Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dobrý den přijel jsem na parkoviště odstavil auto vše v pořádku přišel jsem asi po půl hodině chtěl jsem nastartovat a nic asi po 4 to chytlo a hned chcíplo tak znova a musel jsem to držet trochu pod plynem aby nechcípla po cestě domů neochotně šla do otáček a hrozně houpala jak když se jí nedostává palivo mám 1.6 74kw.

Odkaz ke komentáři

Měl jsem podobný problém podívej se na hadičku pod sáním vzduchu,je pod hadici od filtru ke škrtící klapce pod tou slabší co jde k nalevacímu hrdlu oleje do motoru.(Nevím jak to jinak napsat).Hadička je dlouhá cca 12cm mě praskla po délce a motor po nastartování chcípal běžel nepravidelně,střilel do výfuku a pod.po výměně hadičky běží jak hodinky.

Odkaz ke komentáři

Jo ten snímač otáček jsem musel taky měnit, jsou na motoru 2, jeden je na bloku motoru (ten snímá otáčky klikovky) a druhý je na vačkovém hřídeli (Hallův snímač). Jen na bloku motoru se vymění během pár minut, ale ten na vačce se mění blbě, protože se musí sundat rozvody, což je práce na půl dne (já jsem měl špatný právě ten co je na vačkovém hřídeli :( )

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Hallův snímač toto určitě nedělá, když mu to jede jen na tři válce, tak je problém v zapalování, mohla by být špatná zapalovací cívka, ale nejdřív ať to napíchne na diagnostiku, co mu to bude psát ;)

 

na diagnostice to nepise zadnou zavadu. a jen za studena to jde na tri valce. nevite nekdo co s tim muze byt?

lidi tady psali ze jim pri startu jede octavka jen na tri valce a ze to je Halluv snimac.

kamaradovi to zacalo zlobit po vymene tesneni pod hlavou, pak se to jeste vic zhorsilo po vymene komplet spojky.

dekuji za jakykoli napad a radu.

Odkaz ke komentáři

Pokud by byl špatnej Hallův snímač, tak to bude psát na diagnostice, ale říkáš že diagnostika nepíše nic, tak mu nezbyde nic jinýho než zkoušet měnit věci okolo zapalování než narazí na špatnou součástku. Ať si zkusí někde sehnat (vypůjčit) zapalovací cívku, aby vyloučil, že to nedělá ona :)

Odkaz ke komentáři

Pokud by byl špatnej Hallův snímač, tak to bude psát na diagnostice, ale říkáš že diagnostika nepíše nic, tak mu nezbyde nic jinýho než zkoušet měnit věci okolo zapalování než narazí na špatnou součástku. Ať si zkusí někde sehnat (vypůjčit) zapalovací cívku, aby vyloučil, že to nedělá ona :)

 

ptal jsem se ho a zapalovaci civku tam ma taky menenou. :-(

pry ne kazdemu se na diagnostice ukazalo ze ma spatny halluv snimac.

Odkaz ke komentáři

Dá se to ještě jednoduše zjistit, pokud mu motor půjde vytočit jen do 5200 ot. (tím se rozumí při jízdě např. na trojku), tak je špatný Hallův snímač, ale pokud motor bezproblémů vytočí na 6000 ot. a víc, tak je Hallův snímač v pořádku.

 

Další možnost je ta, že odpojí čidlo na klikovce (je zepředu na bloku motoru pod parohama sání) a pokud mu půjde nastartovat motor, tak je opět čidlo OK, pokud nenastartuje, tak je čidlo KO ;)

Odkaz ke komentáři

Dá se to ještě jednoduše zjistit, pokud mu motor půjde vytočit jen do 5200 ot. (tím se rozumí při jízdě např. na trojku), tak je špatný Hallův snímač, ale pokud motor bezproblémů vytočí na 6000 ot. a víc, tak je Hallův snímač v pořádku.

 

Další možnost je ta, že odpojí čidlo na klikovce (je zepředu na bloku motoru pod parohama sání) a pokud mu půjde nastartovat motor, tak je opět čidlo OK, pokud nenastartuje, tak je čidlo KO ;)

 

dekuji mockrat za velice uzitecne rady. zeptam se ho na to a nebo to vyzkousime a napisu dal nove poznatky.

Odkaz ke komentáři

dekuji mockrat za velice uzitecne rady. zeptam se ho na to a nebo to vyzkousime a napisu dal nove poznatky.

tak motor dokaze vytocit na vic nez 5200 otacek. jeste zkusi ten snimac na klikovce. jestli nastartuje nebo ne. jinak co by to jeste mohlo byt?

jeste kdyz za studena nastartuje, tak mu to chcipne a nebo ma otacky jen okolo 400. pak kdyz to vytoci tak se otacky drzi na 1.100 a jak vynecha ten jeden valec tak to na chvili klesne na 800 a hned zase stoupne.

Odkaz ke komentáři

Ten Halluv snimac bude 100% v poradku, zavada bude nekde jinde. Podivejte se pres diagnostiku jesti je v poradku teplotni cidlo chladici kapaliny, to taky dokaze nadelat peknej bordel (vim to z vlastni zkusenosti) a nebo si muze motor prisavat falesnej vzduch, takze zkontrolovat rouru co je mezi vzduchovym filtrem a skrtici klapkou, jestli neni nekde praskly (to se stava dost casto) a nebo muze byt spatny tesneni na sani (na tech parozich), taky jsem tam to tesneni mel spatny a i tu rouru uz jsem musel menit... Opravdu toho muze byt hodne, chce to proste hleda a hledat :)

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...
Guest beachbitch

Já mam opačný problém a sice takový, že se stává když se auto zahřeje např ruzne popojiždky po městě a ted v těch vedrech, tak nejde natočit a kdyžtak jedině když zkousim přidávat plyn tak podle mě chytne tak na tři válce a pak se chytne ale už se mi také stalo, že auto chytlo na tři válce a já potřeboval nutně dojet tak jsem s tím kus dojel ale auto absolutně nemělo tah kuckalo nešlo vytočit....Pak když motor schladnul tak to zase nastartovalo na brnknutí.

 

Občas se taky stalo, že auto tedy nastartuje hned pak ale chvíli kolísají otáčky auto zhasne a když nastartuju podruhé tak už nechcípne.

 

Je to taková blbá závada jak to nedělá furt ale jen občas :(

 

Co s tím.. zatím pro začátek nechám vyměnit svíčky a zkusím to s tím čidlem....

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

To mě Mišo taky napadlo, ale neprojevoval by se špatný vstřik i při teplém motoru? :)

 

Známej měl na BMW vadný dva vstřiky. Projevovalo se to tak, že při nízkých otáčkách motor houpal, ale když mu přidal, tak se to chytlo a vstřiky fungovaly. Prostě jak tomu dal víc paliva, tak fungovali všechny vstřiky, ale když jel na běžnou rychlost, to znamená míň paliva, tak ty vstřiky přestaly dávat. Takže bych se ani nedivil, kdyby ten vstřik byl KO.

 

Já mam opačný problém a sice takový, že se stává když se auto zahřeje např ruzne popojiždky po městě a ted v těch vedrech, tak nejde natočit a kdyžtak jedině když zkousim přidávat plyn tak podle mě chytne tak na tři válce a pak se chytne ale už se mi také stalo, že auto chytlo na tři válce a já potřeboval nutně dojet tak jsem s tím kus dojel ale auto absolutně nemělo tah kuckalo nešlo vytočit....Pak když motor schladnul tak to zase nastartovalo na brnknutí.

 

Občas se taky stalo, že auto tedy nastartuje hned pak ale chvíli kolísají otáčky auto zhasne a když nastartuju podruhé tak už nechcípne.

 

Je to taková blbá závada jak to nedělá furt ale jen občas :(

 

Co s tím.. zatím pro začátek nechám vyměnit svíčky a zkusím to s tím čidlem....

 

Něco podobného jsem měl na Scenicovi, dlouhým bádáním jsem vypozoroval, že když je zapalovací cívka studená, funguje. Jakmile se zahřála, přestala fungovat, takže jsem pak jel jen na tři, nebo i na dva válce. Později mě to stálo katalyzátor, ale protože jsem zjišťoval čím to je, tak jsem jezdil a neměl ani tušení, že to zničí katalyzátor. Udělal jsem teda test a to jsem si potom byl jistej. Zahřál jsem motor a když to pak začalo jet jen na tři válce, vypnul jsem motor, vymontoval cívku a vrazil ji do mrazáku, abych ji schladil co nejdříve. Pak jsem ji vrátil zpět do ještě teplýho motoru a ejhle, motor jel zase normálně. Takže jsem šel, koupil novou cívku a bylo po problému. Rozdíl mezi tím Scenicem a Škodovkou je, že u Scenica je cívka venku za 3 minuty. Stačí jen odpojit kabel, vymontovat asi tři šrouby a je to.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Já mam opačný problém a sice takový, že se stává když se auto zahřeje např ruzne popojiždky po městě a ted v těch vedrech, tak nejde natočit a kdyžtak jedině když zkousim přidávat plyn tak podle mě chytne tak na tři válce a pak se chytne ale už se mi také stalo, že auto chytlo na tři válce a já potřeboval nutně dojet tak jsem s tím kus dojel ale auto absolutně nemělo tah kuckalo nešlo vytočit....Pak když motor schladnul tak to zase nastartovalo na brnknutí.

 

Občas se taky stalo, že auto tedy nastartuje hned pak ale chvíli kolísají otáčky auto zhasne a když nastartuju podruhé tak už nechcípne.

 

Je to taková blbá závada jak to nedělá furt ale jen občas sad.gif

 

Co s tím.. zatím pro začátek nechám vyměnit svíčky a zkusím to s tím čidlem....

 

Mě přesně tohle dělal snímač otáček klikové hřídele, teplý to nechtělo chytat jen s plynem a na několikátý pokus, studený to bylo v pohodě. Pak to začlo střílet do výfuku a vůbec to netáhlo ;)

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...