Jump to content

ŠKODA KODIAQ


Alessi

Recommended Posts

 

Škodovka chystá velký terénní vůz, potvrdil poprvé šéf automobilky

Dalším přírůstkem do početné rodiny škodováckých modelů by se měl stát terénní vůz větší než stávající Yeti. V rozhovoru pro časopis Forbes to uvedl šéf automobilky Winfried Vahland s tím, že na silnicích by se mohl objevit zhruba za pět let.

 

Více ZDE

 

 

Link to comment
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

ved dobre ze uvazdas tie rozmery .. je to jasne vidno ..

Yeti je na podvozku Octavie II , karoseria je male auto na vacsom podvozku ...

Tiguan nema podlahovu plosinu octavie resp. golfa ako Yeti

ked som sedel v interieri Yeti a Tiguan, tak je to uplne jasne kto je vacsi

 

ano rozmermi je podobny .. ale nie rovnaky ...

ano je marketingovo cieleny akoze v kategorii Tiguan, ix35, sportage, kuga

 

preto predpokladam ze nove velke SUV bude sice marketngovo v kategorii Touareg ale neverim ze bude stat na jeho podvozku a z ebude take velke .. cakam analogiu Yeti mensi vs. Tiguan vacsi

Link to comment

tak to se vi od zacatku nebo se stim pocita protoze tiguan je +- yeti rikalo se ze bude vetsi ale zaroven ze do segmentu obrich suv jako je tuareg a Q7 se skodovka nechysta

 

touareg a Q7 jsou zcela rozměrově odlišná auta, rozhodně bych u Touarega nepoužil název "obří suv"

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ono je asi netěsnost a netěsnost, předpokládám, že tomáš neparkuje na louce, tudíž  by si na dlažbě či v garáži nějakých úkapků všiml. Pokud to jen rosí, neřešil bych, pokud kape, řešil bych.. 
    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce, ne v autorizaku
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
×
×
  • Create New...