Přejít na obsah

Dojazd na plnú nádrž


Mslx

Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Ma navic D-Dot nebo J-Dot, je vice informativní, a ukazuje mu teplotu motoru myslim a jde dalsi funkce,tlak turba,rychlost atd,,,,

 

Jinak dojezd na plnou nadrz jejvíc jsem dojel 1180km 1.9 TDi PD 74kW ručička už ležela:D ale s rotačkou co ma sestřenka na tu teda nemam ta v pohodě překročí přes 1200km jak nic ma 1.9 TDi 66kW starou dobrou rotačku..

Upraveno uživatelem libor.kratas
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Když jsi skoro na suchu, tak dáš plnou, a pak pistolí zmáčkneš odvzdušňovací ventil v nádrži ( trubičku ) a necháš to vysyčet a pak liješ dál a znova a znova až to přestane syčet, pak máš naftu pod víčkem :) a nebo mám díru v nádrži a jezdím pouze z kopce :D a v oklí benziny hnízdí sýčci :D

Odkaz ke komentáři

Do nádrží škodoviek sa vojde viac paliva než uvádza dokumentácia

 

 

 

Škoda Auto pumpám zaslala vysvetľujúci materiál, ktorý zákazníkom problém objasňuje

[6.10.2004, TASR]

 

Do nádrže každého zo štyroch modelov škodoviek sa vojde približne o 10 litrov paliva viac, ako uvádza dokumentácia. Namiesto oficiálne proklamovaných objemov nádrží 42 litrov (l) pre Feliciu, 45 l pre Fabiu, 55 l pre Octaviu a 63 l pre Octaviu 4x4 je totiž skutočný objem palivového systému u Felicie 51 litrov, Fabie 58 l, Octavie 71 l a u Octavie 4x4 je to 74 l.

 

Podľa materiálu, ktorý Škoda Auto rozposlala benzínovým pumpám, v prvom prípade ide o objem, ktorý má možnosť majiteľ auta využiť pri štandardnom spôsobe tankovania, ako sa uvádza v návode na obsluhu auta. Viac paliva môžu majitelia automobilov natankovať po odvzdušnení nádrže pri vyradení bezpečnostného ventilu v hrdle nádrže.

 

Škoda Auto tento postup neodporúča. Podľa Vladimíra Dodrvu z marketingového oddelenia automobilky negatívnym dopadom takého tankovania môže byť zhorený katalyzátor.

 

Reálnu veľkosť nádrží charakterizuje Škoda Auto ako bezpečnostný objem, ktorý je nutný pre rozpínanie paliva vplyvom ohrievania a ktorý zabezpečuje, že palivo nezačne vytekať z vozidla odvzdušnením ani v prípade jeho odstavenia na svahu so sklonom až 10 stupňov na neobmedzene dlhý čas.

 

Skutočný objem nádrže sa dá natankovať pri vyradení páčkového ventilu v hrdle nádrže a pomalším tankovaním, čo je však v rozpore s návodom na obsluhu. Pri zašraubovanom uzávere nádrže je páčkový ventil otvorený a umožňuje rýchlejšie odvzdušňovanie bezpečnostných objemov nádrže počas všetkých režimov jazdy. Pri tankovaní, teda odšraubovanom uzávere nádrže, má byť podľa Škody Auto uzatvorený, aby tieto objemy nebolo možné naplniť.

 

Ak teda zákazník na benzínovej pumpe natankuje viac, ako by sa do nádrže jeho auta mohlo vojsť, nemusí ísť hneď o podvod zo strany benzínových púmp. Škoda Auto pumpám zaslala vysvetľujúci materiál, ktorý zákazníkom problém objasňuje.

 

Benzínka Shell napríklad robí pre "neveriacich" zákazníkov akciu, počas ktorej v servise zisťujú skutočný objem nádrže, teda, koľko sa dá do nej skutočne natankovať. Ak má pravdu zákazník, platí prehliadku benzínka, ak ona, servis platí zákazník.

 

www.etrend.sk/auto/auto-poradna/do-nadrzi-skodoviek-sa-...

Odkaz ke komentáři

Normálně to dělám pořád u všech aut už asi 8 let a nikdy s tím žádný problém nebyl, pravda je, že hodně jezdím, takže se mi ještě nestalo, že by mi vyteklo palivo, nebo že by byla nějaká závada. Taky jsem slyšel, že se to nemá, ale nevím o jediným případu, kdy by to bylo na závadu...

Odkaz ke komentáři

Já vim že jo,těch 150km na rezervu dám v pohodě.Jen to nerad pokoušim...navíc sem teď poslední dobou byl línej odvzdušňovat při tankování tak sem tam lil kolem 60L.

 

Těch 10+55 bylo posledně na OMV Maxxmotion diesel,řekl bych že jim to pění jen minimálně.

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...