Jump to content

Neználkův Tuareg EMANUEL


Neználek

Recommended Posts

Včera jsem se stal štastným majitelem Tuarega :palec: a protože je to ještě hodně čerstvé tak jen pár informací.

Wolkswagen Tuareg r.v.2004 najeto údajně 132000km,převodovka manuál,podvozek vzduch,interier černá kůže,barva střibrná metla,a ještě pár vychytávek. :D

post-48-0-50975600-1332952421_thumb.jpg

post-48-0-47711800-1332952434_thumb.jpg

post-48-0-24967000-1332952448_thumb.jpg

post-48-0-92065800-1332952459_thumb.jpg

post-48-0-47804700-1332952473_thumb.jpg

post-48-0-01074000-1332952489_thumb.jpg

post-48-0-34491900-1332952501_thumb.jpg

Link to comment

Všechno se dá řešit,co s tím teť udělám .Už jen se starat na 100% :D

 

Dávej bacha na vodu a olej, cca v těhle km odchází vodní pumpa, to je hned průser, protože to mají tak chytře, že se smíchá voda a olej,

pokud uslyšíš venku syčení, tak ventilky na měchách,

koukni taky jestli byly udělaný servisní akce, už si moc nepamatuju všechno, ale šlo o zadní uzávěrku, díru do kastlíku baterky, nějaká

hadice se o něco dřela, klasika vadné konektory bagů sedaček,

postupně se řeší turbo a odešlo ložisko na kardanu, spojka je už na 180.000 km slyšet.

 

 

 

 

 

Link to comment

Jardo poznám nějak že jde do háje ta vodní pumpa zvedá se třeba teplota?

 

Nepozná, musíš to hlídat, promíchá se olej s vodou a to docela hrozně, přichází to tak okolo 150.000 km,

dobrou zprávou je, že se to dá vyměnit bez vyndání motoru.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...