Přejít na obsah

Neználkův Tuareg EMANUEL


Neználek

Doporučené příspěvky

Všechno se dá řešit,co s tím teť udělám .Už jen se starat na 100% :D

 

Dávej bacha na vodu a olej, cca v těhle km odchází vodní pumpa, to je hned průser, protože to mají tak chytře, že se smíchá voda a olej,

pokud uslyšíš venku syčení, tak ventilky na měchách,

koukni taky jestli byly udělaný servisní akce, už si moc nepamatuju všechno, ale šlo o zadní uzávěrku, díru do kastlíku baterky, nějaká

hadice se o něco dřela, klasika vadné konektory bagů sedaček,

postupně se řeší turbo a odešlo ložisko na kardanu, spojka je už na 180.000 km slyšet.

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...