Přejít na obsah

olej v nádobce chladící kapaliny


Guest pavlisRS

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

vlastním škodu octavii II 2.0 TDi RS PD 125 kw, r.v. 2006, motor BMN, 16V

poraďte mi prosím, v nádržce chladící kapaliny se mi dostává olej. V autorizovaném servisu jsme šli po stopě závady a došli k prasklé hlavě motoru. Byla tedy vyměněna originál hlava motoru ze škodovky, vše originální díly ..těsnění, šrouby, hadice, olejový filtr, chladič oleje (výměník) atd. , avšak problém stále setrvává. Neví si s tím nikdo rady ani v autorizovaném servisu Škoda a já jsem z toho už nešťastný, vše už mě to stálo alespoň 50 000,- Kč a problém setrvává, nehleďme draze placená práce automechaniků Škoda... :( Nádobka je stále zakalená olejem, voda neubývá, byl vyměněn i termostat, teplotu drží při zahřátí, avšak když motor není v tahu (jedu z kopce nebo brzdím motorem), tak teplota padá..jen vše stojí peníze a problém setrvává... :(

Ještě dodávám, že byly udělány několikrát i proplachy chladící soustavy speciální kapalinou a byla několikrát měněna, bylo ježděno kvůli pročištění a nepomohlo to.

 

Nádržka chladící kapaliny je celá zakalená hustě olejem (viz foto)

 

V dohledné době mě čeká výměna turbodmychadla, poněvadž žere olej a píská jako sanitka, je možné, že za olej v chladící soustavě může TURBO, že by netěsnilo apod??

 

Jen poznamenám, že jsem se dočetl, že turbo je u RS přichlazováno chladící kapalinou, hřídel plující v oleji se vyšlehne, olej má vyšší tlak než voda a dojde k prolínání oleje do vody. Chyba v servisu byla ta, že asi RS viděli asi za ta léta poprvé, turbo je tam trošku jiné. Je tomu doopravdy tak?

 

Děkuji za jakoukoliv odpověď = pomoc

post-25488-0-21835500-1355603376_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Já si myslím že turbo chlazené vodou je jenom v 1,8TSi.... Ale určitě by se mi nelíbilo kdyby mi v autě vyměnili X dílů za X tisíc a závada by přetrvávala.... pokud to je autorizák tak ať si zavolaj někoho schopnějšího.... nebo zavolej do bolky ať se staraj takhle by to fungovat nemělo.

 

Jinak nic si z toho nedělej v tom servisu kde sem byl s RS já ho taky asi viděli poprvý chtěli měnit řídící jednotku asi za 40litrů když to byl "jenom vstřik"

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Já si myslím že turbo chlazené vodou je jenom v 1,8TSi.... Ale určitě by se mi nelíbilo kdyby mi v autě vyměnili X dílů za X tisíc a závada by přetrvávala.... pokud to je autorizák tak ať si zavolaj někoho schopnějšího.... nebo zavolej do bolky ať se staraj takhle by to fungovat nemělo.

 

Jinak nic si z toho nedělej v tom servisu kde sem byl s RS já ho taky asi viděli poprvý chtěli měnit řídící jednotku asi za 40litrů když to byl "jenom vstřik"

 

 

Máš pravdu, jsou to "mechanici od fordu", když mi řekli, že detekce vady bloku motoru se zjistí nalitím nějaké tekutiny a pod laser do Brna, kde to zjisti, prý je to nákladné a tudíž nevím co mám dělat, protože jsem takřka bezmocný..už mě to vozidlo přišlo na nekřesťanské peníze...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Guest pavlisRS

Ta hlava byla opravdu praskla (zkousena ) nebo to byla jen domenka servisu ?

 

a je to olej v te nadobce nebo je to jen cerne ?

 

Chladic oleje myslite to co je pod filtrem oleje ?

 

 

Byla prasklá mezi válci (viz obrázek), tato prasklina byla mezi každými válci, tudíž tam dali novou (jenže oni nic jiného neumí než jen měnit díly a zkoušet a třeba to vyjde..mi připadne) :/

 

jedná se o olej v nádržce, i při doteku je to mastné a jde cítit olej (viz obrázky). Ano, myslím chladič oleje, i filtr je nový.

post-25488-0-97652400-1357066059_thumb.jpg

post-25488-0-51422700-1357066067_thumb.jpg

post-25488-0-08868800-1357066072_thumb.jpg

post-25488-0-32928000-1357066090_thumb.jpg

post-25488-0-53965600-1357066105_thumb.jpg

post-25488-0-32245900-1357066116_thumb.jpg

post-25488-0-98648500-1357066127_thumb.jpg

post-25488-0-22786000-1357066149_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 5 let později...
  • o 2 roky později...

Dobrý den, 

Taky mám podobný problém ve svojí ovci. Je to 2.0 TDI 103kw bez DPF filtru BKD motor. Ztrácí se mi voda a v baňce mám míchaný olej s vodou, ale voda se mi nezahřívá ani se rychle neohřeje a ani tam není emulze jak v bance tak any pod uzávěrem na víko hlavy. Mnoho servisů i recenze mi říkají, že to je hlava, ale také jim přijde divný to, že tlak vody je stejný a není menší a to, že voda se mi ohřívá v normálním čase, někdo zase říkal, že to může být chladič oleje(výměník, který se nachází pod olejovým filtrem).

 

Poprosil bych o rady, předem děkuji

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...