Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Guest pavlisRS

olej v nádobce chladící kapaliny

Recommended Posts

Guest pavlisRS

Dobrý den,

vlastním škodu octavii II 2.0 TDi RS PD 125 kw, r.v. 2006, motor BMN, 16V

poraďte mi prosím, v nádržce chladící kapaliny se mi dostává olej. V autorizovaném servisu jsme šli po stopě závady a došli k prasklé hlavě motoru. Byla tedy vyměněna originál hlava motoru ze škodovky, vše originální díly ..těsnění, šrouby, hadice, olejový filtr, chladič oleje (výměník) atd. , avšak problém stále setrvává. Neví si s tím nikdo rady ani v autorizovaném servisu Škoda a já jsem z toho už nešťastný, vše už mě to stálo alespoň 50 000,- Kč a problém setrvává, nehleďme draze placená práce automechaniků Škoda... :( Nádobka je stále zakalená olejem, voda neubývá, byl vyměněn i termostat, teplotu drží při zahřátí, avšak když motor není v tahu (jedu z kopce nebo brzdím motorem), tak teplota padá..jen vše stojí peníze a problém setrvává... :(

Ještě dodávám, že byly udělány několikrát i proplachy chladící soustavy speciální kapalinou a byla několikrát měněna, bylo ježděno kvůli pročištění a nepomohlo to.

 

Nádržka chladící kapaliny je celá zakalená hustě olejem (viz foto)

 

V dohledné době mě čeká výměna turbodmychadla, poněvadž žere olej a píská jako sanitka, je možné, že za olej v chladící soustavě může TURBO, že by netěsnilo apod??

 

Jen poznamenám, že jsem se dočetl, že turbo je u RS přichlazováno chladící kapalinou, hřídel plující v oleji se vyšlehne, olej má vyšší tlak než voda a dojde k prolínání oleje do vody. Chyba v servisu byla ta, že asi RS viděli asi za ta léta poprvé, turbo je tam trošku jiné. Je tomu doopravdy tak?

 

Děkuji za jakoukoliv odpověď = pomoc

post-25488-0-21835500-1355603376_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Já si myslím že turbo chlazené vodou je jenom v 1,8TSi.... Ale určitě by se mi nelíbilo kdyby mi v autě vyměnili X dílů za X tisíc a závada by přetrvávala.... pokud to je autorizák tak ať si zavolaj někoho schopnějšího.... nebo zavolej do bolky ať se staraj takhle by to fungovat nemělo.

 

Jinak nic si z toho nedělej v tom servisu kde sem byl s RS já ho taky asi viděli poprvý chtěli měnit řídící jednotku asi za 40litrů když to byl "jenom vstřik"

Edited by header009

Share this post


Link to post
Guest pavlisRS

Já si myslím že turbo chlazené vodou je jenom v 1,8TSi.... Ale určitě by se mi nelíbilo kdyby mi v autě vyměnili X dílů za X tisíc a závada by přetrvávala.... pokud to je autorizák tak ať si zavolaj někoho schopnějšího.... nebo zavolej do bolky ať se staraj takhle by to fungovat nemělo.

 

Jinak nic si z toho nedělej v tom servisu kde sem byl s RS já ho taky asi viděli poprvý chtěli měnit řídící jednotku asi za 40litrů když to byl "jenom vstřik"

 

 

Máš pravdu, jsou to "mechanici od fordu", když mi řekli, že detekce vady bloku motoru se zjistí nalitím nějaké tekutiny a pod laser do Brna, kde to zjisti, prý je to nákladné a tudíž nevím co mám dělat, protože jsem takřka bezmocný..už mě to vozidlo přišlo na nekřesťanské peníze...

Share this post


Link to post
Guest pavlisRS

Co chladič oleje.

 

 

Chladič oleje byl také měněn a je tam nový, včetně olej.filtru.

Share this post


Link to post

Ta hlava byla opravdu praskla (zkousena ) nebo to byla jen domenka servisu ?

 

a je to olej v te nadobce nebo je to jen cerne ?

 

Chladic oleje myslite to co je pod filtrem oleje ?

Share this post


Link to post
Guest pavlisRS

Ta hlava byla opravdu praskla (zkousena ) nebo to byla jen domenka servisu ?

 

a je to olej v te nadobce nebo je to jen cerne ?

 

Chladic oleje myslite to co je pod filtrem oleje ?

 

 

Byla prasklá mezi válci (viz obrázek), tato prasklina byla mezi každými válci, tudíž tam dali novou (jenže oni nic jiného neumí než jen měnit díly a zkoušet a třeba to vyjde..mi připadne) :/

 

jedná se o olej v nádržce, i při doteku je to mastné a jde cítit olej (viz obrázky). Ano, myslím chladič oleje, i filtr je nový.

post-25488-0-97652400-1357066059_thumb.jpg

post-25488-0-51422700-1357066067_thumb.jpg

post-25488-0-08868800-1357066072_thumb.jpg

post-25488-0-32928000-1357066090_thumb.jpg

post-25488-0-53965600-1357066105_thumb.jpg

post-25488-0-32245900-1357066116_thumb.jpg

post-25488-0-98648500-1357066127_thumb.jpg

post-25488-0-22786000-1357066149_thumb.jpg

Share this post


Link to post

prasklina mezi sedlem a zhavkou nebo otvorem pro vstrik je na temer kazde hlavne, vetsinu to bicemu nevadim, a urcite tam olej nenprotece, tam nejsou kanalky.Mozna je prasklina v bloku motoru, uz to kamarad resil...

Edited by TDIfun

Share this post


Link to post

Dobrý den,

Chtěl bych se zeptat jaký byl nakonec konečný verdikt?? Resimted obdobný problém a hledáme řešení v bloku motoru.

Hlavu mám komplet novou i se saním a dalšími prkotinama a hokejový chladič je v pořádku.

Děkuji za odpoved

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...