stále se najde plno aut, co jezdí do origo servisů a nemají online historii 0 Citovat Odkaz ke komentáři
coplos Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 s tim vedením servisní historie tě asi trošku zklamu, historii není povinné zadávat do online databáze, pouze od roku 2008 je to velmi doporučované. Ale stále se najde plno aut, co jezdí do origo servisů a nemají online historii Jj, přesně tak. Je také rozdíl, kde to auto jezdilo-respektive 100 tis. km najetých po městě je poznat na autě oproti 100 tis. km na dálnici. Počet motohodin na stejný počet km může být třeba dvojnásobný (stání v kolonách ve městě, popjíždění po městě....a hlavně se při tom auto nejvíc ničí-motor, spojka, setrvák, DPF atd.. Soused si koupil auto přímo z Paříže, najeto 65 tis. km.....ale stav už na pohled vypadá na min, 150 tis km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 město = 5x dálnice, může být auto s 200t km ve stavu auta s 80tkm, pokud se lítají dálky, tak to naskakuje docela rychle, vloni sem dost jezdil německo a za 400km sem se nedotknul spojky, prakticky ani plynu a skoro ani brzdy, vše tempomat. Nedá se koukat na km, ale na stav, vzít s sebou znalého mechanika, projít, projet. Typicky český je, že každej by chtěl auto s nájezdem do 100tkm .... utopie po 5 letech provozu, zvlášť u TDI, ale občas se vyjímka najde 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Červenec 15, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2012 Súhlas, a keď sa také auto nájde, tak je pomaly problém ho predať, lebo každý predpokladá, že je stočené. Predával som svoju 2 ročnú 1,9 TDI dosť narýchlo, a tých kecov, že je to podozrivé, že má len 27tisíc km... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.