Přejít na obsah

Capucino ze štatlu ...


p2p

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Dneska jsme s kamaradem provedly vymenu vodni pumpy... Nechtel jsem kupovat celou tak jsem si sehnal nesehnatelny originalni dil vrtulku (cerpadlo). Je to rozhodne levnejsi varianta nez kupovat celou vodni pumpu vcetne cidel a termostatu za cca 4000 kc. Prace byla vcelku v pohode, ale pro ostatni mam radu. Kupte si radeji dopredu remenici a remen na nahon vodni pumpy. Usetrite si potom problemy a nervy co pri vymene muzou vzniknout. Prace ve dvou lidech a hodne rychlem tempu byla cca 3+ hod. Doufam ze mam zase na cca 150 tkm klid... foto dodam a postup vymeny dodam pozdeji. Ted datluji na telefou.

 

Jinak na TSIckach odchazeji pumpy pri cca 130 az 150 tkm tak se na to vsichny muzete prichystat. Bozi prace a jeste lepsi pristup... postup je vcelku jednoduchy kdo si rad hraje z legem...

 

Vyndat vrtule a vsechny plasty vcetne sani, sundat hafo konektoru, hafo hadic od turba a vody, skrtici klapku, vzperu co drzi sani ( bozi pristup :) ), 5× sroubek od vodni pumpy a hlavne remen. To neni vse ... povolit remenici od vodni pupmy :) vyndat ji jako celek, predelat, preskladat a opacnem poradi narvat zpet do auta.

 

Pri tom doporucuji vycistit skrtici klapku, at to potom nemusite delat pozdeji. Tech 5 min Vas nezabije. Snad jsem na neco nezapomel...bavuvy9e.jpge9u6u9uz.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Tak jsem si dneska udelal radost... po najdeni jsem si na elektrickych sedackach nakodoval snadny pristup... je to sice kravina ale potesi... pro neznale... pri vytahnuti klicku se sedacka posune o 2 cm do zadu a pri nastartovani zase na svoji polohu... kravina ale pekna pozdeji sem dam video...

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

Tak dlouho byl na aute klid, ale v pondeli valim do prace a kompletne se mi zarosili vsechny skla v aute... Po diagnostice mi vypsalo chybu serva klimatizace klapka V70 1K0907511

 

Addresa 08: Klima/topení Labely: SVO\5K0-907-044.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 3T0 907 044 AC HW: 3T0 907 044 AC
Systém a/nebo verze: Climatronic 122 0203
Kódování: 0100000000
Číslo dílny: WSC 73430 790 00999
ASAM Dataset: EV_Climatronic A01001 (SK46)
VCID: 73E1B5CDDAD664802CE
2 závad nalezeno.

9472881 - Servomotor klapky cerstvého / cirkulujícího vzduchu
B108B 71 [008] - Akcni clen blokovan
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 94
Kilometry: 90265 km
Datum: 2000.00.00
Čas: 21:14:23

9472882 - Servomotor klapky cerstvého / cirkulujícího vzduchu
B108B 72 [009] - Akcni clen blokovan v poloze otevreno
Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 54
Kilometry: 90265 km
Datum: 2000.00.00
Čas: 21:13:48

 

Probehla demontaz servomotorku s oznacenim V70 1K0907511, rozebrani a komplet vycisteni jak trimru tak i motorku... Motorek byl na komutatoru totalne zaspinenej. Trimr jsem nechal odmocit v IPA a poradne ho ho protocil. Samozrejme by bylo lepsi ho dat do ultrazvukove cisticky nebo ho rozebrat a vycistit. Zatim jsem volil nedestruktivni zpusb. Na nejakem polskem foru jsem nasel zpusob a postup na vycisteni toho trimru destruktivnim zpusobem. Proc to vsechno absolvuju a nekoupim novy??? New storji kolem 2500 Kc a to je sakra moc... po vyčisteni a seskladani jsem provedl zakladni nastaveni klapek a vse funguje jak ma... Pro rozebrani motorku si davejte pozor na sberne plisky komutatoru (trochu jsem je napruzil) kdyz ho budete skladat dohromady...

PS: nemate nekdo doma jeden navic na pokusy ... Dik za odpovedi :) :)

 

PSS: po delsim pouivani vse funguje jak ma a tim padem jsem usetril 2500 KC na jine blosti :)

 

2014-02-13 13.36.35.jpg 2014-02-13 13.40.15.jpg2014-02-13 13.36.28.jpg 2015-01-24 10.04.15.jpg2015-01-24 10.07.07.jpg snv30436.jpgsnv30443.jpg snv30495.jpgsnv30496.jpg2015-01-24 10.07.10.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Tak a mam to za sebou... Pri poslednim sundani sani z duvodu vadneho cidla G336 kamaradovi spadl jeden vstrik na zem. Zadne poskozeni, zadna oderka, ale proste spadl ze stolu. Po prohlidce jsem usoudili, ze mu nic neni a dali ho zpet... Jak sel cas jsem si vsiml cca 30tkm ze se mi postupne zvysuje uz tak vysoka prumerna spotreba... Ted jsem byl neco kolem 10 l... Po dohode padlo podezreni na vstrik... A kdyz uz vstrik, tak uz vsechny vcetne vstrikovaciho cerpadla (to jsem zatim nedaval). Prace cca na 4 hod v poklidnem tempu a nejaketo cisteni ventilu a klapek sani a usmernovacu toku vzduchu... Po nastartovani s new vstrikama motor uplne zmenil zvuk (sici stroj jako pro novem aute) a hned jsem si vsiml podstatne mensi aktualni spotreby... pred 1,2 ted 0,7 a to jsem jeste nenastavoval skrtici klapku po cisteni... Po zajeti cca 40 km spotreba byla jako za mlada... viz foto... a ted mam dYlema... mam vymenit i ceradlo nebo se mam na to vyprdnout a prodat ho jako new nekomu... Jeste nevim a rozmyslim si to... Jinak demontaz vstriku postup... sundat saharu, skrtici klapku a drzak sani, oddelat palivo a nejake odvzdusnovaci hadice, demontovat sani (bacha na vstriky zustavaji na sani)... Vycstit skrtici klapku kdyz je dole, vycistit klapky sani, usmernovace vzduchu v hlave a vycistit driky ventilu co to jde (dbat na to aby byli ventily zavrene a ten bordel nenapadal do valcu... Na vstriky dat new gumicky a ten teflon a potom to zpetne zase poskladat...

 

 

2015-02-19 11.12.09.jpg2015-02-19 11.12.06.jpg2015-02-19 11.11.55.jpg2015-02-19 11.11.51.jpg2015-02-19 11.12.16.jpg2015-02-19 11.12.22.jpg2015-02-19 11.12.27.jpg2015-02-19 11.12.36.jpg2015-02-19 11.20.39.jpg2015-02-19 11.21.03.jpg2015-02-19 11.22.04.jpg2015-02-19 11.22.12.jpg2015-02-19 11.22.19.jpg2015-02-19 16.22.04.jpg2015-02-19 16.30.32.jpg2015-02-19 11.12.29.jpg

Odkaz ke komentáři

No spadl na bok, drik a potom ten plast... Puvodne jsem po demontazi dneska chtel ten spadly vstrik dat prezkouset cca 200 KC ale jako na potvoru zrovna nesel ven z hlavy. Museli jsme pouzit trochu sily a asi to ma uz urcite za sebou, foto jak dopadl zitra jestli bude-li zajem...


Jelikoz to je de facto comonrail princip tak podle mne kapal...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Dneska probehla vymena praveho gufera na diferencialu. Tekl jako svina :( Nejhorsi je, ze olej do prevodovky (G 052 171 A2) stal cca 1900 Kc, gufero 02J 409 528 ''krouzek tesnici" cca 500 KC (doporucuji to koupit v celku a ne jenom samotne gufero 084 409 189 B stoji totiz uplne stejne) a jeste se mi pri demontazni a zpetne montazi odporoucel spinac zpetneho svetlometu... Jako na svinu :( Prace probihala vcelku v pohode dle DP...

Pri te prilozitosti, jsem si udelal i motorovy olej a olejovy filtr...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak dneska jsem si lehnul pod auto a zase louzicka... Stava se mi z nej olejnicka :( :( :huh: ... na pravem guferu byla zase kapka i kdyz bylo vymeneno... a po dukladnem skoumani jsem dosel k nazoru, ze to jde od turba... ale tam je skoro vsechno suche, az na saci trubku vzduchu... tak nevim , poradne jsem to vyvapkoval utrel a budu hledat kde to utika... mam pekneho pomocnika , malou kameru, tak snad to najdu. Stejny problem resilo i nekolik 1,8-ek, ale autorizovany servis to vyresil nestandartne... vymenou saciho vedeni turba... co se mi nezda, toho oleje je tam totiz trochu vic...

Nejake navrhy...

Odkaz ke komentáři

no cvakalo a potom se prestalo uplne nastavovat... Climatronic totiz nez by zacala tlakova klapka blbnout tak ji odstavy... Jednou se mi ale stalo ze zustalo servo v poloze vnitrni cirkulace a to je potom mazec... to nestacis utirat okno jak se rosi... jestli chces tak ho muzem opravit na nejakem srazu.. je to na cca 30 min i s cistenim...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...