Přejít na obsah

Rozvodová sada-jaký výrobce


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Nazdarte ja som tiež čerstvý majiteľ Octavia 2-1.9td rok 2007 kód motora bxe najazdených originál 213567km a dnes som bol dát meniť rozvody a bol som prekvapený všetko povodne aj remen zosileny akurát musela byt menenie napínacia kladka mala dátum 2010 ostatne 2007 aj tak to dosť vydržalo dal som sadu Gates zo zosilnením remenom je o 15€ drahší od normálneho ale nieje to veľa pre istotu.

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Neni ten interval nahodou podle kodu motoru? Ja prave nevim proc, ale mam za to, ze interval nemam 150tis, ale 90tis. km. Mohl by mi do toho nekdo vnest trosku svetla?

 

 

:palec: :palec:

 

Dal som sem tabulku podla ktorej sa menia rozvody. :lol: :lol: :prcprc: :prcprc:

ADOKS: :palec:laugh.gif

 

Neviem comu sa tak cudujes!!!!

 

Interval vymeny je pri 150 000km. tongue.gif

 

 

attachicon.gifOzubeneRemeny.jpg

 

 

Treba vymenit vsetky kladky +vodnu pumpu.

 

TU JE TA TABULKA. :palec: :palec: :( :( :(

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj, mohl by mi někdo kdo tomu rozumí poradit s výběrem rozvodové sady s pumpou z cc autodíly (1,9 PD BXE), prosím konkrétní odkaz. Předem děkuji.

 

My v práci používáme již léta sady od výrobce INA, (stejný výrobce dodává i do prvovýroby), a vodní

pumpy od firmy GRAF. Doposud nebyl jediný problém.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...