coplos Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 (edited) Přechod z L@K 2.O DSG na G5 BMT 1.9 Edited February 13, 2013 by coplos 0 Quote Link to comment
Dakie Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 A proč přechod? 0 Quote Link to comment
coplos Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 (edited) A proč přechod? Spotřeba..... Edited February 13, 2013 by coplos 0 Quote Link to comment
maros Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Tos bral od Radka Brudovskeho z Petrvaldu ?? 0 Quote Link to comment
coplos Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 Jojo, jak povídáš... 0 Quote Link to comment
maros Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 ty jsi tu odtud nebo sis dojel ? 0 Quote Link to comment
coplos Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 Dojel z Brna..... 0 Quote Link to comment
LukášV Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Spotřeba jo ? Máme ve firmě 2x OII jedna je 2.0tdi a druhá 1.9tdi. Když srovnám spotřebu za 5tkm tak ten žere o 1,2l/100km méně. Podotknu že se na tom jezdí stejné trasy se stejným řidičem.. 0 Quote Link to comment
coplos Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 Spotřeba Golf BMT je o 2 l nižší než OII 2.0 DSG, při nájezdu kolem 4 tis km měsíčně už to rozdíl je. 0 Quote Link to comment
krocan Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 a jaká tedy byla spotřeba s OII? 0 Quote Link to comment
coplos Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 6,6 l na DSG si myslím super 0 Quote Link to comment
krocan Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 jj, to mám s 1,9 bez dsg........ a tedy 4,6 s golfem jestli to je opravdu tak, tak to je krásný, ale asi jezdíš ekonomicky,nebo? 0 Quote Link to comment
coplos Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 jezdím úplně stejně jak předtím s OII DSG. Stejnou trasu, stejně rychle, dálnice 130-140, mimo dálnici kolem 100. Řada Bluemotion je kompletně dělaná na spotřebu, převodovka, snížení, řídící jednotka atd. http://www.sauto.cz/auto-moto-clanky/vw-golf-variant-19-tdi-bluemotion-moudre-kombi/2410 0 Quote Link to comment
coplos Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 Nevím proč, ale nejde mi vložit ani krátké video, tak alespoň takto... http://www4.uschovna.cz/zasilka/L4SM8G7IJWW55UB4-U2Y/WF8LCHXWN2 0 Quote Link to comment
TDIfun Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 jezdím úplně stejně jak předtím s OII DSG. Stejnou trasu, stejně rychle, dálnice 130-140, mimo dálnici kolem 100. Řada Bluemotion je kompletně dělaná na spotřebu, převodovka, snížení, řídící jednotka atd. http://www.sauto.cz/auto-moto-clanky/vw-golf-variant-19-tdi-bluemotion-moudre-kombi/2410 V rid.jednottce to neni, tady je kouzlo extremne dlouha prevodovka, pneu se snizenym odporem. Motor je klasicke BLS s DPF filtrem. No mozna bez nej by to jezdilo jeste za mene, pac nejake palivo se zbytecne spotrebuje regeneraci. Vetsinou namerim lehce prez papirove hodnoty, oproti bezne 77kw ktera ma i o 15hp vic. Ted mam na dilne BLS v O2 najeto 310tis km... Superg greenline je neco podobneho, taky BLS a dlouha prevodovka.. 0 Quote Link to comment
TomasB Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Nevím proč, ale nejde mi vložit ani krátké video, tak alespoň takto... http://www4.uschovna.cz/zasilka/L4SM8G7IJWW55UB4-U2Y/WF8LCHXWN2 to vkládání videí už jsem hlásil, mi to taky nešlo včera. Nevím jak teď, nezkoušel jsem. 0 Quote Link to comment
coplos Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 V rid.jednottce to neni, tady je kouzlo extremne dlouha prevodovka, pneu se snizenym odporem. Motor je klasicke BLS s DPF filtrem. No mozna bez nej by to jezdilo jeste za mene, pac nejake palivo se zbytecne spotrebuje regeneraci. Vetsinou namerim lehce prez papirove hodnoty, oproti bezne 77kw ktera ma i o 15hp vic. Ted mam na dilne BLS v O2 najeto 310tis km... Superg greenline je neco podobneho, taky BLS a dlouha prevodovka.. Dík za upřesnění-jo ta převodovka je fááááákt dlouhá-na 5G -130 km/h je cca 2250 ot/min.-jen brouká. 0 Quote Link to comment
krocan Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 cca 1,5 roku zpátky jsem jel do itálie insignií ecoflex, ta jak měla dlouhý kvalty, to bylo nehorázný! ale když se to rozjelo, tak to mastilo pěkně jen v italských serpentinách byl problém se rozjet do kopce aby to nechcíplo :lool: 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.