Přejít na obsah

Nemá výkon (Do nouzáku nepadá, běží plynule)


Doporučené příspěvky

Ahoj, zdědil jsem za pár korun Octavii s motorem 1.9 Tdi 66 kw AGR. Najeto 280 tisíc.

Mám problém, to auto prostě vůbec nejede... Už jsem prolezl všechny témata tady i na skodahome ale nic co by bylo přesně podobné... :wallbash:

 

- 0-100 jsem naměřil 19 vteřin, a to mi řazení docela jde

- maximálka je 165, možná 170 když se to rozjede z kopečka

- Auto začíná pořádně táhnout až na 3 tisících otáčkách

- žere v tomhle počasí na dálku s hodně lehkou nohou 5.4, ve městě cca 7.5

- nepadá do nouzového režimu ani pod sakra velkou zátěží ve vysokých otáčkách

- Motor běží krásně plynule

 

Zatím jsem nechal měnit jen olej a olejový filtr. Co může bejt kde ucpané/zanešené? Nebo by to mohlo být váhou, ale to by to i víc žralo ne? Nebo nějaká hadice prasklá? Poznají to v servisu i bez diagnostiky? Tady v Pardubicích to je samej autorizovanej servis a nikdo jinej co sem se tak ptal diagnostiku nemá... je to bída.

 

 

Prosím o rady, co kde primárně zkontrolovat, díky díky díky :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

"Mám problém, to auto prostě vůbec nejede..."

 

nic si z toho nedělej to moje taky ne :lol: promiň musel jsem :D

 

Ty hodnoty co udáváš odpovídají atmosferické 1,9 SDI takže buď netlačí turbo, nebo se ztrácí tlak někde za turbem(hadice, chladič stlačeného vzduchu) nebo bude hodně bídná komprese...i když to bys asi ani nenastartoval...

 

EDIT: To budeš mít turbo bez naklápění lopatek...nezůstal seknutý obtok v otevřené-pootevřené poloze?

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři

No když šlápnu na plyn i v hodně nízkých otáčkách, tak při vypnutém rádiu slyším jak se turbo roztočí (vzdálená siréna)... Nevím jak to funguje, to turbo pokud se roztočí tak už má maximální tlak nebo se to zvyšuje spolu s otáčkama?

 

EDIT: Jo, mám to staré, dobré, podle toho co semtam čtu ne-moc-posrávající-se turbo :lol:

Jsem asi po měsíci sedl do tátovo OII 1.9 Tdi 77 kW a připadal jsem si jak ve Ferrari...

Odkaz ke komentáři

AGR má ještě staré turbo bez proměnné geometrie rozváděcích lopatek, takže s roustoucími otáčkami roste i plnící tlak. To jen do určité meze, pak se otevře na straně turbíny obtok a část výf. plynů je vedena mimo turbínu. Jinak by plnící tlak přesáhl povolenou mez a ŘJ by to hodila do nouzáku.

 

Pozdější verze 66kW a verze 81kW má proměnnou geometrii lopatek, takže při nižších otáčkách se lopatky přivřou a i menší množství výf. plynů roztočí turbínu na vyšší otáčky= vyšší plnící tlak.

Odkaz ke komentáři

Ono by asi nebylo od věci opravdu zkouknout nejdřív výpis chyb. Já to řeším zatím přes kamošovo synátora (má kabel+noťas+SW), ale dojíždí do Chrudimi jen o víkendech a ne úplně pravidelně z Liberce. Ve velké nouzi bychom se mohli pokusit to nějak časově skloubit. Ale předem nic neslibuju, já využívám občas a také mi to dá práci zorganizovat...holt mladý a nevybouřený...ten synátor, né já... :lool:

 

Když už jsi měnil olej+filtr, bývá zvykem při neznámém stavu vyměnit ještě i vzducháč. Neříkám, že to je příčina problému, ale nic se neskazí a motoru se může ulevit... :rolleyes:

Upraveno uživatelem borlan
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Guest 19olo88

Skontroluj sanie a EGR ventil. Dosť ľudí nevie ani že v sani býva olej ktorý narobí dosť velikú paseku..

 

Ja mam taku istu Octu ako ty.. Moja ma na tach. 255 tis (v skutku určite vyše 400tis ) a ťahá na výbornú. :pivo:

 

Dostala EGR off, Trysky P764 a vyčistené sanie... 81kW ma čo robiť aby ma dobehla :D

 

So sériou som išiel skoro 200km/h na dialnici..:lol:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Podíval bych se pod auto na kabeláž snímače oleje . Resp. objednal si svorkovnici s pinama ,  tu co tam je ustřihl a dál nové piny . Jo a kontrola jestli se netře o poloosu . 
    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
×
×
  • Vytvořit...