Přejít na obsah

volant z OIII do OII


Doporučené příspěvky

Jestli je to cena i s airbagem (a kabelem), tak to opravdu tak je to fajn, já zabrouzdal na německý ebay a za 4500 (s poštovným) mám tří ramínko s pádly (tlačítka index G) ve velice pěkném stavu.

 

Teď už jen ten airbag a budu cca o 1000 levnější oproti novému dle cosby, ale je to věc každého jak na to jde.

 

 

Odkaz ke komentáři

Ale no tak, v odkaze na rosstech je jasny vypis jednotek a je tam i słoupecek jakou verzi LIN sbernice podporuji. Problem fl volantu je ten, ze tlacitka jsou uz LIN 2.0, s timto protokolem ale stara elektronika preFL vozu neumi komunikovat, jednotka s indexem CH to umi prelouskat, srozumneno?

 

Potom je tu jeste rozdil v tom, jak je vlastni podvolantovka udelama, jestli samostatne ci je soucasti krouzku atd atd atd.

 

Uz od uvedeni FL octy se vsude pise, ze je potreba jednotka s indexem CH, nehledal bych v tom jinou levnejsi cestu, proste neni

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak po instalaci k volantu se s váma podělím o moje poznatky protože jsme to tady nebyl schopen srozumitelně najít.

 

Volant z O3 bez multifunkce jde do O2 po upravení konektoru k airbagu. Nový se odstřhnul a připájel starý. Stejně by to mělo fungovat i u starších aut.

 

Co se týče věnce ten u O3 3ramínko je určitě tenčí než O2 FL. Ten byl super.

 

Já jsem měnil v OII předface r.v. 2008 volant za 3ramínko z OIII bez multifunkce a žádný konektor jsem přepájet nemusel (konektor byl stejný), vyměnil jsem volant i airbag pouze kus za kus... (původní volant byl gumový 4ramenný z OII předface)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Přátele můžete mi někdo pomoct? Mám Octavii 2, 2007 elegance. Vymenil jsem podvolantovku za 1K0953549CH, k tomu je kroužek 1K0959653C + multifunkcni volant z Yety 3T0959537..Volant svítí, troubí, na každé straně mi jde 1 tlačítko .Ted mi ale svítí ESP, Volant, ABS a nemohu se toho zbavit.Nejde mi to nijak nastavit nastavit. Muže to být špatným nakodováním podvolantovky či volantu ? Díky

Odkaz ke komentáři

1. Nastartovat
2. Sešlápnout brzdu - rozblíká se ESP
3. Jet rovně 20m
4. prutce doleva až na doraz, udělat kolečko, pak do prava udělat kolečko
5. kontrolky zhasnou
6. bezpečnostní přístup 40168
7. zakladní nastavení - skupiny 060 - start
8. v druhém okénku je OK a pak hodnota -1,5 - 1,5
9. ukončím komunikaci, vypnu diag a vypnu klíček.

 

2 minuty google

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...