Přejít na obsah

BMW E90, 330xD


jirka3

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Psal jsem min 15 km. Každopádně zatím problémy nejsou. Nevím, jak to mají vyřešený, asi stejně jako koncern. Ale třeba kamarád tu měl od novoty A3ku- 2,0TDI 125 kW. Zahřátí ani dochlazování mu nic neříkaj, běžně popojížďky se studeným motorem, interval Longlife a za 120 tis.km ani jeden problém...Teď má BMW X1, taky od novoty, 2,0TDI, najeto 170 tis.km a to samý. Jen do toho leje naftu

Odkaz ke komentáři

Tak samozřejmě se snažím to občas projet na delší vzdálenost. Prostě jsem teď ve fází, kdy auto stojí u baráku a já ho nepotřebuju. Tak s ním jednou týdně zajedu nakoupit do vzdálenějšího obchodu- 20 tam, 20 zpátky. A pak zase 6 dní stojí. No a občas nějakej ten výlet, naposledy Ženeva- 120 tam, 120 zpět. A samozřejmě dovolená- 1000 km do Čech. Auto zatím funguje jak má a snad mu to vydrží. Si dneska nevybereš, ale radši risknu DPFko než každý startování trnout, jestli to neskočí o pár zoubků

Odkaz ke komentáři

no tohle je u tsi problém no, jak delší dobu nejedeš tak ti spadne tlak oleje... nevím jestli to vyřešili u těch novějších serií, jestli ten napínák fakt funguje, nebo se potáhne dál :) hold je dnes vše loterie, nebude to jako dříve že si měl auto na 10 let ideálně po záruce pořídit další, ale koho to baví furt měnit....

Odkaz ke komentáři

Jo na kole....tejden domů, tak bych našim řekl ahoj a zase tejden zpátky :lol:

Prostě už toho tolik nenajedu, dřív to bylo bez problému 40 tis.km ročně. Už holt není čas a je hodně práce, takže se do Čech dostanu minimálně :( . Tam pak asi budu muset před prodejem namotat 100 tis.km navrch, protože mi ty km nebude nikdo věřit a auto bude neprodejný :wallbash:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak nas v sobotu ceka mala projizdka- 1000 km smer CR. Uz se docela tesim;-). No a v CR dostane trochu ty pece, bude se pripravovat lak na letni sezonu, konecne prezuju na letni, dale jsou pripraveny novy vybojky do xenonu, probehne vymena palivoveho a kabinoveho filtru, vycisti se a dopusti klima, vymeni se zpet zadni svetla za puvodni, no a taky nas ceka STK a emise;-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...