Přejít na obsah

nespustenie AC u OII pri climatroniku s FL


Guest NahradneDielyTT

Doporučené příspěvky

Guest NahradneDielyTT

ahojte vsetci ktori mi mozete poradit.

Mam oct II. rv. 2005.dal som tam climatronik s OII.FL rv.2O10; vsetko mi funguje,klapky ok,zobrazuje sa mi na columbuse preste vsetko je ako ma byt. ale nezopne mi klimu. ked tam dam climatronik aky ma byt o octII. tak mi klimu normalne zopne a mrznem v aute. neviete mi s tym neako pomoct ako to dat dokopi? dakujem Vam.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Koupim jsem panel ktery byl novy a nebyl nakodovany.Kodovani jsem si vycetl od kamose z auta. Nakodoval a tlacitko AC bylo najednou funkcni.Kodovani viz screen.

Ale jeste jsem to nevyresil climatronic je dodelavanej a nechce se mi sepnout kompresor(jak na novej tak starej panel) diagnostika mi pise chybu buzeni kompresoru.Panel je zapojeny podle auta co ho melo.Na climatic klima normalne fungovala pritom sme to delali nejdriv u kamose tam to vsechno stacilo jen vymenit prepinovat a klima spina normalne.(jeho auto mr 07 moje mr 05)

post-10228-0-54128400-1337450499_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

AC Compressor First Run-In

Necessary when the Climatronic control module (J255) is replaced.

Prerequisites to start the basic setting A/C compressor first run:

  • Engine at idle
  • Transmission in Park or Neutral
  • Do not cycle the ignition
  • Basic setting was performed for the flaps
  • Inside blower motor is switched on
  • Air vents fully open
  • Load management not active

"AC Compressor First Run-In" Steps:

Start engine and allow it to Idle.

Adapt flap end stops as described above.

[basic Settings - 04]

Select "Compressor Run In; Automatic Start" from the drop-down list.

  • It will show completed, but wait 120 sec (2 Min) and observe the flashing A/C button light on the HVAC panel.
  • After the Basic Settings has completed, the A/C light will quit flashing and the fault code will clear.

Note: If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change the Runtime (or Driving time) for "compressor run-in" basic setting from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the procedure.

Odkaz ke komentáři

Takže abych to tak nějak shrnul.

Když mám MR05 s climatronicem (BJB) a chci dát panel z OIIFL, musím přepinovat konektory, nakódovat (i když nepoužiji úplně novou) a je to OK, nebo se musí měnit i gateway?

 

Neporadil by někdo, jak přesně přepinovat ty konektory? Který drát kam?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...