toret Odesláno Květen 20, 2012 Sdílet Odesláno Květen 20, 2012 Dobrý den, předem se omlouvám jestli se to již na fóru objevilo, ale nic jsem nenašel. Mám problém se svojí Octavii motor 2.0Tdi BKD. Po delším cestování cca 150-200km za teplého počasí cca 26°C se při volnoběhu ozývá pravidelné klepání (cvakání) z přední levé strany auta. Pokud je teplota nižší cca 20°C tak se problém neobjevuje. Neví někdo čím by to mohlo být, nebo nesetkal se s tím někdo? Předem dík za rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Květen 20, 2012 Sdílet Odesláno Květen 20, 2012 Může to být volnoběžka na alternátoru,ale ta by byla slyšet asi i v jiných teplotách.A co klimakompresor? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
toret Odesláno Květen 20, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 20, 2012 Na klimatizaci to myslím nemá vliv, klimatizace může být i vypnutá a dělá to stejně. A volnoběžka alternátoru by byla slyšet spíše na právé straně ne? Mě spíše napadl setrvačník. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Květen 20, 2012 Sdílet Odesláno Květen 20, 2012 Klimakompresor je taky na pravý straně.Nevšiml sem si že si psal o levý straně.Tak to fakt netuším co by to mohlo být. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
toret Odesláno Květen 20, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 20, 2012 škoda :( , je zvláštní, že to dělá jen, když je venku dost teplo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 20, 2012 Sdílet Odesláno Květen 20, 2012 Tak na levo je čerpadlo, ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Květen 21, 2012 Sdílet Odesláno Květen 21, 2012 U PD asi těžko. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 21, 2012 Sdílet Odesláno Květen 21, 2012 Těžko? A copak se nám to skrývá na obrázku pod číslem 19? . . . . . . . Tandemové ČERPADLO 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Květen 21, 2012 Sdílet Odesláno Květen 21, 2012 může to dělat setrvák, tamdempumpa a nebo ventilový blok - černá škatule nad posilovačem brzd 0 Citovat Odkaz ke komentáři
toret Odesláno Květen 22, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 22, 2012 Tak vypozoroval jsem, že když to klepe a já přidám plyn tak to přestane. Kdyby to bylo čerpadlo, tak by se zvuky ozývaly nezávisle na teplotě ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Květen 22, 2012 Sdílet Odesláno Květen 22, 2012 No a nebo něco podobného jsem tu měl a bylo to spojkové ložisko ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Květen 22, 2012 Sdílet Odesláno Květen 22, 2012 na 80% něco se spojkou, nejspíš setrvák 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 22, 2012 Sdílet Odesláno Květen 22, 2012 (upraveno) Zkus nechat motor klapat na volnoběh a pak pomalinku a plynule přidávej plyn, ale fakt lehounce. Jak tibudou stoupat otáčky a začne se ti chvět motor, je to setrvák. Upraveno Květen 22, 2012 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
toret Odesláno Květen 23, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 23, 2012 Tak dneska jsem najel cca 30km a vypozoroval jsem: 1) když je motor studený, tak se spojkový pedál téměř nechvěje, když se motor postupně zahřívá tak se spojkový pedál chvěje čím dál víc. 2) Když je motor zahřáty tak v nízkých otáčkách cca 1500 pustím plyn, tak motor jako by chtěl chcipnout, takové lehké škubnutí. 3) Když je motor zahřáty a začne to klepat/cvakat, zastavím a postupně, když motor chladne cvakání/klepání ustává. 4) Když to cvaká/klepe a zmačknu spojku tak jde slyšet jako by něco dřelo kov na kov - to bude asi ložisko na spojce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 23, 2012 Sdílet Odesláno Květen 23, 2012 hehe, zrovna jsem to čet na Dieselpower fóru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
toret Odesláno Květen 25, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 25, 2012 Našel by se někdo z Brna, kdo by měl čas se mi na to mrknout? Dík! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 25, 2012 Sdílet Odesláno Květen 25, 2012 v Brne je jeden servis kde vedouci mechanicke dilny je pomerne uznavany prispivatel na dieselpowerforu. http://www.rfauto.cz/. Vim jeste o jednom servisu kde se da dobre servisovat v Brne, ale rovnou rikam ze znalosti asi nedosahuji znalosti pana Chladka z RFAuto. Kdyztak mi napis do SZ cislo ti pisnu pokud budeme s p2p delat na aute a muzeme to zkusit poslechnout nebo porovnat mam BKD s 224 000km Osobne si myslim ze to skonci vymenou setu setrvak + spojka + lozisko. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest hory Odesláno Květen 26, 2012 Sdílet Odesláno Květen 26, 2012 Mám tu samou octavku a řešim stejnej problem.Jak je venku nad nějakejch 18-20C tak mi to po zatížení začne dělat přesně takový zvuky který popisuješ.Mám za sebou výměnu komplet spojky i s dvouhmotou,nechal jsem vyměnít turbo(repas)a ještě AGR ventil.Ještě prej mám vyměnit chladič pro zpětné vedení spalin s regulační klapkou.Jsem z toho uplně hotovej a taky bych uvítal nějakou odbornou radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
toret Odesláno Červen 26, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 26, 2012 Zdravím, nechal jsem vyměnit setrvačník a cvakání / klepání přestalo. Takže předpokládám, že problém byl v něm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
z.prachy Odesláno Prosinec 6, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2016 Dobrý den mám Stejný problém z motoru jde slyšet podivné cvakání za studena je slyšet vice po ohřátí motoru již není tak znatelné a při otáčkách již vůbec zdá se mi že to jde od altíku ale nejsem si jist zasílám i video prosím o rady Děkuji :) https://www.youtube.com/watch?v=it8pYkX_TYk&t 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.