Jump to content

Koupě Octavia II – Jak koupit Škodu Octavii 2?


Guest Májinka

Recommended Posts

Guest Májinka

Chci koupit Škoda Octavia RS o výkonu 125 kW.

Má najeto pouze 500 km.

Ovšem majitel ho nabízí POUZE za 500 tisíc.

Jak zjistím, co to auto má mít, umět?

Není to málo, když pořizovací cena je přes 800 tisíc?

Máme o to s přítelem vážný zájem, jen se bojím kupovat zajíce v pytli.

Navíc majitel nepovolil prohlídku v servisu, což je dosti zavádějící. Prý to spěchá.

Mohu zjistit někde zda je kradené?

Link to comment
Guest Májinka

Je to odpověď na inzerát.

Nevím, proč to nedovolí. Mohla jsem se v něm projet a právě se mám do pondělí vyjádřit, zda ho chci či ne.

 

Ale je pravda, že tam asi něco nehraje...

Link to comment
Guest Májinka
Ja mam 294tisic a prohlidce bych se nebranil :palec:

 

 

A tohle je ještě ke všemu nové auto.

Máte pravdu, byla jsem tak zahleděná do toho auta, že mi tyto věci nedošly ;)

Link to comment

ono asi je mu jasný, že pokud nejseš expert na auta, tak krátkou projížďkou nic nezjistíš ....

běžnej člověk do toho sedne a je překvapenej jak to krásně jede a co mu všechno ukazuje ten displej uprostřed (maxi dot) a přitom všem nějak nevnímá to ostatní ... za tu cenu s 500 km by to bez problémů prodal v bazaru a nebo přes dealera škodovky ...

ten inzerát je z novin a nebo sis ho našla na netu ? jestli na netu, tak sem dej odkaz ....

Link to comment
Guest Májinka

Přišel s tím přítel, nevím, kde přesně ten inzerát vzal.

 

Optám se, popřípadě hodím odkaz, aby někdo nenaletěl.

( I když, někdo z Vás by asi nenaletěl..)

Link to comment

no, naletět může každý, tento rok jsem byl 3x kupovat auto v bazarech a byl jsem se dívat na desítky aut a 90% z nich

byl vždycky nějaký podvod všechny prej nebourané, ale spáry na kastle jim neseděli a stav kilometrů bych radši ani neřešil o tom by se dal psát román ...

a ta bouraná fábka co se tu řešila to jen potvrzuje .... bohužel běžná praxe :palec:

Link to comment

Škoda, že se stát nestará o to, aby takové podvodné jednání nebylo možné. Bohužel podobné podvodné praktiky jsou zcela běžné a beztrestné a přitom nejde zrovna o malé peníze ...kolikrát jsou to celoživotní úspory lidí, kteří si chtějí udělat radost

tím, že si koupí nové auto, a pak mají doma vrak, kterým jím proteče spoustu peněz ....

Link to comment
Guest Májinka

Máte pravdu, hoši.

 

Nezbyde mi nic jiného, než se podívat jinde.

Ale kdybych měla dlouho chvíli, prověřím si to :palec:

 

Takové věci by se neměli stávat, to je pravda.

Jsem člověk, který si věcí nesmírně váží a svědomí by mi nedovolilo udělat takovou věc...

Tento stát má problémy sám se sebou, starat se ještě o takové věci by znamenalo, že by museli vypustit věc jinou, aby měli čas se zabývat tou novou

 

Smutné...

Link to comment

Jak tady pisou, radeji se podivej na druhe auto. Jednani majitele je velkice nestandartni a bude v tom nejaka bota. A mit pul mega a nemit je veliky rozdil... aut je v bazarech a u prodejcu dost a dost... Jak psal Romariooo podivej se na referencni auta a budes mit klid... :palec:

Link to comment
200 tacu skoro 50% puvodni ceny nepripada ti to hafo navic ?? Ja teda nevim tak 200T jsou pro me docela penize a proto tebe taky, takze mi nejak unika smysl tveho postu.

 

UZ to nehul, a prestan chlastat <;o)))

Olaf: kupuješ auto ty nebo Majinka? Pro někoho 200 tisic je jako třeba pro tebe 2 tisice...a někdo je dokáže "vydělat" během měsice či dvou. :loool:

Link to comment
Guest Májinka
Tak se těším na fotečky.Přijedeš na sraz na Rozkoš? :loool:

 

Za 1. mě nikdo nezval, nevím o žádné Rozkoši či co.

Za 2. bych se musela požádat o povolení svého přítele.

Za 3. po tom všem divadélku tady ohledně mě, nevím, nevím.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...