libor.98 Odesláno Září 15, 2009 Sdílet Odesláno Září 15, 2009 zdravim vas, měl bych jen jeden dotaz mam octavii TDi 81 kw r.v.98 a Studená mi startuje hned ale jak se motor ohřeje na provozní teplotu a zhasnu ho tak už další starty za telpla jsou delší. cca 5-6sekund než chytne. když tomu pomáhám plynem tak dřřív ale stejně to neni ono. Myslíte že když zajedu na diagnostiku a přidaj na nafftě při startech že to zabere? dik za rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Září 15, 2009 Sdílet Odesláno Září 15, 2009 Tak to nevym, ja mnel podobny problem ale bez rozdilu teplej/studenej motor. Gdyz se mu nehcelo tak otacel vic jak 6 sekund, a zase gdyz se mu chtelo tak nenaskocil hnde ale bylo to kratsi nez 6 sekund. Pak jsem s tim zajel do skodovackeho servisu a oni rekli octavka ma motor v prdeli, ze uz stratila komprese za ze je to velka porce kilometru (stalo se to na 165.000km), tak jsem podekoval a sel jinam. U souseda (ktery je autoelektrikar0 jsme zistili ze tam blbne neco v alanseru pak tam vymenil nejake blbosti ale zase nic. Pak to v druhem elektro servisu naplnili (nevim cim a jak) a vymenili ty, no ty desticki platinove nebo jak se tomu rika, a od te doby auto startuje ihned a je na tom hodne lepe. Stale to neni ono jako npr. u Passat-u TDI-icek ale je to dobry. Take jsem slisel ze se ten problem da vyresit nejakou diagnostikou nebo cim, ale to u mne nebyl pripad. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Září 15, 2009 Sdílet Odesláno Září 15, 2009 zdravim vas, měl bych jen jeden dotaz mam octavii TDi 81 kw r.v.98 a Studená mi startuje hned ale jak se motor ohřeje na provozní teplotu a zhasnu ho tak už další starty za telpla jsou delší. cca 5-6sekund než chytne. když tomu pomáhám plynem tak dřřív ale stejně to neni ono. Myslíte že když zajedu na diagnostiku a přidaj na nafftě při startech že to zabere? dik za radyPokud nic nepomuze tak mam reseni, ktere vzdy funguje.. Kdyz tak pisni SZ.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Září 16, 2009 Sdílet Odesláno Září 16, 2009 Seřízení dávky při startu? TDIfun je borec, takže jdi do toho! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.98 Odesláno Září 16, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 16, 2009 ještě tu mám jednu věc: Rozjedu se na jedničku a vyřadim a jak dojíždim bez plynu ani nebrzdim tak motor začne klepat jako by se nemuže udržet jak když de na 3 válce. jak mile dojedu nebo zastavim tak se to okamžitě zpravý a motor jde nádherně na volnoběh. Dělá to prostě jen když dojíždim na nautrál např ke křižovatce i když brzdim nebo ne. muže to mit něco do sebe stěma startama? nebo nákej regulátor otáček už newim. jestli mi to zistí když to napíchnou na PC.? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 16, 2009 Sdílet Odesláno Září 16, 2009 no mě to dělalo taky :) a vyměnil jsem baterii a je vše v pohodě oni jsou ty naše TDI-čka na to háklivý je to běžná věc i když mi připadalo že je baterie v pohodě tak prostě tomu motoru chybí ty správné otáčky jinak ještě pomůže výměna startéru ,ale to už je nákladnější a nebo potom sw úprava 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.98 Odesláno Září 16, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 16, 2009 no mě to dělalo taky :) a vyměnil jsem baterii a je vše v pohodě oni jsou ty naše TDI-čka na to háklivý je to běžná věc i když mi připadalo že je baterie v pohodě tak prostě tomu motoru chybí ty správné otáčky jinak ještě pomůže výměna startéru ,ale to už je nákladnější a nebo potom sw úprava to jsi myslel ty starty nebo ten motor že jde divně když dojíždim na neutrál že se klepe de nepravidelně jak se auto zastavi hned se to spraví jde suprově na volnoběh . jinak baterka cca 1 stará ani ne. 74ah že by startér? to točí jak bejk jen trvá než naskočí oproti jinejm TDi:-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Září 16, 2009 Sdílet Odesláno Září 16, 2009 Klepani dela setrvak, starty lze vyresit poupravenim v SW.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 17, 2009 Sdílet Odesláno Září 17, 2009 [že by startér? to točí jak bejk jen trvá než naskočí oproti jinejm TDi:-( no myslel jsem to startování jinak to klepání (chvění ) jak psal TDI fun je setrvák také už to mám za sebou máš určitě dvouhmotu že ? mě taky odešel do věčných lovišť dal jsem jednohmotu a byl klid jinak to startování za tepla se hodně řešilo na starém foru prostě jsem si půjčil baterii od kamaráda a najednou mi začala chytat i za tepla na drc abylo rozhodnuto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pirate tdi Odesláno Září 17, 2009 Sdílet Odesláno Září 17, 2009 tento problem som riesil aj ja. u skodovky vymenili palivovy filter vraj nemam original a tam je chyba, trubky z nadrze az ku filtru ze taha vzduch,,, potom bateriu, zhavice, pridali mi davku pri startovani no bohuzial ukoncili sme to vetou mate motor v prdeli ved uz ma 320 000km za sebou. Znamy mechanik vybral starter a precistil ho, startovanie slo na jednotku asi pol roka, nasladne to zacalo znova haprovat. kupil som novy starter a od vtedy to slape ako hodinky. Dakujem akurat skodovke ze mam na motore kopec kravin zbytocne pomenenych uplne zbytocne, co stali kopec penazi. Som zvedavy keby som sa dal nahovorit na tu generalku motora podotykam cca 2000€ mi zasomral technik a by to nestartovalo ako by sa potom zatvaril. Skus ho dat najprv vycistit a uvidis kolko to pomoze a uvidis. S tymito zradami uz som sa stretol viac krat aj u znamych , vzdy to zabralo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.98 Odesláno Září 17, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 17, 2009 ale já mám jedno hmotu setrvák. ty to nedělaj. má tu první octavku 97 takže bych to viděl na čerpadlo? známej mechanik už to prej dělal 2x ten samí případ na starej octavě dálo to čerpadlo . byl jsem dnes na diagnostice a mám prej o 1,5stupně víc na předvstřiku na to startování a stejně to startuje dlouho to znamená když uberu tak to bude horší ne? už fakt newim co skoušet. jeestli fakt tu baterku atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Září 18, 2009 Sdílet Odesláno Září 18, 2009 Jednohmota byla jen v motorech typu 1Z... ty by jsi mel mit normalni dvouhmotu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Září 18, 2009 Sdílet Odesláno Září 18, 2009 ale já mám jedno hmotu setrvák. ty to nedělaj. má tu první octavku 97 takže bych to viděl na čerpadlo? známej mechanik už to prej dělal 2x ten samí případ na starej octavě dálo to čerpadlo . byl jsem dnes na diagnostice a mám prej o 1,5stupně víc na předvstřiku na to startování a stejně to startuje dlouho to znamená když uberu tak to bude horší ne? už fakt newim co skoušet. jeestli fakt tu baterku atd. Startovací dávka ti nepomůže měl jsem to samý zkus tu baterii a nebo startér opravdu tyhle motory jsou dost náchylný na otáčky stačí o trochu méňe otáček a pak to takhla dlouho točí no a co se týká setrválu tak to bych netvrdil už jsem viděl octávii 97 s dvouhmotou i v servisu mi řekly tenkrát že tam může být oboje!!!!!!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.98 Odesláno Září 19, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 19, 2009 tak předvstřik na čerpadle mi nepomohl. pojedu znova na diagnostiku a předvsřik podle ní nastavim na čerpadle přesně a zvednu startovací dávku přez diagnostiku. už jsem i odskoušel to že když vypojim teplotní čidlo a mám motor ohřáty tak chytá okamžitě. dá se to oblbnout přez rele že si počítač při každym startu bude myslet že má stude motor proto přidává víc nafty. já to skusim nejdřiv přidat na diagnostice než tam cpát náky to relátko. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
davidpopjak Odesláno Září 27, 2009 Sdílet Odesláno Září 27, 2009 zviseni startovaci davky sem taky zkousel a nic moc se to nezlepsilo,nechal sem upravit soft a jde na brknuti 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mar.cz Odesláno Září 29, 2009 Sdílet Odesláno Září 29, 2009 ahoj. popisoval jsem to v prvním tématu. zvýšení dávky nepomohlo, baterie nepomohla až výměna startéru (i když se zdál v pořádku a točil jak blázen, zasvěcení tvrdí že je mění zhruba kolem 150000 km) teď to startuje jak víno 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jelda001 Odesláno Září 30, 2009 Sdílet Odesláno Září 30, 2009 K problémům se starty. Měl jsem naprosto stejný problém jako ty. Včetně všech těch rad jako moto v prdeli, čerpadlo a td. Vyndal jsem starter a rozebral. Rotor je uložen v dvou bronzových pouzdrech, která byla vyběhaná. Jinak starter v pohodě. Objednal jsem futra za 400,-Kč a vyměnil, vyčistil a od té doby je to v pohodě. Pokud jsou futra vymlácená strater má při točení větčí odpor a jak již zde někdo uvedl TDI je na otáčky při startu háklivé. Jdi cestou nejmenšího odporu a nevyhazuj zbytečně prachy. Asi nikdo jich nemá dost ne? Viděl bych to na 99% na tuto závadu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Říjen 4, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2009 Kdyz da odpor tak to bude celou dobu simulovat studenej motor.. Nakonec to bude tak, ze nez nastartuje auto, bude mackat 10 cudliku ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 4, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2009 Kdyz da odpor tak to bude celou dobu simulovat studenej motor.. Nakonec to bude tak, ze nez nastartuje auto, bude mackat 10 cudliku Jj ;) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.98 Odesláno Říjen 6, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 6, 2009 tak repase startéru nezabrala ještě skusim předstřik na vagu a start dávku, jinak uprava softu u mě konkrétně se musí vlest do ŘJ (97rok), mám kontakt na jednoho chlápka co to dělá jak u novejch tak u tědle starych TDi a cena u mě by byla za to 2500k a prý mám pokoj na vječnost. asi mi nic jinyho nezbyde 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KOKYN Odesláno Říjen 9, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2009 Dělalo mi to taky nastavit dávku paliva a je to OK! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 9, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2009 tak repase startéru nezabrala ještě skusim předstřik na vagu a start dávku, jinak uprava softu u mě konkrétně se musí vlest do ŘJ (97rok), mám kontakt na jednoho chlápka co to dělá jak u novejch tak u tědle starych TDi a cena u mě by byla za to 2500k a prý mám pokoj na vječnost. asi mi nic jinyho nezbyde Odkud jsi ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.98 Odesláno Říjen 29, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 29, 2009 už nevim co mám dělat : starter nepomohl ani baterka,předvstřik a startovací dávka tak 3dny a zase to točí a točí než chytne teply. jak už to stojí tak pul hodky tak to chytne dobře ale hned po zhasnutí nebo po 5-10min ne to točí tak 5-6sekund. kdyby byl někdo poblíž kdo bi se mi na to podival kdo tento problém řešil. někdo z pardubického kraje nebo z vysočiny? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Říjen 30, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2009 Uz jsem ti to nekolikrat rikal, ze ti pomuze uprava softweru!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.98 Odesláno Říjen 30, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 30, 2009 Uz jsem ti to nekolikrat rikal, ze ti pomuze uprava softweru!!! jasny no schánim někoho poblíž svitav a okolí ty jsi moc daleko:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jeřáb Odesláno Říjen 30, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2009 Ahoj všichni, jedna věc mi ale vrtá v hlavě, proč upravovat SW. To se jako SW v průběhu stárnutí vozu moduluje do nějakého nefunkčního, eventuálně špatně funkčního stavu? Myslel jsem, že řídící jednotka se neumí inteligentně adaptovat - učit. Dobře, upravým SW, kára šlape, ale vlastní problém jsem vlastně nevyřešil? Vysvětlí mi někdo prosím tedy logiku a opodstatnění úpravy SW, třeba TDIFUN? Není to, jako platit dluh dluhem? Nebo si brát půjčku, abych zaplatil jinou půjčku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdsamct Odesláno Listopad 1, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2009 (upraveno) napadlo me uplne to stejny, pomalu asi zacinam taky resit tento problem a tak koukam co se kde pise a jak kdyby jsi me vzal slova neni lepsi zjistit kvuli cemu je chyba a napravit primo postizene misto nez dat nejakou zaplatu / SW / a jen ji obejit?co kdyz se po nejakm case ze zaplaty zas udela dira ......... verim ze by hodne lidem pomohlo kdyz by nejaky znalec vysvetlil veci okolo problemu / cim je zavada zpusobena , jak funguje ta SW uprava a vic veci kolem / Upraveno Listopad 1, 2009 uživatelem zdsamct 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Listopad 2, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2009 A treti otazka ode mne. Ja nastesti s tim nemam problem ale muj kamos cistil vstriky na Audi A4 1,8 20V (ne turbo je to r.v.96), a pak potpm mu zacalo delat ten samej problem ze za studena chita na prvni otacky ale za tepla spatne - rikal neco ze se musi pomahat plynem nebo co. Takze se ptam jestly se i u benzinu to vyresi take tou upravou nebo co? Dik za otpoved. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libor.98 Odesláno Listopad 3, 2009 Autor Sdílet Odesláno Listopad 3, 2009 tak mě bylo řečeno a několíkrát ověřeno že za ty teply starty muže vyběhané čerpadlo, nedá takovej tlak při teplej naftě jak studeny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 3, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2009 Podle mne je to kombinace ruznych faktoru.... Horsi komprese, mensi tlak z cerpadla, horsi vstriky a potom za tepla to mur staruje... Co delaji lidi jako prvni vec je zvyseni davky paliva to nekdy pomuze nekdy ne... druhou a co jsi ty udelal taky starter a batarka to muze i nemuze pomoct Tak ti zustavaji tlaky a cerpadlo.... zacal by jsem vstrikama zkouska vstriku stoji kolem 1000 kc a moje vstriky po 350 Tkm byli na 95 procentech takze v pohode.... Kolik mas nalitano ty???ale opravdu ne podle pristroju ale podle motorovky.... ale jestli nepomuzou vstriky a komrese zustava cerpadlo a to je na rozvodech a to je drbacka... PS: nemas zaslepenej AGR ventil????? ten muze taky delat neplechu ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.